TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שוק הקנאביס הישראלי לא נח לרגע


מריחואנה רפואית sutterstock
שיח מדיקל גרופ - ממשיכה להרחיב את יכולות הייצור, קאנומד מדווחת על הסכם שיתוף פעולה עם מרכז אבישר ופנאקסיה פותחת את שערי הייצוא לגרמניה
שיח מדיקל גרופ ממשיכה להרחיב את יכולות הייצור של החברה:
חתמה על חוזה אסטרטגי עם מגדל בצפון להקמת חוות גידול על פני שטח של 15 דונם
הסכם זה יתמוך בביקושים הרבים למוצרי שיח בעולם ובבתי המרקחת בישראל
גבעת חן, 22 בדצמבר 2020, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת כי חתמה על הסכם עם חוות גידול בצפון הארץ במסגרתו שיח תספק ליווי מקצועי וייעוץ להקמת החווה הצפויה להתפרש על שטח כולל של כ-15 דונם. שיח צופה כי התפוקה המקסימלית של החווה צפויה להגיע עד ל-8 טון תפרחת יבשה בשנה. הסכם זה יאפשר לשיח להרחיב את כושר הייצור של החברה בצורה משמעותית וזאת במטרה לענות על הביקושים הגוברים מצד לקוחות בינלאומיים ובתי המרקחת בישראל.
לפי ההסכם, חוות הגידול תהיה אחראית על הקמת החווה, לרבות קבלת האישורים הנדרשים לתפעול החווה וכן העמדת המימון הדרוש להקמתה. שיח תספק צמחי קנאביס לחווה המבוססים על הגנטיקה המובחרת של זני שיח וכן תספק לחווה ייעוץ וליווי מקצועי משלב הגידול ועד שלבי המכירה. בין הצדדים נקבע מנגנון חלוקת רווחים התלוי בכמויות הנמכרות ובזהות הלקוחות הרוכשים. ההסכם יהיה בתוקף לתקופה של 15 שנים.
זהו שיתוף הפעולה השלישי של שיח עם מגדל חיצוני, לאחר שחתמה על שיתופי פעולה דומים עם חוות גידול הפועלת כבר היום ומגדלת קנאביס רפואי בשטח של כ-10 דונם, עם יכולת התרחבות לשטח של כ-23 דונם, ועם מגדל נוסף בצפון הארץ המגדל על שטח של כ-30 דונם. בזכות שדרוג מתקני הגידול והסכמי שיתוף הפעולה האסטרטגיים עם המגדלים החיצוניים, נערכת שיח לייצוא ולביסוס פעילותה בישראל, על רקע ההתפתחויות בענף והקלות ברגולציה הקשורה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל ובכלל זה הוצאת ה-CBD מפקודת הסמים המסוכנים ולגליזציה של קנאביס למטרות פנאי.
מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "אנו שמחים לדווח על שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף לגידול קנאביס רפואי באיכות ובסטנדרטים הגבוהים של שיח. שיתופי הפעולה הקיימים שלנו ממצבים אותנו כבר היום בעמדה נוחה לקראת הרחבת הפעילות המסתמנת עם ההקלות הרגולטוריות לענף הקנאביס הרפואי בישראל והייצוא בו התחלנו לאחרונה."

קאנומד מדווחת על הסכם שיתוף פעולה עם מרכז אבישר
קאנומד, חברה בצמיחה בתחום הקנאביס הרפואי, מדווחת הבוקר כי החברה הבת אי יו ביופארם חתמה על הסכם עם הבעלים של "מרכז אבישר", מוסד המעניק שירותים וטיפולים בנושא קנאביס רפואי, לניהול והפעלה של מרכז לייעוץ וטיפול בנושא קנאביס רפואי, המבוסס, בין היתר, על התשתית והפעילות של מרכז אבישר, זאת במסגרת שותפות כללית שתוקם על-ידי הצדדים.

למיטב ידיעת החברה, מרכז אבישר הינו מוסד בעל מוניטין רב אשר הוקם בחודש ינואר 2016, וצבר ידע וניסיון עשירים (לרבות דאטה של אלפי לקוחות) בתחום ייעוץ וטיפול בקנאביס רפואי. מרכז אבישר מספק שירותים, בין היתר, להוצאת והארכת רישיונות קנאביס רפואי, תוך מתן ליווי מלא של המטופלים בתהליך.

להלן עיקרי הסכם השותפות:

א. מטרה: השותפות תנהל ותפעיל את המרכז המשותף, באמצעות צוות מקצועי, הכולל אחיות קנאביס מוסמכות, רופאים מומחים ויועצי טיפול בקנאביס רפואי. המרכז המשותף יספק ייעוץ וטיפול בקנאביס רפואי למטופלים, לרבות ליווים בתהליכי הוצאת והארכת רישיונות קנאביס רפואי.
ב. החזקות: ביופארם תחזיק ב-51% והבעלים של המרכז יחזיק ב-49%.
ג. הפניית מטופלים הדדית: השותפה התחייבה לבצע הפניות של מטופלים כמיטב יכולתה לטובת מכירה של קנאביס רפואי לבתי המרקחת של ביו פארם. ביופארם התחייבה לבצע כמיטב יכולתה הפניות של מטופלים לשותפות, לצורך קבלת שירותים מאת המרכז המשותף.
ד. תפקידי הצדדים בשותפות: השותפה תעמיד לרשות השותפות, בין היתר, את מרכז אבישר ותעניק לה את הזכות להשתמש בקניין של מרכז אבישר, וכן, תנהל ותתפעל את הפעילות המקצועית של המרכז המשותף. ביופארם תעמיד לרשות שותפות מערך שיווק ופרסום למרכז המשותף, לרבות באמצעות בתי המרקחת של ביופארם ו/או של תאגידים קשורים לה. כמו-כן, ביופארם תבצע מדי שנה פרסום, שיווק ויחסי ציבור של פעילות השותפות בהיקפים ובעלויות שהוסכמו בין הצדדים בהסכם.
ה. מימון: המימון הראשוני לשותפות, בסך של 600 אלף שקל, יועמד על ידי ביופארם, כהשקעה בהון בתמורה לקבלת חלקה בזכויות בשותפות. בנוסף, ביופארם תעמיד סך של 200 אלף שקל נוספים כהלוואת בעלים.

כפיר גינדי, ממייסדי קאנומד, ציין הבוקר כי "אני שמח על השת"פ הסינרגטי והייחודי עם מרכז אבישר ואירית העומדת בראשו. שיתוף הפעולה מהווה אבן דרך חשובה ליישום החזון של קאנומד שהינו לשים את המטופלים לפני הכל ולאפשר להם מתן רצף טיפולי, שקיפות ושירות יוצא דופן. על ידי שירות האחיות נוכל ללוות צמוד את המטופלים ולהיות קשובים לצרכיהם. לאירית ניסיון רב שנים בתחום, בהסמכה של אחיות לתחום הקנאביס ובסיוע בהוצאת רישיונות וליווי של אלפי מטופלים בקליניקה ובבית המטופלים".

אירית אבישר הוסיפה: "מרכז אבישר, המרכז הוותיק ביותר בישראל לנושאי טיפול וייעוץ בנושא קנאביס רפואי המחזיק באמתחתו שלל ידע טיפולי ורפואי כאחד בכל הנוגע לטיפול בקנאביס, טיפול בהתוויות ספציות והתאמה של מוצרי קנאביס למחלות. עד כה סייענו לאלפי מטופלים בישראל למצוא מזור בקנאביס רפואי, לצד הכשרה מקצועית של מעל 300 אחיות. אנו שמחים לקבל חלק בשיתוף הפעולה עם ביופארם ושמחים להעמיד את טובת המטופלים והטיפול עצמו בראש מעיינינו".

פנאקסיה פותחת את שערי הייצוא לגרמניה עם משלוח מסחרי ראשון לשוק הקנאביס הרפואי הגדול והצומח ביותר באירופה
פנאקסיה היא החברה הראשונה לייצא לגרמניה את מוצרי הפרימיום שפיתחה; המשלוח שוחרר אתמול (שני) ממכס בנתב״ג וצפוי לנחות בגרמניה ביום חמישי

ד"ר דדי סגל, מייסד ומנכ"ל פנאקסיה ישראל: "אנו חוגגים היום הצלחה שהיא תולדה של עבודה קשה ומתמשכת המבטאת את עוצמתה של פנאקסיה כחברת פארמה הן בשדה העסקי והן בשדה הרגולטורי. השוק הגרמני מהווה מנוע צמיחה משמעותי לפעילות החברה ואנו צופים שהתחלת מכירות מסחריות במדינה, יחד עם שותפתנו האסטרטגית ,Neuraxpharm תחל כבר בשבועות הקרובים".

תל אביב, 22 בדצמבר 2020 – פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, הודיעה היום על ייצוא מסחרי ראשון של מוצרי פרימיום מבוססי שמן קנאביס רפואי לגרמניה, בהתאם לתחזיות החברה מתחילת השנה. המשלוח, שיצא לנתב"ג ממפעלי החברה בלוד לאחר השלמת הבדיקות הנדרשות על ידי משרד הבריאות ורשויות המכס הישראלי, צפוי לנחות בגרמניה כבר ביום חמישי. המוצרים, שפותחו על ידי פנאקסיה ומגובים בניסויים קליניים, יימכרו תחת המותג Naxiva-Panaxol, המשותף לה ולענקית הפארמה האירופאית Neuraxpharm.

Neuraxpharm שתשווק את המוצרים בגרמניה, צפויה להתחיל במכירות כבר בתחילת 2021. חשוב לציין כי בעוד שבישראל הרופא המטפל רושם למטופל מרשם הכולל את המינון המומלץ ואחוז החומר הפעיל הדרוש למטופל ובכך מאפשר לו לרכוש בבית המרקחת כל מוצר מתוך מגוון רחב של מוצרים המכילים את התרכובת הספציפית לבחירתו, בגרמניה המטופל מקבל מרשם עם שמו של המוצר המדויק אותו יקבל בבית המרקחת. על כן, שיווק המוצרים בקרב הרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים למוצרי קנאביס רפואי לטיפול במספר רחב של מחלות שהינו תחום מומחיותה של Neuraxpharm, הינו תנאי סף להצלחה במדינה שנחשבת לשוק הקנאביס הרפואי הגדול והצומח ביותר בעולם מחוץ לארה"ב, ומונה כיום כ-120 אלף מטופלים. כמו כן, על פי הערכות מספר המטופלים בשוק הגרמני גדל בעקביות וצפוי תוך 4 שנים לגדול ל-1%-2% מהאוכלוסייה, קרי, כ- 800 אלף מטופלים.

ההוצאה החודשית הממוצעת של מטופל קנאביס רפואי בגרמניה עומדת על כ- 400-500 אירו לחודש, בהשוואה להוצאה חודשית ממוצעת של כ- 500-800 שקלים למטופל בישראל. על כן, הרווחיות הגבוהה הטמונה במכירת מוצרים בשוק האירופאי מהווה בשורה משמעותית עבור החברה, שמכירותיה, בדומה לחברות הקנאביס האחרות, התבססו עד כה על השוק הישראלי בלבד. על פי הערכות, היקף מכירות מוצרי קנאביס רפואי למטופלים בגרמניה במחצית הראשונה של 2020 הסתכם בכ- 75 מיליון אירו, כשהצפי הוא שתוך שנים ספורות היקף שוק הקנאביס הרפואי בגרמניה יעמוד על כמה מיליארדי אירו. הערכות אלו גורמות לכל תעשיית הקנאביס בישראל ובעולם לשאת את עיניה לגרמניה, כשוק עם פוטנציאל הרווח הגדול ביותר, בעודו מתבסס כיום על ייבוא בלבד. נכון להיום, פנאקסיה הינה החברה היחידה בישראל שמחזיקה בהיתר רגולטורי לשיווק מוצרים בגרמניה, מטעם רשות בריאות גרמנית.

סדרת מוצרי Naxiva-Panaxol פותחה ומיוצרת על ידי פנאקסיה על פי דרישות תקן EU-GMP בסטנדרטים פרמצבטיים מחמירים, באיכות גבוהה ובמינון קבוע של חומרים פעילים בכל סוג מוצר. שמנים אלה הם היחידים כיום המגובים בנתוני פרמקוקינטיקה וספיגה בדם שנבחנו בניסויים קליניים ומאפשרים לרופאים להתאים את המינון המדויק והאופטימלי לכל מטופל, בדומה לתרופה. המוצרים מיוצרים מחומר גלם המגודל על ידי שותפתה של פנאקסיה, שיח מדיקל גרופ, במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות.

בנוסף לייצוא השמנים לגרמניה, בשבוע שעבר החברה הוציאה לצרפת משלוח ראשון של דוגמאות של טבליות קנאביס רפואי ושמני קנאביס רפואי, כחלק מהגשת מועמדות להשתתפות בפיילוט יוקרתי של ממשלת צרפת לאסדרת ענף קנאביס רפואי במדינה. הפיילוט צפוי להתחיל בחודשים הקרובים ולהמשך כשנתיים ובמסגרתו יבחרו 5-6 חברות שתספקנה מוצרי קנאביס רפואי ל- 3,000 מטופלים שיעמדו בקריטריונים שיקבעו, ללא תמורה. הגשת המועמדות בפיילוט נעשתה גם היא יחד עם Neuraxpharm, לאחר שהשתיים הודיעו בחודש שעבר על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן לשוק הצרפתי ועל התקשרות במזכר הבנות מחייב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il