TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיט-טק מודיעה על סבב השקעה בסך 23.8 מיליון ש"ח בהובלת פסגות קופות גמל


מיט טק
בין המשקיעים גם בית ההשקעות מור ואייל רביד, מבעלי רשת השיווק ויקטורי

מיט-טק 3 די בע"מ (סימול: מיטק) המפתחת תהליך להדפסה תעשייתית של בשר נקי באמצעות מדפסת תלת-ממד, מודיעה על השקעה בסך 23.8 מיליון ₪ בהובלת פסגות קופות גמל ופנסיה בע"מ, וכן גופי השקעה קיימים וחדשים נוספים מישראל. בתמורה להשקעה, יוקצו למשקיעים 6,791,600 מניות מיט-טק במחיר 3.5 ₪ למניה שיהוו לאחר ההקצאה 8.57% מהון המניות של החברה.


למשקיעים יוקצו כתבי אופציה לא סחירים בכמות של 50% מכמות המניות המוקצות במחיר מימוש של 5 ₪ למניה לתקופה של שנתיים, הגבוה ב-143% ממחיר המניה בהשקעה, וכתבי אופציה בכמות דומה של 50% מכמות המניות המוקצות בעסקה במחיר מימוש של 6 ₪ למניה, הגבוה ב-171% ממחיר המניה בהשקעה, לתקופה של שנתיים וחצי.


במסגרת ההשקעה, לבעלי המניות במיט-טק, שביניהם  נמנים בית ההשקעות מור שהגדיל את החזקותיו במסגרת העסקה, איש העסקים רמי לוי וקבוצת אדום, נוסף גם אייל רביד שהינו מבעלי רשת השיווק ויקטורי.


הגיוס תומך בתוכנית האסטרטגית של מיט-טק להאצת המו"פ, קיצור תהליך ההגעה לשווקים ובכלל זה למכירות וזאת ע"י רכישת טכנולוגיות למוצרים משלימים שהינם סינרגטיים לפעילות הליבה של מיט-טק. הגיוס ישמש, בין היתר, להשלמת עסקת הרכישה של חברת Peace Of Meat (POM), שהנה מובילה בינ"ל בתחום מוצרי שומן מתורבת.


גת מגידו, סמנכ"ל השקעות בפסגות: "ההשקעה בחברת מיט-טק מתיישבת עם אסטרטגיית ההשקעות שלנו בחברות אימפקט אשר אנו מאמינים בפוטנציאל הכלכלי הרב שהן מגלמות, לצד פוטנציאל התרומה העצום לאיכות הסביבה. מיט-טק הוכיחה מאז מיזוגה כחברה ציבורית בת"א התקדמות מרשימה בצנרת הפיתוח לצד מהלך הרכישה האסטרטגי הראשון שהחברה פועלת להשלים, אשר מקדם אותה לדריסת רגל בשוק תחליפי הבשר הגלובלי הנמצא בתנופה גדולה."


מנכ"ל מיט-טק, שרון פימה: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בפעילות וחזון החברה. הגיוס מאפשר לקדם את השלמת עסקת הרכישה של POM אשר מוסיפה נדבך חשוב לחיזוק תהליך המו"פ ופותח בפנינו שווקים חדשים דוגמת מכירות עבור מוצרים היברידיים."


אודות מיט-טק


מיט-טק 3 די הנה חברת מחקר ופיתוח שמטרתה לפתח טכנולוגיות מסחריות לייצור בשר ללא צורך בשחיטה של בעלי חיים ובהתבסס על גידול תאי בשר במעבדה באופן תעשייתי ובמחזורי גידול מהירים. מיט-טק מפתחת מדפסת ביולוגית ייחודית וקניינית להפקת שכבות של תאים, פיגומים וחומרי הזנה לתאים בצורה תלת ממדית של בשר מתורבת מובנה, המכונה גם "בשר נקי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il