TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת Yael השלימה פרויקט מחשוב תהליכים פיננסיים בחברת החשמל


הפרויקט שנועד לייעל את תהליכי סגירת הדוחות הכספיים ועמידה בלו"ז מול הרגולטור, אפשר לחברה פעילות שוטפת בתקופת הקורונה. היקפו הכספי של הפרויקט כמליון שקלים.

קבוצת Yael, קבוצת IT מהמובילות בישראל, השלימה פרויקט מחשוב עריכת הדוחות הכספיים והמצגות לדוחות אלו בחברת החשמל. מטרת הפרויקט היא ייעול תהליכי סגירת הדוחות הפיננסיים הרבעוניים והשנתיים בחברה הענקית, עם מחזור מכירות של 20 מיליארד ש"ח בשנה, כמו גם הפקת מצגות לדוחות.

המערכת שהוטמעה בחברה לשם כך, איפשרה לה תפקוד שוטף ועמידה בלוחות זמנים נוקשים מול הרגולטור, בעיקר בימי משבר הקורונה, בימים בהם צוותי העבודה של מחלקת הדוחות הכספיים לא נמצאו יחד במשרדי החברה. את הפרויקט שנוהל בעקבות מכרז בו זכתה קבוצת Yael, הובילה חטיבת הפיננסים והאנליטיקה בקבוצה והיקפו הכספי כמיליון שקלים.

"חשיבות הפרויקט היא בייעול תהליכי הבקרה, העריכה וההפקה של הדו"חות הכספיים, כך שהתוצר המוגש לרשות לניירות ערך ולציבור יהיה "אמין ומדוייק" מוסרים דיוויד קאהן והדס פלג, מנהלי הפרויקט מחברת החשמל. "מתוך הדו"חות הכספיים הללו נגזרות גם מצגות לדירקטוריון. זו היא עבודה מורכבת של עובדי מחלקת דוחות כספיים בחברה, שמרכזת מאות גורמים המזינים נתונים ומידע, מתוך שלל המחלקות התומכות בחברה. לכן, היה כל כך מורכב לאפיין ולבצע את הפרויקט שהיום, עובד בצורה נפלאה".

"אפשר לומר שבמקרים רבים, אנו מנהלים מלחמה על קונספציה" מסביר גיא אופק, סמנכ"ל המכירות של אגף הפתרונות הפיננסיים בקבוצת Yael. "תרבות העבודה בקרב אנשי הכספים היא כזו שלא מאד נהוג בה לדרוש ייעול והקלת תהליכי עבודה. חשנו שהייתה מוטלת עלינו משימה לעורר את המודעות לכך שההתייעלות לא רק תורמת לכך שאנשי הכספים ייצאו מוקדם יותר הביתה בתקופות הדיווח, אלא גם לזה שתהליכי העבודה יאפשרו הפקת תוצר איכותי, שהנתונים המתפרסמים בו עוברים שתי וערב של בקרות חשבונאיות ואחרות".

"המטרה הכי גדולה של הפרויקט הזה, לא יכולה הייתה להיות מוגדרת מראש" ממשיך קאהן. "לפני כ-3 חודשים נשלחנו כולנו לעבוד מהבית. נאלצנו בחברת החשמל להפיק דו"ח רבעוני בתנאים לא רגילים. ניתן לומר בוודאות, שלמערכת חלק ניכר בהצלחה זו. למרות משבר הקורונה, פרסמנו דו"ח כספי ראשון שהופק כולו מהבית: כל אחד עבד על החלק שלו, מי שריכז את הדו"ח יכול היה לראות מה קורה בכל שלב, נוהלה אינטגרציה בין הדברים, ללא צווארי בקבוק והתאפשר לנו לעבוד מרחוק ולמרות זאת, להגיע לתוצר מושלם המוגש בזמן".

המערכת מאפשרת תהליך מובנה ומבוקר הכולל בקרות חשבונאיות אקטיביות, חיבור מובנה בין כל חלקי הדו"ח הכספי, ניהול הרשאות, קישור ניירות עבודה באופן אוטומטי ועוד. הפרויקט מבוסס על מערכת CDM - Certent Disclosure management – המיוצגת בישראל באופן בלעדי בידי קבוצת Yael, ומוטמעת בגופים הגדולים בישראל, ביניהם רוב הבנקים בארץ, טבע, קבוצת שטראוס, חברות ביטוח, משרד האוצר ועשרות גופים נוספים.


המערכת מתממשקת אל מסדי הנתונים הכספיים בחברה, ממחשבת אותם, מוסיפה להם בקרות מסוגים שונים, ומייצרת אוטומציה בין מקורות הנתונים לבין המופעים בדוחות הכספיים ובמצגות הנגזרות מהם. כל שינוי של נתון בניירות העבודה ובמערכות התפעוליות שלהם מתעדכן מיידית בדו"ח, תוך הרצת שורה ארוכה של בקרות חשבונאיות: בקרות איזון, בקרות השוואה בין דוחות, בקרות לסגירת מעגלים ותזרימים וכיוב'.

אודות קבוצת Yael (Yael Group)

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון: Salesforce ,IBM , Microsoft , Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com
לפרטים נוספים:



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il