TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

השקת קו מוצרים חדש - אקסל סולושנס


אקסל סולושנס השיקה שירות IoT עם ALARM.COM
אקסל סולושנס השיקה יחד עם מפעיל טלקום בישראל שירות של הדור החדש של הבית החכם המנוהל על-ידי אפליקציה חכמה של הלקוח, שמתחברת לציוד קצה מסוג מוצרי אינטרנט של דברים (IOT).

בהתאם לשירות שהושק, ניתן יהיה לנהל מגוון מוצרים חכמים, אשר בעיקרם מתגים וגלאים חכמים ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית באמצעות אפליקציה ייעודית. המוצרים הינם תוצרת חברת Alarm.com או שפותחו עבורה ע״י חברת אקסל סולושנס. חברת Alarm.com הינה ספק בינלאומי מוביל בתחום ה-Home Security ומספקת שירותים ומוצרים מבוססי ענן לשליטה מרחוק, אוטומציה ושירותי ניטור.

לטובת השירות האמור, התקשרה אקסל סולושנס עם חברת Alarm.com בהסכם הפצה למוצרי IOT ומוצרי בית ועסק חכם. חברת Alarm הינה חברה ציבורית אמריקאית הנסחרת בנסדאק (ALRM) בשווי שוק של כ-3 מיליארד דולר, אשר מוכרת רישיונות במודל SaaS וציוד היקפי חכם ב-40 מדינות יחד עם ארה"ב וקנדה ופועלת ברחבי העולם באמצעות רשת של ספקי שירות מקצועיים. את הרבעון הראשון של 2020 סיימה במכירות של כ-152 מיליון דולר.

טרום השקת השירות, סיפקה אקסל למפעיל הטלקום במהלך השנה מוצרים בסך של כ- 1.5 מיליון ש"ח. נכון להיום, קיימות לאקסל הזמנות נוספות לאספקת מוצרים כאמור בשנת 2020 בסכום מצטבר נוסף של כ- 3.5 מיליון ש"ח. להערכת החברה, בעקבות השקת השירות על ידי הלקוח, היא צפויה לקבל הזמנות נוספות של המוצרים וזאת גם לשנים הקרובות.

מנכ"ל אקסל רונן שור: "אנחנו שמחים להרחיב את הסכמי ההפצה שלנו עם גורמים מובילים בתעשייה. Alarm.com הינה הספק המוביל בעולם בתחום הבית החכם וה-IOT, שהם תחומים אסטרטגיים בתהליך הצמיחה של החברה. אקסל פיתחה בשנים האחרונות מגוון מוצרים לשוק הביתי המקושר ואנו רואים דרישה גוברת לתחום ה- Smart Home."

מר Reed Grothe סגן נשיא בכיר לפיתוח עיסקי בינלאומי אומר: "הביקוש הגובר והזמינות הגבוהה של הפתרונות של Alarm.com ברחבי העולם מחייבים מפיצים ושותפים חדשניים. העבודה עם אקסל סולושנס מסייעת לנו ביחד לספק את פתרונות האבטחה הנכונים העונים לצרכים של הבית החכם ולקוחות עיסקיים בישראל".

אודות אקסל: פעילות אקסל סולושנס כוללת ייבוא הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של דברים ("IOT") ושירותי אבטחת מידע ושירותי ענן בעיקר בישראל. בין לקוחות החברה נמנות חברות מובילות כגון בזק, סלקום, הוט, פלאפון תקשורת, נטוויז'ן, פרטנר וחברות נוספות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il