TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ברן מפרסמת את הדוחות לרבעון השלישי של 2020 ולתשעת החודשים הראשונים של השנה


ברן
ביחס לרבעון המקביל 2019 הרווח הנקי קפץ ברבעון השלישי פי 5.2 ל-2.1 מיליון ש״ח, הרווח התפעולי גדל פי 2.7 ל-5.7 מיליון ש״ח, וההכנסות חצו את רף ה-100 מיליון ש״ח לרבעון
לדברי מאיר דור, יו״ר דירקטוריון ברן: ״התוצאות הטובות ברבעון השלישי תוצאה של מיקוד אסטרטגי ועיסקי, מימוש הזדמנויות ונחישות לשמור על חברה צומחת, רווחית, שממשיכה להתייעל״

״ אנחנו נמשיך להוביל את ברן לצמיחה ולגידול ברווחיות ,שיבוא לידי ביטוי בשנה הקרובה, בהתבסס על זכייה בפרוייקטים יוקרתיים, הסכמים אסטרטגיים, מגעים לפרויקטים נוספים וננצל בצורה מיטבית את הגיוס המוצלח שבצענו ברבעון להבאת תוצאות ״

תל אביב, 29 לנובמבר 2020 - (ת״א: ברן) חברת ברן פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2020, ולתשעת החודשים הראשונים של 2020.

דגשים לרבעון השלישי של 2020 :

• הכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-102 מיליון ₪, גידול לעומת הרבעון המקביל של 2019 בו הסתכמו ההכנסות בכ- 82 מיליון ש״ח

• שיעור הרווח גולמי גדל ברבעון ל-17%, לעומת 16% ברבעון המקביל של 2019

• הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-5.7 מליון ש"ח, לעומת 2.1 מיליון ש״ח ברבעון המקביל 2019

• שיעור הרווח התפעולי קפץ פי 2 ברבעון ל 6%, לעומת 3% ברבעון המקביל של 2019

• הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב- 2.1 מיליון ש״ח לעומת 0.4 מיליון ש״ח ברבעון המקביל

• תוצאות רבעון זה ממשיכות את מגמת הרווחיות השנתית של החברה, מאז שנת 2017 ברציפות

• EBITDA ברבעון השלישי של 2020 הסתכמה ב-5.9 מיליון שקל לעומת 2.4 מיליון שקל ברבעון המקביל

• ברבעון השלישי של השנה נרשם תזרים מזומנים חיובי מפעילות של כ-3.6 מיליון ש"ח, לאחר תזרים בסכום שלילי של כ–6.6 מיליון ש"ח שנרשם ברבעון המקביל ב 2019

דגשים לתשעת החודשים של 2020:

• הכנסות בתשעת החודשים הסתכמו בכ-274 מיליון ש"ח, לעומת 375 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה של 2019

• שיעור הרווח גולמי גדל בתשעת החודשים לרמה של 19%, לעומת 16% בתקופה המקבילה של 2019

• הרווח התפעולי הסתכם ב-17.5 מליון ש"ח, לעומת 13.2 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה של 2019

• הרווח הנקי לתשעת החודשים של 2020 הסתכם ב-8.0 מיליון ש״ח לעומת 3.7 מיליון ש״ח לתשעת החודשים של 2020


לדברי שרון זייד, מנכ״ל ברן: ״ברן מציגה רבעון נוסף של צמיחה, גיוס הון מוצלח בשוק ההון שהביע אמון בפעילות החברה קדימה ומאפשר לנו למנף את שלל ההזדמניות הרבות שאנו חווים בישראל ובפעילות הבינלאומית שלנו. חזרנו להציג הכנסות של מעל 100 מיליון שקל ברבעון בעיקר בזכות גדול בפעילות בישראל, הגדלנו את קופת המזומנים של ברן בצורה משמעותית, המשכנו במגמת ההתיעלות בחברה מה שניכר בדוחות גם ברבעון זה״.

״ברן ממוצבת היטב מבחינת ההון האנושי, הניסיון הרב, המוניטין וההסכמים האסטרטגיים שחתמנו עליהם כדי להמשיך ולהציג צמיחה ולממש הזדמניות בצורה משמעותית בדגש על רווחיות ותזרים מוזמנים״.

״הממשלה וגופים ממסדיים בישראל מגדילים ומאיצים תקציבים לפרוייקטים תשתיתיים ותחבורתיים, אלו הם תחומי הליבה שלנו ולהם פלח משמעותי בפעילות ברן ישראל. גם תחום תשתיות התקשורת, שסבל בשנים האחרונות מחוסר השקעות מהווה פוטנציאל ממשי לברן בעתיד הקרוב ומהווה את אחד מהשיקולים של החברה להשקיע בחברת אלומה״.

״ברן הכריזה ברבעון זה החברה על חתימת הסכם ה-EPC הגדול ביותר בתולדות ברן אינטרנשיונל בהיקף של כ – 800 מיליון ש״ח לביצוע פרויקט הספקת מי שתיה לכפרים במדינה באפריקה. חתמנו גם על הסכם אסטרטגי עם חברת מקורות לתכנון וביצוע פרויקטים בתחום המים בכל טריטוריה מחוץ לישראל. בנוסף הודיעה החברה על כניסתה לפרויקטי 5G בתקשורת הסלולרית, וחתמנו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קרן אלומה לפיתוח ותפעול של אתרים לתקשורת אלחוטית (TOWER MANAGEMENT)״.


נקודות מרכזיות במהלך תשעת החודשים:

• במהלך החודשים האחרונים זכתה ברן בפרוייקטים בישראל ובחו"ל וחתמה על הסכמי שיתוף פעולה בהיקפים שונים. כל אלו עשויים להניב לחברה בהמשך פרוייקטים נוספים והכנסה משמעותיים, בין הארועים המשמעותיים שהתקבלו בישראל - כניסה לתחום ולעבודות מגובות בהסכמים (תכנון, ניהול ופיקוח) בבתי חולים, המשך עבודות בתעשיה הכימית בדרום המדינה, סיכום שיתוף פעולה עם מקורות, התארגנות לפרויקטי 5G בתקשורת הסלולרית.

• ביום 2.7.2020 התקבלה בידי החברה כ- 8 מיליון ש"ח כהכנסות (בדרך של דיבידנד פירוק ביניים ראשון) מחברת בטר פלייס. החברה הכירה בסכום הנ"ל כהכנסה ברבעון הנוכחי וזאת לאחר שהפחיתה ומחקה את מלוא חובות חברת בטר פלייס, בעבר בדוחותיה הכספיים.

• ב-9.9.2020 דיווחה החברה כי רכשה את חלקה של תה״ל בפרוייקט בזמביה. הפרוייקט הינו פרוייקט ההתיישבותי חלקאי עבור חברה ממשלתית בזמביה בו ברן תהיה קבלן ראשי ומבצע. השלב הנוכחי של הפרוייקט הוא בסך של כ- 50 מיליון ש״ח, כשהפרוייקט במלואו, אם וככל שיצא לפועל, עשוי להיות בהיקף של עד כ- 600 מיליון ש״ח וימשך כ- 3 שנים מהסדרת המימון לביצועו המלא.

• קבוצת ברן קיבלה מספר הצעות (לא מחייבות) לאפשרות לרכוש ממנה את חברת הבת בגרמניה במחיר שעשוי להגיע לכ-50 - 55 מיליון ש"ח ברוטו. ברן הודיעה לאחד המציעים שחדר המידע שמעמידה חברת הבת לטובתו מוכן, ולו"ז שנקבע עימו, החל. תהליך מכירה ככל שיתקיים, צפוי להימשך מספר חודשים.

• קבוצת ברן זכתה בפרויקט אלביט לניהול מעבר מפעל תעש מרמת השרון לנגב בהיקף כולל של כ-60 מיליון ש״ח. התמורה עשויה להתעדכן ולגדול בהתאם לעמידה ביעדי הפרויקט, בעוד 12 מיליון ש״ח.

אודות קבוצת ברן:
קבוצת ברן הינה חברת הנדסה בינלאומית המעניקה פתרונות הנדסה לניהול ותכנון של תשתיות מבנים, תעשיה וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. פעילות הליבה של הקבוצה הינם ניהול, תכנון והקמה של פרויקטים מורכבים בתחומי התשתית, בנייה ותעשיה משולבי מערכות, אנרגיה, חקלאות ומים, בארץ ובחו"ל. הקבוצה מציעה שירותי פרויקט משולבים מלאים, החל מבדיקת התכנות, תכנון ראשוני-קונספטואלי, תכנון מפורט, שירותי רכש, ניהול פרויקט ופיקוח על ביצועו, אירגון חבילות המימון, וכלה בביצוע מלא של פרויקטים קבוצת ברן הינה בעלת שליטה בחברות בנות וקשורות הפועלות בארץ ובחו"ל ואחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם קטנים וגדולים, מורכבים ופשוטים,עבור מאות לקוחות מרוצים במגוון רחב של ענפים. החברה מעסיקה כ-800 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.


פעילות הקבוצה מחולקת לשני מגזרים: ברן ישראל; וברן אינטרנשיונל .

ברן ישראל הינה הגוף המוביל בישראל בתחומה ומתמחה בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים בישראל בתעשיה התהליכית, בתחומי הבינוי והתשתיות האזרחיות והטלקום הכוללים, בין היתר, את ענפי הכימיה, ביוטכנולוגיה, מזון, טיפול במים, אקולוגיה ואנרגיה מתחדשת, כבישים, מסילות ברזל ומבנים ציבוריים, וכן בתחום תשתיות תקשורת קווית וסלולארית.
ברן אינטרנשיונל מבצעת עבודות ופרויקטים בתחום תשתיות התקשורת הקווית והסלולרית, תעשיה כבדה, תחומי האנרגיה, מים וחקלאות, ותשתיות אזרחיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il