TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פתאל החזקות רואה את החיסון שבקצה המנהרה:


חברת פתאל נכסים
על פי תחזיות החברה המסתמכות על הערכות ארגון התיירות העולמי, הכנסות החברה בשנת 2021 צפויות לנוע בין 3.2-4 מיליארד שקל
ה – EBITDAR צפוי לנוע בין 800 מיליון שקל ל- 1.25 מיליארד שקל

החברה השלימה בהצלחה את היעד שהציבה לעצמה ונכון לתאריך פרסום הדוח הכספי בקופת החברה מזומנים, שווי מזומנים וניירות ערך בהיקף של כ- 1.5 מיליארד שקל
בחודשיים האחרונים קיבלה פעילות החברה אמון מהמשקיעים והמערכות הבנקאיות: הבנקים בארץ ובאירופה אישרו לחברה הלוואות בערבות מדינה בהיקף של כ- 410 מיליון שקל; מניית החברה עלתה בחודש האחרון (30.10 ועד 29.11)
בכ-36% ושווי החברה עלה לכ- 4.3 מיליארד שקל והקבוצה השלימה בהצלחה, לאחר תאריך המאזן, גיוס אג"ח להמרה והנפקת מניות בהיקף כולל של 365 מיליון שקל.
בעקבות התפשטות מגיפת הקורונה הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בכ- 677 מיליון שקל; ה –EBITDAR הסתכם בכ-179 מיליון שקל
הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ- 1.64 מיליארד שקל וה – EBITDAR בכ-283 מיליון שקל

שחר עקה, דירקטור וסמנכ"ל הכספים בחברה: " מספר ימים לאחר פרוץ המגיפה פרסמה החברה את תוכניתה האסטרטגית להתמודדות עם המשבר. במקביל לצעדי התייעלות מסיבים, הצהרנו כי בכוונתנו להגדיל את היקף המזומנים בקופה ב – 1 מיליארד שקל. אני שמח לבשר שנכון למועד פרסום הדוח הכספי בקופת המזומנים של החברה יש כ- 1.5 מיליארד שקל שיתמכו בחברה עד לקבלת החיסון. זה המקום להודות למערכת הבנקאית ולמשקיעים שהאמינו בחברה ובאמצעות מיחזור הלוואות, גיוסי אג"ח והנפקות מוצלחות, עברנו את היעד שהצבנו לעצמנו. במקביל, המשקיעים מתחילים לראות את החיסון שבקצה המנהרה ומניית החברה רשמה גידול של למעלה מ – 35% בחודש האחרון ושווי החברה חצה את ה- 4.3 מיליארד שקל, כמו גם סדרות האג"ח שחזרו לריביות חד ספרתיות.
איש אינו מופתע מההשפעה המהותית של מגיפת הקורונה על דוחות החברה ברבעון השלישי של השנה, היות וידוע לכל שנאלצנו להפסיק את מרבית הפעילות של מלונות הרשת בארץ ובחו"ל, אך בזכות ניהול מדויק והצורך של לקוחותינו לצאת לחופשות, סיימנו אותו טוב מהמצופה.

אנו מעריכים שאנו נמשיך לשאת את ההשפעה המהותית של הנגיף גם ברבעון הראשון של שנת 2021, אבל במקביל אנו צופים שבהתקיים מספר תנאים שאינם בשליטת החברה, ובהסתמך על הערכות של ארגון התיירות העולמי (UNWTO), ההכנסות בשנת 2021 ינועו בין 3.2-4 מיליארד שקל וה – EBITDAR ינוע בין 800 מיליון שקל לכ- 1.25 מיליארד שקל.
יודגש, כי טרום התפרצות משבר הקורונה החברה הציגה תוצאות תפעוליות מצוינות וצמיחה משמעותית בפעילותה ואני סמוך ובטוח שלאחר המשבר החברה תדע לנצל את כל ההזדמנויות שתהיינה בתחום פעילותה ותחזור לרווחיות גבוהה".

פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל, הכוללת 217 בתי מלון בארץ ובחו"ל , פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2020 בצל ההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה החל מחודש מרץ 2020.
הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ- 677 מיליון שקל בהשוואה לכ- 1,490 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) ברבעון השלישי הסתכם
בכ- 179 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) בסך של כ-532 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה מסיימת את הרבעון השלישי בהפסד נקי המיוחס לבעלי המניות של כ- 270 מיליון שקל , בהשוואה לרווח של כ-65 מיליון שקל ברבעון השלישי 2019. בנטרול IFRS 16 החברה מסיימת את הרבעון השלישי בהפסד המיוחס לבעלים של כ- 232 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ- 123 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ- 1.64 מיליארד שקל בהשוואה לכ- 4 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ- 283 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 1,339 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מסיימת את התשעה חודשים הראשונים בהפסד נקי המיוחס לבעלי המניות של כ- 935 מיליון שקל , בהשוואה לרווח של כ-39 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות בתשעת החודשים לאחר נטרול השפעת התקן IFRS 16 מסתכם לכ- 751 מיליון ₪ לעומת רווח של כ-189 מיליון ₪.

נכון ליום 30 לספטמבר 2020 הונה העצמי של הקבוצה הסתכם בכ-2.87 מיליארד שקל בנטרול IFRS 16 רכושה הקבוע של החברה הסתכם בכ- 5.5 מיליארד שקל ובקופתה מזומנים שווי מזומנים וניירות ערך בהיקף של כ- 984 מיליארד שקל.

עוד מדווחת החברה, כי להערכתה הכנסות החברה וה – EBITDAR צפויים לעלות בשנת 2021 וזאת בהסתמך על שקלול בין תיירות פנים לתיירות נכנסת לכל אחת ממדינות הפעילות של הקבוצה בהתאם לנתוני החברה משנת 2019 בצירוף הערכות גופים בינלאומיים בדבר היקף הקיטון הצפוי בתיירות פנים ותיירות נכנסת באותן מדינות/אזורים בשנים 2020-2021 . על פי הערכות ההכנסות בשנת 2021 ינועו בין 3.2-4 מיליארד שקל וה- EBITDAR ינוע בין 800 מיליון לכ- 1.25 מיליארד שקל. יובהר, כי מטבע הדברים, מדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטת החברה והנחות החברה מבוססות כאמור, על נתוניה הכספיים בעבר, תמונת המצב כיום והנחות של גורמים בכירים ובינלאומיים בשוק בו היא פועלת.

רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (62.34%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום,
למעלה מ- 42,000 חדרים ב- 217 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) ב- 19 מדינות הרשת פועלת תחת המותגים LEONARDO, U , HERODS , NYX, JURYS ו-.APOLLO הרשת שהינה רשת המלונות הגדולה בישראל מונה 48 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל ובעיקר בערי התיירות.


פעילות הרשת באירופה כוללת 169 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה). המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת, 68 בתי מלון, בריטניה (כולל אירלנד) נחשבת לריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 52 בתי מלון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il