TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ג'וגאנו הוא הזוכה האזורי בהאקתון הגלובלי של "קבוצת רנו", לאיתור טכנולוגיות חדשניות לחיטוי רכבים


הפתרון הזוכה של ג'וגאנו מנטרל את וירוס הקורונה באמצעות תאורת לד; בעקבות הזכייה, מתקיימים מגעים בין קבוצת רנו וג'וגאנו לבחינת שיתוף פעולה עתידי
הסטארטאפ הישראלי Juganu (ג'וגאנו) מודיע על זכייה בהאקתון של קבוצת רנו Licence to Clean (רשיון לנקות), ועל קיום מגעים עם קבוצת רנו לבחינת שיתוף פעולה עתידי בחיטוי תא הנוסעים ברכב עם טכנולגיית התאורה מוגנת הפטנט J.protect.

בתגובה למשבר הקורונה, יזמה קבוצת רנו את האקתון Licence to Clean, תחרות אונליין ראשונה מסוגה לפיתוח טכנולוגיות חדשניות לחיטוי רכבים, אתגר חדש העומד מול יצרני הרכב לשמירה על בריאות המשתמשים והנוסעים מפני חיידקים או וירוסים. קבוצת רנו בחרה בג'וגאנו כזוכה בקטגוריה האזורית ובמקום השני בגמר הגלובלי.

התחרות בישראל נוהלה על ידי מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתל אביב, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחום האוטומוטיב שיוכלו להשתלב במכוניות ושירותים עתידיים של חברות קבוצת הרכב הבינלאומית. אינגריד עם-שלם, מנהלת פרויקטים בצוות המעבדה, ומרכזת התחרות בישראל: "ישראל הייתה מדינת מפתח בהאקתון גלובלי זה בזכות היצירתיות והתעוזה של היזמים כאן. זיהינו את ג'וגאנו כחברה עם פוטנציאל גדול וערך מוסף עם פתרון J.Protect החדש שלה. צורתו הדקה והייחודית, הגמישות, ויתרונותיו כמוצר לא דליק ועמיד בפני זעזועים הופכות את הטכנולוגיה של J.protect למושלמת עבור סביבת הרכב".

J.Protect, הפתרון של ג'וגאנו לתעשיית הרכב, מגיע כמנורת תקרה שטוחה במיוחד, מה שהופך אותו לאידיאלי לחללים המוגבלים בגובה ובעומק כגון תא הנהג, תא הנוסעים, המרכב, ואפילו הנגרר. הפתרון האלחוטי מופעל מרחוק באמצעות אפליקציה סלולרית ויש לו שני מצבי פעולה עיקריים: Allegro, המספק הגנה רציפה, ו-Presto, שמאפשר חיטוי מואץ.

מצב אלגרו מספק הגנה באמצעות חיטוי בטוח ורציף של תא הנוסעים והחללים ברכב גם בזמן שנוסעים נמצאים בו, הודות לתאורה העושה שימוש בשילוב מוגדר מראש של אורכי גל שונים, הכוללים גם תדרי UV-A. לעומתו, מצב פרסטו מפעיל חיטוי מואץ, שמשתמש בתדרי UV-C לחיטוי פנים תא הנוסעים תוך דקות ספורות כאשר הרכב ריק מנוסעים.

היתרונות העיקריים של J. Protect עבור תעשיית הרכב:

• תאורה רב-תכליתית בטוחה המספקת הגנה רציפה וחיטוי ללא כימיקלים – ממקור אור יחיד בתקרת הרכב

• שני המצבים הוכחו קלינית כיעילים, וכאשר משתמשים בהם באופן משולב ביכולתם להשמיד 99.9% מהפתוגנים
• טכנולוגיית Multi Random Ray‏(MRR), המוגנת בפטנט, מאפשרת ל J.Protect להשמיד פתוגנים המועברים דרך טיפות באוויר (אירוסול) ודרך משטחים, גם במקומות שקשה להגיע אליהם.
• נורת לד דקה במיוחד (Planar LED) מפיצה אור בעל זוהר רך ואחיד, ומייצרת אור איכותי שמופק מספקטרום הצבעים המלא, הניתן לכוונון לצורך שיפור חווית הנהיגה, עם עמעום ללא הבהוב ובעל רזולוציה גבוהה

"חברת ג'וגאנו רואה את השותפות עם יצרנית רכב חשובה כמו רנו ככבוד עצום", אומר ערן בן שמואל, מנכ"ל ומייסד משותף של ג'וגאנו. "ברגע שהחלה מגיפת COVID-19, הבנו שיש לנו היכולת להשמיד את הנגיף באמצעות התאורה שלנו. פיתחנו את J. Protect לצורך חיטוי של אוויר ומשטחים בחללים פנימיים באמצעות תאורת תקרה, ושיתוף פעולה זה יאפשר לנו לשלב טכנולוגיה זו גם בתעשיית הרכב, בתקופה קריטית זו".

אודות ג'וגאנו
הייעוד של Juganu, שנוסדה בשנת 2011, הוא ליצור עולם בטוח ומחובר יותר באמצעות פלטפורמת האור של Juganu. מוצר הדגל שלה, J.Protect, עושה שימוש בטכנולוגיית אור מתקדמת המבוססת על בינה מלאכותית (AI), והופך חללים ציבוריים לסביבות בטוחות. עם גיבוי של משקיעים מובילים כולל קומקאסט ונצ'רס, אמדוקס, ויולה צמיחה ואחרים, Juganu מחזיקה ב -43 פטנטים ומייצרת נורות LED ייחודיות משלה באמצעות טכנולוגיה פלנארית, מקור האור הטוב והעשיר ביותר למעט אור טבעי. המשרדים הראשיים של Juganu נמצאים בישראל, אך היא מתרחבת במהירות ומחזיקה משרדים גם בארה"ב, מקסיקו וברזיל. למידע נוסף, בקרו באתר החברה, בכתובת www.juganu.com .

אודות מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתל-אביב
מעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי (Alliance) בתל אביב בוחנת פתרונות חדשניים לעולם האוטומוטיב, ומתמקדת בתחומי החיישנים, אבטחת סייבר, דאטה ובינה מלאכותית (AI). משימת המעבדה היא לזהות ולבדוק טכנולוגיות ישראליות שיכולות להשתלב במכוניות ושירותים עתידיים של החברות בקבוצת הרכב.
המעבדה משתפת פעולה עם סטארטאפים באקוסיסטם המקומי באמצעות עבודה משותפת על אבות-טיפוס. נכון להיום, היא הובילה יותר מ- 20 פרוייקטים של שיתוף פעולה ובדיקות היתכנות (POCs) עם סטארטאפים ישראלים. המעבדה ממוקמת בפארק עתידים תל-אביב ומפעילה במקום מתקן ייחודי של 1600 מ"ר המספק לסטארטאפים חלל המותאם לבדיקת טכנולוגיות על גבי רכבים אמיתיים, כמו גם צוות מהנדסים ומומחים שיושבים בישראל באופן קבוע. מאז פברואר 2018 המעבדה פועלת במסגרת תוכנית המעבדות הטכנולוגיות של רשות החדשנות הישראלית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il