TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הישג לדיירי פרויקט סי אנד סאן בתל אביב: העירייה תהרוס את מתקן הנינג'ה שהקימה בחוף הצוק ללא היתר

הישג לדיירי פרויקט סי אנד סאן בתל אביב: עיריית ת"א חזרה בה ותהרוס את מתקן הנינג'ה שבנתה ללא היתר בנייה בחוף הצוק בעיר, בסמוך לבתי המגורים בפרויקט. העירייה התחייבה בפני בית המשפט המחוזי בת"א להרוס את המבנה, לקרצף את רמפת הבטון ולרצף מחדש את הקרקע .

הישג לדיירי פרויקט סי אנד סאן בתל אביב: עיריית ת"א חזרה בה ותהרוס את מתקן הנינג'ה שבנתה ללא היתר בנייה בחוף הצוק בעיר, בסמוך לבתי המגורים בפרויקט. העירייה התחייבה בפני בית המשפט המחוזי בת"א להרוס את המבנה, לקרצף את רמפת הבטון ולרצף מחדש את הקרקע .


החלטת עיריית ת"א מגיעה בעקבות דיון בבית המשפט לפני כשבועיים שבו כבוד השופטת לימור ביבי מתחה ביקורת על עיריית תל אביב על שהקימה את מתקן הנינג'ה ורמפת בטון בחוף הצוק ללא היתר בנייה. השופטת הציעה בדיון שהעירייה לא תאפשר שימוש במתקן בתקופת ביניים של 4 חודשים. בפרק זמן זה, ככל שהעירייה תחליט להותיר את המתקן במקום זה, היא תפעל להוצאת היתר בנייה כדין לכל הרכיבים ואם לא היא תהרוס את הבנייה שביצעה.


הדיון נערך בעקבות עתירה מנהלית שהגישו דיירי פרויקט סי אנד סאן בתל אביב נגד העירייה באמצעות עוה"ד ענת בירן, דפנה תמיר, ורון נבון ממשרד ענת בירן - עורכי דין לאחר שגילו שהעירייה החלה לבצע עבודות על החוף שכללו הקמת מתקן מעל רמפת בטון עצומה ורחבת ידיים, שנבנתה על חשבון שטח החוף עצמו, וזאת במקום רמפת ירידה נגישה לים שנבנתה בהיתר.


לאחר הדיון העירייה טענה כי היא סבורה שפעלה כדין וכי המתקן הוקם כחלק מעבודות שיקום הטיילת והחוף בעקבות נזקים שנגרמו להם בחורף שעבר, אך לאחר התייעצות עם כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה היא החליטה להרוס את המתקן וביקשה מביהמ"ש למחוק את העתירה.


לדברי עוה"ד ענת בירן ודפנה תמיר ממשרד ענת בירן – עורכי דין, "אנו סבורים שנכון עשתה עיריית תל אביב שהחלה להרוס את המתקן על פי המלצת בית המשפט. דין הרשות חייב להיות כדין כל אזרח בכל הקשור לחוקי התכנון והבנייה ורשות מקומית לא יכולה לעשות דין לעצמה. צר לי שכתושבים היינו צריכים לפנות לבית המשפט והעירייה לא נענתה לפנייתנו בכתב וייתרה את כל ההליך המשפטי. כעת הדיירים מצפים שמלבד הריסת המתקן, העירייה גם תפעל להחזיר את הירידה הנגישה לחוף כפי שהייתה מלכתחילה".


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il