TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חטיבת הבנקאות המסחרית של גולדמן זקס יוצרת שותפות עם צוות הנהלה מוביל בתשתיות נתונים ומקצה עד 500 מיליון דולר כדי ליצור פלטפורמת מרכזי נתונים


גולדמן סאקס
גולדמן זקס הודיעה היום שהיא יצרה שותפות עם צוות הנהלה מנוסה, שבראשו סקוט פיטרסון, ליצירת Global Compute Infrastructure LP פלטפורמה גלובלית חדשה שהוקמה לתשתיות של מרכזי נתונים

גולדמן זקס התחייבה לממן הון עצמי ראשוני של עד 500 מיליון דולר, בעיקר מקרן התשתיות שלה, West Street Infrastructure Partners III, LP ("WSIP III"), כדי לאפשר השקעות לטווח הקרוב של 1.5 מיליארד דולר שיושקעו בצפון אמריקה, אירופה, אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית. גלובל קומפיוט מתכוונת לגדול באמצעות שילוב של רכישות ופיתוח אורגני כדי לשרת לקוחות במקומות עם תנאים כלכליים חיוביים חזקים מתמשכים ופוטנציאל לגידול משמעותי בתשתיות של נתונים. באמצעות הניסיון והרקורד של צוות ההנהלה, גלובל קומפיוט תתמקד ברכישה ופיתוח של מתקנים שיכולים לענות על צורכי התקנת המחשוב, אחסון, קישוריות ומיקום משותף הגדלים של חברות הטכנולוגיה הכי גדולות בעולם.


 


בראש צוות ההנהלה המייסד של גלובל קומפיוט עומד המנכ"ל סקוט פיטרסון, לשעבר מנהל ההשקעות הראשי ומייסד שותף של Digital Realty (“DLR”) עם יותר מ-18 שנות ניסיון בענף מרכזי הנתונים ויותר מ-30 שנה בתחום ההשקעות בנדלן. בתקופת כהונתו ב-DLR מ-2004 עד 2018, סקוט ניהל את כל פעילות ההשקעות והיה אחראי לנפח עסקאות כולל של 17 מיליארד דולר בפיתוח אורגני ובאמצעות מיזוגים ורכישות. לסקוט מצטרפים כמה מנהלים בעלי מוניטין בתחום מרכזי הנתונים: המייסד השותף האחר של DLR כריסטופר קיני כמנהל התפעול הראשי, והמנהל הבכיר לשעבר של DLR באירופה, המזרח התיכון ואפריקה סטיבן טיילור כמנהל אירופה. כריס היה אחראי במידה רבה להרחבת הנוכחות של DLR בעולם, וסטיבן ניהל רבות מהיוזמות האלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. לצוות של גלובל קומפיוט יש את הניסיון המיוחד, הקשרים העמוקים עם הלקוחות ורוחב היכולות כדי לספק תשתיות מרכזי נתונים הטובות מסוגן בכל העולם.


 


בהתאם לאסטרטגיה הזאת, ב-17 באוקטובר 2020 גלובל קומפיוט חתמה על הסכם לרכישת  ATM S.A. (“ATM”), העסק המוביל של תשתיות מרכזי נתונים ותקשורת בפולין מקונסורציום של קרנות שמנוהל על ידי MCI Capital, קרן ההשקעות הפרטיות המתמקדת בטכנולוגיה המובילה במרכז ומזרח אירופה, ו-Mezzanine Management, קרן מימון ביניים המובילה באזור. המטה של ATM  נמצא בוורשה, ונכסי מרכזי הנתונים מהרמה העליונה, הנוכחות בתשתיות תקשורת, בסיס הלקוחות והמוניטין החזק בשוק שלה מאפשרים לגלובל קומפיוט נקודת כניסה אטרקטיבית לשוק מרכזי הנתונים הצומח במהירות של מרכז ומזרח אירופה. גלובל קומפיוט מתכוונת להתבסס על ההצלחה והובלת השוק של ATM על ידי מיצוב החברה לשרת את צורכי ההתקנות הגדלים של לקוחות חדשים וקיימים בפולין ובאזור מרכז ומזרח אירופה הרחב יותר.


 


"גולדמן זקס היא השותפה המושלמת עבורנו כשאנו מחפשים הזדמנויות השקעה גלובליות בתחום תשתיות הנתונים", לדברי סקוט פיטרסון, מנכ"ל גלובל קומפיוט. "הייחוס והרשתות הגלובליים המשולבים שלנו, יחד עם הגישה של GS MBD להרבה הון צמיחה, יאפשרו לפלטפורמה גלובל קומפיוט לא רק לשרת את הצרכים הקריטיים של הלקוחות שלנו ברחבי העולם, אלא גם ליצור ולשחרר ערך לשותפים שלנו. ההשקעה הראשונה שלנו ב-ATM S.A. היא דוגמה אידיאלית לשיתוף הפעולה הזה. אנחנו מאוד מתלהבים מהשותפות שלנו עם גולדמן זקס שמאפשרת לנו לספק פתרונות יצירתיים ללקוחות הגלובליים שלנו".


 


"אנחנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם סקוט והצוות של גלובל קומפיוט", אמר לאונרד סיוורס, מנהל כללי בגולדמן זקס. "אנחנו רואים הזדמנות עצומה בתחום של מרכזי נתונים שמקורה בביקוש הגדל למחשוב ואחסון ומאמינים שהצוות של גלובל קומפיוט, שמגובה על ידי המשאבים הגלובליים של גולדמן זקס, ממוצב באופן ייחודי לספק פתרונות מהמעלה הראשונה כדי לענות על הביקוש".


 


GS MBD קיבלה ייעוץ מ-Davis Polk & Wardwell LLP. צוות ההנהלה של גלובל קומפיוט קיבל ייעוץ מ-PJT Park Hill ו-Mayer Brown, ואילו גלובל קומפיוט קיבלה ייעוץ מ-Torch Partners, ו-White & Case LLP, בנוגע לרכישה של ATM SA.


 


אודות חטיבת הבנקאות המסחרית של גולדמן זקס


 


The Goldman Sachs Group, Inc. שהוקמה ב-1869 היא חברת בנקאות השקעות, ניירות ערך וניהול השקעות גלובלית מובילה. חטיבת הבנקאות המסחרית של גולדמן זקס (MBD) היא המרכז העיקרי של פעילות ההשקעות הראשית לטווח ארוך של החברה. MBD היא אחת ממשקיעות ההון הפרטי המובילות בעולם עם השקעות בהשקעות פרטיות, תשתיות, אג"ח פרטיות, הון צמיחה ונדלן.


 


אודות גלובל קומפיוט


 


גלובל קומפיוט Global Compute  היא נכנסת חדשה לענף התשתיות למרכזי נתונים. בהנהלת צוות בינ"ל של ותיקי הענף עם ניסיון מיצרפי של יותר מ-50 שנה בענף, החברה מתכוונת לרכוש, לפתח ולהפעיל נכסי מרכזי נתונים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית. בכוונתנו להיות השותפה של חברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר בעולם והלקוחות שלהן על ידי הספקת פתרונות בטוחים, אמינים ויצירתיים לדרישות קיבולת המחשוב והקישוריות שלהם בשוקים עתירי צמיחה ומבוססים. לגלובל קומפיוט יש גיבוי של חטיבת הבנקאות המסחרית של גולדמן זקס.


 


אנשי קשר


 


Goldman Sachs
Leslie Shribman
+1 212 902 5400
leslie.shribman@gs.com


Global Compute
Christopher J Kenney
+1 213 810-8732
ckenney@gc-infra.com


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il