TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מסג'בירד מגייסת 200 מיליון דולר בסבב שלישי, לפי שווי של 3 מיליארד דולר


רוברט ויס, מנכ"ל מסג'בירד
מסג'בירד פותרת את מורכבות התקשורת עם הלקוחות באמצעות הפלטפורמה הרב ערוצית כשירות (OPaaS) הראשונה והיחידה בעולם, שכוללת חבילת כלים ביניהם Inbox, Omnichannel Chat Widget ו-Flow Builder.

מסג'בירד, MessageBird ,פלטפורמת תקשורת הענן הרב ערוצית המובילה בעולם, הודיעה היום על הסגירה של סבב שלישי חדש של 200 מיליון דולר בהובלת ספארק קפיטל מעמק הסיליקון לפי שווי של 3 מיליארד דולר עם השתתפות של Bonnier, Glynn Capital, LGT Lightstone, Longbow, Mousse Partners, New View Capital. כחלק מההשקעה האחרונה הזאת השותף הכללי בספארק קפיטל וויל ריד יצטרף למועצת המנהלים של מסג'בירד. המשקיעות הקיימות אקסל, אטומיקו ו-Y-Combinator השתתפו אף הן בסבב בזה.


 


 


ההשקעה האחרונה הזאת, שגויסה מרחוק בזמן סגר, באה בעקבות זינוק גלובלי בביקוש למגוון רחב יותר של כלי תקשורת עם לקוחות מסוג העברת מסרים תחילה, במגוון הרבה יותר רחב של ערוצים, כשעסקים גלובליים מתקשים להתמודד עם המעבר משירות לקוחות פיזי בחנות ודרך מוקדי שירות למצב של עובדים מרוחקים בלבד ורק מכירות מקוונות. זה האיץ את ההתפתחות של מסג'בירד מחברה שהיא רק פלטפורמת תקשורת כשירות (CPaaS) לחברת הפלטפורמה הרב ערוצית כשירות (OPaaS) הראשונה והיחידה בעולם. המימון הזה ישמש להגדיל פי שלושה את הצוות הגלובלי של מסג'בירד ולהתרחב עוד לתוך שוקי הליבה שלה באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית, כשהחברה משיקה רשמית מדיניות של "לעבוד בכל מקום".


 


"אני רק רוצה לחיות בעולם שבו אני יכול להחליף מסרונים עם עסק ולעולם לא להיתקע שוב בהמתנה. מסג'בירד יזמה את OPaaS (פלטפורמה רב ערוצית כשירות) על בסיס הרעיון שחברות גלובליות צריכות תקשורת ללא חיכוך עם הלקוחות שלהן בכל מקום בעולם ובכל ערוץ שהם מעדיפים", אמר רוברט ויס, מייסד ומנכ"ל מסג'בירד. "הסבב האחרון הזה הוא האישור שיש ביקוש עצור מלקוחות בכל העולם שגם רוצים שעסקים מסורתיים ייכנסו לעולם הרב ערוצי החדש והאמיץ הזה של העברת מסרים תחילה ולנו יש את המוצר המוביל בשוק כדי לעזור להם לעשות בדיוק את זה".


 


"הצרכנים דורשים יותר ויותר שעסקים ידברו איתם ביישומים שהם מעדיפים, והעסקים לבסוף נאלצים לאמץ אסטרטגיות רב ערוציות בקנה מידה גדול", אמר וויל ריד, שותף כללי בספארק קפיטל. "רוברט והצוות של מסג'בירד בנו את הפלטפורמה הטובה ביותר ליצירת מעורבות של כל לקוח בכל ערוץ, בכל העולם -- יחד עם חבילה של מוצרי תוכנה שמחזקים את האינטראקציות האלה והופכים אותן לאוטומטיות -- וזה מאפשר לעסקים לבלוט בעולם החדש של העברת מסרים תחילה".


 


המהות של חוויה רב ערוצית אמיתית היא להרחיק את מעורבות הלקוחות מהערוצים הלא יעילים של דואל וטלפון לערוצים יותר דינמיים של העברת מסרים. זה מחייב שהמוצרים של העסקים והצרכנים ישלימו את המעגל ויהיה להם הקשר מאוחד סביב כל אינטראקציה. זה אפשרי עכשיו הודות לחבילת המוצרים של מסג'בירד, שכוללת:


 



  • Inbox - Inbox, תמיכה ומעורבות לקוחות רב ערוצית חינם, מאפשר לעסקים בכל מקום בעולם לתקשר ולשתף מדיה עשירה עם כל לקוח מיידית דרך WhatsApp, SMS, טלפון, מסנג'ר, WeChat, Google Business Messaging, Line וטלגרם. מסרים נכנסים בכל הערוצים מקובצים לתכתובת לקוח אחת כדי לפשט פתיחת אירועים ותגובה.

  • Omnichannel Chat Widget - הופך דפים סטטיים לשיחות דינמיות, מאפשר ללקוחות לתקשר עם הצוותים שלכם בדף הבית שלכם, ביישום שלכם, בצ'ט חי או בכל שירות העברת מסרים (WhatsApp, מסנג'ר, WeChat, SMS ועוד).

  • Flow Builder - Flow Builder, פלטפורמת RPA לעברת מסרים עסקיים, מאפשר לכל עסק גם לבנות חוויות רב ערוציות לפי הזמנה.

  • ודבר אחרון, מסג'בירד היא הפלטפורמה היחידה שיש לה קשרי ספק מועדף עם כל הפלטפורמות החשובות של העברת מסרים, שמאפשרים ללקוחות בכל מקום בעולם לתקשר ולשתף מדיה עשירה עם כל עסק מיידית.


שליש מהלקוחות של מסג'בירד בעולם עברו עכשיו לשימוש בתקשורת ענן רב ערוצית באמצעות מוצרי Flow Builder, Inbox או Omnichannel Widget שלהם. יותר מ-15,000 לקוחות סומכים על מסג'בירד, ממותגים מבוססים כמו חברת התעופה לופטהנזה, היינקן, הוגו בוס, Rituals Cosmetics ו-SAP, וגם משבשים מהירי צמיחה כמו אובר, הלופרש ודליברו.


 


אודות מסג'בירד


 


מסג'בירד MessageBird היא פלטפורמת תקשורת הענן הרב ערוצית המובילה בעולם המציעה חבילה של מוצרים רב ערוציים וגם API’s של תקשורת ענן שמאפשרים למפתחים ועסקים לתקשר עם לקוחות בכל מקום כמעט בכדור הארץ, ובכל ערוץ.


 


החברה שהוקמה ב-2011 התפתחה במימון עצמי והייתה רווחית במשך שש שנים לפני שגייסה את אחד מהסבבים הראשונים הגדולים ביותר של עסק תוכנה אירופי (60 מיליון דולר מ-Accel Partners האמריקנית ואטומיקו הבריטית).


 


יותר מ-15,000 לקוחות סומכים על מסג'בירד, ממותגים מבוססים כמו חברת התעופה לופטהנזה, היינקן, הוגו בוס, Rituals Cosmetics ו-SAP, וגם משבשים מהירי צמיחה כמו אובר, הלופרש ודליברו.


 


החברה מחזיקה משרדים באמסטרדם, סן פרנסיסקו, סינגפור, בוגוטה, לונדון, שאנגחאי, דבלין, המבורג וסידני.


 


אודות ספארק קפיטל


 


אנחנו ספארק קפיטל, משקיעים במוצרים שאנחנו אוהבים מאת יוצרים שאנחנו מעריצים, ביניהם אפירם, קרוז, דיסקורד, אוקטולוס, פלאיד, פוסטמייטס, סלאק, טוויטר ומאיפייר. אנחנו יודעים שאין ספרי חוקים או נוסחאות להצלחה ואנחנו כאן כדי לעזור למייסדים לנצח בדרך שלהם. אנחנו משקיעים בכל המגזרים והשלבים, ופועלים מסן פרנסיסקו, בוסטון וניו יורק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il