TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מניבים רוכשת את חלקה של מיטב דש (40%) במגדל מניבים-מיטב בכפר סבא


עופר אברם מנכל החברה
התמורה הינה כ- 119 מיליון ש"ח, והיא תבוצע ברובה בדרך של הקצאת מניות וכתבי אופציה של מניבים למיטב דש. לאחר השלמת העיסקה, תחזיק מניבים במלוא הזכויות במגדל, ובכך צפוי היקף נכסי הקרן לעמוד על כ- 207 אלף מ"ר עילי, בתוספת חניונים, בשווי של כ- 1.85 מיליארד ש"ח
מניבים רוכשת ממיטב דש את מלוא מניותיה בחברת "מגדל מניבים-מיטב בע"מ", המהוות 40% מהונה המונפק והנפרע של חברת מגדל מניבים-מיטב. לאחר הרכישה תחזיק מניבים במלוא (100%) הון המניות המונפק והנפרע של חברת מגדל מניבים-מיטב.

התמורה שהוסכמה בין הצדדים כתשלום בגין המניות והזכויות הנמכרות הנ"ל הינה בסך של כ- 119 מיליון ש"ח ותשולם כדלקמן: סך של כ-11.8 מיליון ש"ח מהתמורה ישולם במזומן; מניבים תקצה 57,244,000 מניות רגילות ללא ערך נקוב של החברה למיטב דש, כאשר הקצאה זו משקפת תמורה של 100,177,000 ש"ח לפי מחיר של 1.75 ש"ח למניה, שסוכם בין הצדדים (יצוין, כי מחיר זה משקף בקירוב את ממוצע מחיר המניה ב- 30 ימי המסחר האחרונים); ויתרת התמורה תשולם בדרך של הקצאה למיטב דש של 12,000,000 כתבי אופציה לא סחירים של מניבים, הניתנים למימוש ל-12,000,000 מניות רגילות של החברה.

ה-NOI השנתי המלא (100%) הצפוי מהמגדל בתפוסה מלאה בגמר מלא מוערך ע"י מניבים בכ- 22-27 מיליון ש"ח.

מגדל מניבים-מיטב כולל 19 קומות משרדים בשטח כולל של כ- 25,000 מ״ר, מעל קומת קרקע למסחר שאינה בבעלות החברה, בתוספת 4.5 קומות של חניון תת-קרקעי.
המגדל החדש, שהקמתו הסתיימה לאחרונה, ממוקם בסמוך לצומת רעננה דרום, בכניסה המערבית לכפר סבא, בקירבה לתחנת הרכבת החדשה (רעננה דרום). למגדל נגישות מצויינת לאור סמיכותו לצירי התנועה המרכזיים של אזור השרון, כביש 4 וכביש 531.

בימים אלה, עוסקת החברה בשיווק השטחים במגדל, ומתנהלים מספר משאים ומתנים, לגבי שכירות מספר קומות.

היקף כלל הנכסים של מניבים יסתכם, עם רכישת מלוא הזכויות במגדל, בכ- 207 אלף מ"ר עילי לשימושים שונים וכ- 38 אלף מ"ר חניונים, ברחבי הארץ. בהתאמה, שווי נכסי הקרן יהיה כ- 1.85 מיליארד ש"ח.

עופר אברם, מנכ"ל מניבים, אמר: "רכישת חלקה של מיטב דש, השותפה שלנו במגדל, הינה טבעית להתפתחות העתידית של מניבים. תשלום התמורה המבוצע בעיקר במניות ואופציות מאפשר לחברה אחזקה מלאה בנכס איכותי מבלי להגדיל את התחייבויותיה. כמו כן, העסקה מבטאת את האמון לו זוכה החברה משחקן משמעותי בשוק ההון.
מגדל מניבים בכפר סבא הינו מגדל משרדים ייחודי ומשמעותי באזור השרון. בימים אלה, אנו מנהלים מספר משאים ומתנים לשכירות של שטחים במגדל. אנו פועלים באינטנסיביות לשווק ולאכלס את השטחים במגדל, ומאמינים כי נצליח לעשות זאת, גם בתקופה המאתגרת שבה אנו מצויים, הודות ליתרונות הגדולים של המגדל, וביניהם – מיקום מצוין בסמוך לתחנת הרכבת החדשה ברעננה ולצירי תנועה מרכזיים, ובתוך סביבת עבודה שוקקת חיים, וכן הסטנדרט הגבוה של המגדל".

אודות מניבים:
מניבים קרן הריט החדשה בע"מ הינה חברה להשקעה בנכסים מניבים (REIT) בישראל. החברה מנוהלת במתכונת המקובלת בקרנות ריט מבחינת הפעילות, השקיפות, היחסים הפיננסים, חלוקות דיבידנד, דמי הניהול והמחויבות כלפי המשקיעים בחברה. קבוצת הניהול של מניבים הינה מקצועית ואיכותית, בעלת מוניטין וניסיון בתחום הנדל"ן המניב לאורך שנים. החברה מקדמת השקעות בפרופיל סיכון נמוך יחסית. המשקיעים הבולטים בחברה הינם גופים מוסדיים מובילים: בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מיטב דש, קרן הפנסיה גלעד, הראל, כלל ביטוח, אנליסט בית השקעות, מנורה חברה לביטוח, פסגות קופות גמל, בנק איגוד וקרן קוליברי. אסטרטגיית ההשקעה של מניבים מבוססת על הניסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול, שהוקמה על ידם, ביצירה וניהול של פורטפוליו חדש ומגוון של נכסים מניבים, באיתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה. מניית החברה נסחרת במדד SME 60 ומדד הנדל"ן.
יזמי החברה הינם: יו"ר - שרון שוופי, סגן יו"ר - איתי מל ומנכ"ל החברה - עופר אברם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il