TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קמן קפיטל מתמזגת עם החווה החקלאית לגידול צמחי מרפא תמורת 74% ממניותיה

החווה מתכננת לפעול לכל אורך השרשרת בתחום הקנאביס הרפואי: ריבוי, גידול, ייצור, אחסון ומכירה בארץ ובחו"ל
קמן קפיטל מודיעה כי ביום 6 באוקטובר, 2020 נחתם הסכם מיזוג בין החברה לבין החברה החקלאית לגידול צמחי מרפא בע"מ ובעלי המניות של כפר אחים לפיו תרכוש החברה את מלוא (100%) הון המניות המונפק והנפרע של כפר אחים וזאת כנגד הקצאת 74% מהונה המונפק והנפרע של החברה בהתאם לתנאים הקבועים בהסכם.

החברה החקלאית הינה חברה פרטית ישראלית אשר הוקמה בשנת 2017 פועלת בתחום ריבוי, גידול וייצור קנאביס איכותי רפואי ומוצרים מבוססי קנאביס רפואי, תוך יצירת שיתופי פעולה עם חברות מקומיות וגלובליות, וכן עתידה לפעול לאחסון, שינוע ושיווק מוצרים בתחום הקנאביס הרפואי. כמו כן, החברה החקלאית מתכננת לפעול, למעשה, לכל אורך השרשרת בתחום הקנאביס הרפואי: ריבוי, גידול, ייצור, אחסון ומכירה (סיטונאית וקמעונאית) של קנאביס רפואי ומוצרי קנאביס רפואי, הן בארץ והן מחוצה לה, וזאת לכפוף לקבלת אישורים והיתרים רגולטוריים ביחס לייצוא.

לחווה זכויות שימוש לגידול וריבוי קנאביס בשטח של כ- 30 דונם ברוטו ביישוב כפר אחים כאשר מנוצלים בפועל רק 10 דונם לצורך גידול וריבוי. חוות הגידול הינה חווה "חכמה" הפועלת במרביתה ללא מגע אדם ובאמצעות מערכות מחשוב מתוחכמות. בחווה פועלת מעבדת מחקר העוסקת במחקר הצמח והתאמת הצמח לסוג המחלה. כמו כן עוסקת המעבדה בפיתוח מוצרים לרפואה משלימה. פעילות הגידול והריבוי בחווה, הנהנית מחסכון משמעותי בחשמל הודות לשימוש במנורות מיוחדות ומבנה חממה ייחודי. החווה עוסקת בפיתוח זנים ייחודיים שהנם מותאמי אקלים וניתן לגדלם לאורך השנה ולקבל תוצרת אחידה לכל ימות השנה. הזנים החדשים מאופיינים ברמת THC גבוה מעל 22.

החווה החלה את פעילות הגידול במהלך חודש פברואר שנת 2020, ועד כה בוצעו שני מחזורי גידול מלאים, המשקפים מלאי תפרחות בכמות של כ-1,400 ק"ג קנאביס רפואי. שווי מלאי מוגמר ליום 30/09/2020 נאמד בכ- 20.7 מיליון ₪. שווי מלאי תוצרת חקלאית בתהליך (בערכי עלויות גידול ) מוערך ב- 4.2 מיליון ₪ ליום ה 30/9/2020. החווה צופה כי תסיים את שנת 2020 עם כושר גידול של 2,100 ק"ג תפרחות קנאביס רפואי ששווים בערכי מכירה של כ- 35 מיליון ₪ (לפי מחיר ממוצע של 16.5 ₪ לגרם).

החווה צופה כי בשנת 2021 חוות הגידול והריבוי תפעל במתכונת פעילות מלאה, אשר תניב גידול תפרחת יבשה של כ-3,000 ק"ג קנאביס רפואי במתקן הקיים במחיר של 16.5 ₪ לגרם.

עד למועד השלמת המיזוג, וכחלק מתנאי ההשלמה, תפעל החברה לביצוע דוח הצעת מדף בדרך של הנפקת זכויות של 10 מיליון ₪ והנפקת אג"ח (סטרייט) בהיקף של 36 מיליון ש"ח בתנאים שיקבעו על ידי הצדדים.
שרון קומרז מנכ"ל החווה החקלאית אומר כי מטרת המיזוג היא לאפשר לחברה לממש את תוכניותיה ולסיים את בניית שרשרת האספקה, להגדיל את הייצור תוך הקטנת העלויות. החווה החקלאית מאופיינת בשיטת גידול אורגנית חכמה ואחידה לאורך כל עונות השנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il