TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלקטרה תבצע עבור 'החברה לפיתוח ירושלים' פרויקט בהיקף של כ-470 מיליון שקל


צילום - לירון אלוני
הפרויקט מהווה ציר מרכזי ונתיב תחבורתי ראשי החוצה את העיר ממערב למזרח על כביש מספר 1, ומייצר רצף תחבורתי לכיוון הבקעה וים המלח ולהיפך.
הפרויקט יבוצע ע"י אלקטרה תשתיות ומתווסף לצבר העבודות של קבוצת אלקטרה, שהסתכם בסוף מרץ 2020 בכ-14.5 מיליארד שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "אנו שמחים על זכייתנו בפרויקט נוסף של 'החברה לפיתוח ירושלים' - זכיה הממחישה את יכולותיה של אלקטרה תשתיות לספק פתרונות כוללים לפרוייקטים מורכבים במסגרת התכניות ארוכות הטווח של ממשלת ישראל להרחבת תשתיות התחבורה ברחבי המדינה".

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, זכתה במכרז של 'מוריה- החברה לפיתוח ירושלים' לביצוע עבודות תשתית בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, בהיקף כספי של כ-470 מיליון שקל. אלקטרה תשתיות, חברת הבת של אלקטרה בע"מ, תבצע את הפרויקט שכולל עבודות תשתית, סלילה ומינהור, ומהווה חלק משמעותי מהתפתחות העירונית והתחבורתית של עיריית ירושלים. הפרויקט מהווה ציר מרכזי ונתיב תחבורתי ראשי החוצה את העיר ממערב למזרח על כביש מספר 1 ומייצר רצף תחבורתי לכיוון הבקעה וים המלח ולהיפך.

הפרויקט מהווה אתגר הנדסי מורכב, היות והמנהרות עוברות וחוצות אחת את השנייה במפלסים שונים ומבוצעות במגוון רחב של סוגי קרקעות המצריכות שיטות תימוך מורכבות.כמו כן, התוואי עובר באזור אורבני וסמוך מאוד למבנים הנדסיים שונים המצרכים ניטור והקפדה יתרה על אופן הביצוע.

אלקטרה תשתיות המובילה כבר שנים את תחום המנהור במדינת ישראל תמשיך לפתח ולקדם את התחום תוך שיפור מתמיד עמידה בתקנים המחמירים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.
תקופת הביצוע של הפרויקט הינה כ-36 חודשים.

פרויקט זה מתווסף לפרויקטים משמעותיים נוספים בהם זכתה אלקטרה בע"מ בשנה וחצי האחרונות, באמצעות אלקטרה תשתיות ואלקטרה בניה, ביניהם: הקמת חניון תת קרקעי בכניסה לירושלים (כ-320 מיליון שקל); עבודות תשתית למסילת 431 עבור רכבת ישראל (כ-385 מיליון שקל); הרחבת מתקן הטיפול הביולוגי בשפד"ן (כ-605 מיליון שקל); הוספת נתיב בכביש 20 במסגרת פרויקט הנתיבים המהירים (כ-430 מיליון שקל); בניית קמפוס אמדוקס ברעננה (כ-330 מיליון שקל) ועוד.

אלקטרה בע"מ סיכמה את הרבעון הראשון לשנת 2020 עם עלייה של כ-13.8% בהכנסות לכ-1.88 מיליארד שקל ועם רווח נקי של כ-40.5 מיליון שקל. צבר העבודות של הקבוצה, נכון ל-31 במרץ 2020, עלה לכ-14.5 מיליארד שקל.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il