TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיטב דש השקעות מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2020‎


צלם: רמי זרנגר
הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ- 30 מיליון שקלים, לעומת 13 מיליון שקלים ברבעון הקודם ולעומת 23 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש מסר: "הגידול במדדי הרווחיות מעיד על יכולת התאמה מהירה של צד ההוצאות לירידה בהכנסות בתחום ניהול הנכסים, כמו גם על ניצול הזדמנויות המאפיינות את התקופה הנוכחית לטובת מנועי הצמיחה שלנו. תקופות כאלה מחזקות את האסטרטגיה של מיטב דש לניהול פורטפוליו פעילויות רחב ומגוון הכולל ניהול השקעות, קופת גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וקרנות נאמנות, כמו גם פעילות במגוון מוצרים נוספים כמו אשראי, חבר בורסה וברוקראז' מוסדי אשר מאפשר לנו להציע מוצרים בהתאם לצרכים המשתנים של הלקוחות ולתנאי השוק.




בתחום חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי הצגנו רבעון שיא בגיוס לקוחות ובהכנסות תוך צירוף של אלפי לקוחות בתחום שירותי המסחר הדיגיטליים של מיטב דש טרייד. לשמחתי מגמה זו נמשכת גם לתוך הרבעון הנוכחי.

תחום ההשקעות האלטרנטיביות והפינטק מציג גם הוא האצה עם חתימה על הסכם עם הבנק היפני המוביל מיצובישי להקמת קרן חדשה בבעלות משותפת של הבנק ושל חברת ליקווידיטי קפיטל מבית מיטב דש. זאת, בהשקעה ראשונית משמעותית של מיצובישי בקרן המשותפת בסך של 80 מיליון דולר.
הגענו למשבר הקורונה מוכנים ופעלנו במהירות על מנת לבצע התאמות נדרשות. מיטב דש במומנטום חיובי כעת בכל החזיתות כשהשוק מתאושש והמשקיעים חוזרים".

תוצאות בית ההשקעות מיטב דש לרבעון השני לשנת 2020:
ההכנסות ברבעון השני של שנת 2020 הסתכמו בכ-233 מיליוני שקלים בדומה לרבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה הסתכמו הכנסות הקבוצה לסך של כ-472 מיליוני שקלים לעומת סך של כ-479 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר השינוי בתקופת הדוח נובע מהכנסות חבר הבורסה וברוקראז' מוסדי בקיזוז ירידה בהכנסות מניהול נכסים.

היקף הנכסים המנוהלים של מיטב דש, הגיע בסוף הרבעון השני לכ- 123 מיליארד שקלים ומאז נמשכה הצמיחה. נכון למועד פרסום הדוחות הכספיים הסתכם היקף הנכסים המנוהלים בכ-128 מיליארד שקלים.

ה-EBITDA המנוטרלת ברבעון השני הסתכמה בסך של 82 מיליון שקלים לעומת 79 מיליון שקלים ברבעון הקודם. במחצית הראשונה של שנת 2020 הסתכמה ה-EBITDA המנוטרלת לסך של כ-153 מיליוני שקלים. בתקופת הדוח נוטרל סך של כ-5 מיליוני שקלים בגין תשלום מבוסס מניות (ברבעון השני של שנת 2020 נוטרל סך של כ-4 מיליוני שקלים בגין תשלום מבוסס מניות). הגידול לעומת הרבעון הקודם נובע, בעיקר, מהגידול בפעילות חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי, כמו גם מרווחים מניירות ערך סחירים ברבעון הנוכחי לעומת הפסדים ברבעון הקודם.

הרווח הנקי לרבעון השני הסתכם בכ- 30 מיליון שקלים, גידול של 30% לעומת 23 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, ועליה של כ- 131% לעומת 13 מיליון שקלים ברבעון הראשון של השנה.

היקף נכסי קופות הגמל והפנסיה שבניהול החברה עמדו, נכון לסוף הרבעון השני, על סך של כ-54.2 מיליארד שקלים.

היקף ההכנסות מניהול קופות גמל וקרנות פנסיה הסתכמו ברבעון השני בכ-73 מיליוני שקלים לעומת כ-79 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד. בתקופת הדוח הסתכמו הכנסות המגזר לסך של כ-150 מיליוני שקלים לעומת כ-158 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת בעיקר מירידה בהיקף הנכסים הממוצע לרבעון ומירידה בשיעור דמי הניהול הממוצעים.

הכנסות מגזר חיסכון שוטף הסתכמו ברבעון השני בכ- 74 מיליון שקלים, לעומת כ- 86 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות מגזר החיסכון השוטף בתקופת הדוח הסתכמו לסך של כ- 162 מיליוני שקלים לעומת סך של כ- 172 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.




מגזר זה נהנה מהכנסות מדמי ניהול בקצב ממוצע גבוה במהלך חודשיים (ינואר ופברואר) וחווה ירידה חדה בשלהי הרבעון הראשון ובעיקר במחצית השנייה של חודש מרס, זאת בשל משבר הקורונה שהביא לפדיונות ענפיים חסרי תקדים, וכן שיפור ברבעון הנוכחי, עם ההתאוששות בשווקים. בנוסף במגזר זה, נרשמו ברבעון הראשון הכנסות גבוהות מפעילות של עשיית שוק בקרנות הסל, כתוצאה מפעילות מוגברת בשווקים, אשר פיצו חלקית על הירידה בדמי הניהול.

הכנסות מגזר חבר בורסה וברוקראז' מוסדי הסתכמו ברבעון השני בכ- 41 מיליון שקלים, גידול של כ- 64% לעומת כ- 25 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד וגידול של כ- 17% לעומת 35 מיליון שקלים ברבעון הראשון של 2020. התנהגות שוקי ההון יצרו הזדמנויות עסקיות במגזר זה. אי לכך, קיימת עלייה בפעילות העסקית ובהכנסות הן בגלל גיוסי לקוחות מוגברים והן בשל גידול בפעילות לקוחות קיימים.
בשבוע שעבר דיווחה מיטב דש כי הבנק היפני הגדול בעולם מקים קרן משותפת עם ליקווידיטי קפיטל הישראלית מקבוצת מיטב דש.




 MUFG Bank מקבוצת מיצובישי ישקיע סכום השקעה ראשוני של 80 מיליון דולר בקרן חדשה משותפת של הבנק ושל חברת הפינטק וניהול הקרנות ליקווידיטי קפיטל מבית מיטב דש. קרן ההשקעות תעניק אשראי לחברות באזור אסיה במודל ייחודי המבוסס על רכישת תיקי הכנסות עתידיות באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה ליקווידיטי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il