TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ReviveSec


מלם תים
תייצג פתרון ייחודי בתחום אבטחת המידע באוטומציה, בעיקר בסביבת צ'קפוינט
מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ReviveSec, המתמחה באבטחת מידע בתחום האוטומציה, בעיקר חומות אש (Firewalls) ומוצרי צ'קפוינט ותייצג את פתרונותיה בישראל.


ReviveSec היא חברה ישראלית צעירה, שמייסדיה עבדו שנים רבות בצ'קפוינט ותודות לידע ולניסיון שלהם, הם פיתחו תוכנה מתוחכמת בתחום האוטומציה, המזהה כשלים לפני הופעתם.

מדובר במוצר מתמחה ייחודי וללא מתחרים לניהול, שו"ב, זיהוי תקיפות אנומאליות, גיבוי הגדרות ועוד, תוך התמקדות ב- Gateway ו- Firewall של חברת צ'קפוינט.

הפתרון שפיתחה ReviveSec מספק למנהלי אבטחת מידע ארגז כלים איכותי, המתאים עצמו לכל בעיה או סיטואציה, תוך שהוא מתנהל אוטונומית, ללא צורך בניהול חיצוני או תחזוקה ובהטמעה פשוטה. כל זאת, עם יכולת שליפת מידע פשוטה ביותר, תוך שקיפות מלאה. המערכת יודעת לזהות כשלים בצד הפיזי עד האפליקטיבי ומנתחת באופן מדוייק את המשתנים, האפליקציות והבליידים (תוספות) השונים, באופן המאפשר הגעה לתוצאות והסקת מסקנות מהירות. הפיתוח האחרון של החברה הוא היכולת לגילוי חיבורים זרים בתוך ה- Firewall ודיווח עליהם כמעט בזמן אמת.

למערכת מודול נוסף יחיד במינו, אשר בהסתמך על ניתוח התנהגות (Behavior Analysis), מאפשר לזהות ולחסום באופן אוטומטי כתובות חריגות מעולם הסייבר, המיועדות ל-SYN Attack ,Dos ,Botnet ,Scanners ועוד.

ראוי לציון כי ReviveSec לא נסמכת על מקורות אחרים, כגון מאגרי מידע זדוניים חיצוניים, או על אלגוריתם ייחודי המאפשר גילוי התקפות.

דניאל לביא, מייסד ו- CTO בחברת ReviveSec: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מלם תים, חברת אינטגרציה מהמובילות במשק. אנו צופים שהחשיפה שנקבל במגוון ורטיקלים עסקיים, תאפשר ל- ReviveSec להפוך לסטנדרט דה-פקטו בניהול תשתיות צ'קפוינט, כמו גם במניעה וצמצום פגיעה בפעילות העסקית, הנובעת מהתקפות על רשתות הארגון. מלם תים מתמחה בפתרונות אבטחת מידע ותשתיות ונמצאת בחוד החנית של אספקת פתרונות מסוג זה, המאפשרים אוטומציה, לצד צמצום עלויות וזמן יקר בניהול הפעילות העסקית של לקוחותיה".

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה בקבוצת מלם תים: "ייצוג ReviveSec בישראל, כשותף המרכזי של החברה, הוא מהלך מתבקש עבורנו, עקב התמחותה הייחודית של החברה במוצרי צ'קפוינט, הידועים במורכבותם. הפתרון של ReviveSec עונה על צורך אמיתי וכואב בנושאי אבטחת מידע והמשכיות עסקית. ה- Firewall הארגוני מהווה את השער לארגון וככזה, מושקעים משאבים רבים באבטחת פעולתו התקינה. התעצמות אירועי הסייבר בעולם מובילה אותנו להציע ללקוחותינו פתרונות יצירתיים, בעלי יתרון טכנולוגי מובהק. אנו מזהים זאת במערכת של ReviveSec, אשר הטמעתה מאפשרת לארגונים שקיפות, מזעור סיכונים והמשכיות עסקית, תוך צמצום עלויות תפעוליות והגברת האוטומציה סביב נושא אבטחת המידע והסייבר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il