TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיכון ובינוי- תוצאות Q1 טובות; מעלים מחיר יעד ל-16.5 ₪ בכדי לשקף את ההתאוששות בדיור ובתשתיות


שיכון ובינוי
שיכון הציגה דוח טוב ומעל הצפי: רמת הכנסות גבוהה ובהתאם לצפי, ורווח נקי מעל הצפי כתוצאה מרווח גבוה בסולל בונה ורווחי הון בזכיינות.

דוד גבאי- אקסלנס נשואה


1: רמת ביצועים גבוהים בפרויקטים, רווח נקי גבוהה של כ-110 מיל' ₪; מעל הצפי
שיכון הציגה דוח טוב ומעל הצפי: רמת הכנסות גבוהה ובהתאם לצפי, ורווח נקי מעל הצפי כתוצאה מרווח גבוה בסולל בונה ורווחי הון בזכיינות. כמו כן, שיכון הציגה ביצועים חזקים בתשתיות חו"ל SBI, וסולל בונה וללא שיבושים משמעותיים בביצוע עבודות בצל הקורונה ברבעון. גם פעילות הייזום למגורים בישראל נהנתה מביצועים טובים כתוצאה מהמשך ביצוע פרויקט אור ים. בסה"כ, שיכון דיווחה על הכנסות של כ-1.64 מיליארד ₪ (בהתאם לצפי). רווח גבוה ברבעון (כ-112 מיל' ₪) אצל סולל בונה יחד עם רווחי הון של כ-95 מיל' ₪ משערוך פרויקט זכיינות כבישים, הביא לרווח תפעולי גבוה של כ-250 מיל' ₪ ברבעון (מעל צפי שלנו לכ-105 מיל' ₪). גם לאחר הוצאות מימון גבוהות של כ-111 מיל' ₪ כתוצאה מהיחלשות הפסו הקולומביאני והניירה הניגרי, שיכון הציגה רווח נקי של כ-110 מיל' ₪ ברבעון לעומת צפי לרווח של כ-22 מיל' ₪ והפסד של כ-88 מיל' ₪ ברבעון הקודם.


צפי לעדנה בתחום התשתית בישראל והמשך ביצועים חזקים של סולל בונה
סולל בונה דיווחה על רמה נאה של הכנסות של כ-790 מיל' ₪, בהתאם לצפי (כ-771 מיל ₪). סולל בונה בתנופה, עם צבר שגדל בכ-20% (כ-950 מיל' ₪) והחברה נמצאת בעיצומו של ביצוע פרויקטי תשתית בתחום הרכבות וכבישים ושלל פרויקטים מול משרד הביטחון. בהסתכלות קדימה, אנו מעריכים שסולל בונה תיהנה מזירוז פרויקטי תשתית בתחום הכבישים, רכבות ואנרגיה על ידי המדינה, וללא שיבושים בביצוע עבודות בצל הקורונה. כתוצאה מהתבהרות מצב הפרויקטים, אנו מחזירים את שווי הפעילות של סולל בונה וזכיינות התשתית לשווי שהערכנו לפני המשבר.

לפגיעה בפעילותSBI באפריקה תהיה השפעה מינימלית לשווי של שיכון
SBI הציגה ביצועים חזקים באפריקה ובארה"ב ודיווחה על רמת הכנסות גבוהה של כ-574 מיל' ₪ ברבעון. אנו צופים שיבושים בעבודות כתוצאה מהסגר ברבעון הבא, אך עיקר הפגיעה צפויה להיות מקיצוץ בתקציבים לעבודות תשתית בניגריה כתוצאה מהנפילה במחיר הנפט. נציין, שהפחתנו את שווי פעילותSBI בעדכון הקודם על מנת לשקף תרחיש זה (לכ-450 מיל' ₪, כ-5% משווי נכסי של שיכון), ולכן כרגע אנו לא רואים השפעה מהותית נוספת על המודל ועל שווי של שיכון.

מעלים את שווי פעילות הייזום על מנת לשקף התאוששות מהירה יחסית בשוק הדיור
לאחר ירידה חזקה בעסקאות בחודשי מרץ-אפריל (ירידה של כ-40% בחודש מרץ ביחס לשנה הוקדמת) על רקע הקורונה, חברות ייזום מדווחות על התעוררות מצד הציבור ברכישת דירות בחודש מאי. שיכון מאיצה קידום להקמת אלפי יח"ד בשנים הקרובות בתחום המגורים ברמת אפעל, בתחנה מרכזית הישנה וקריית אתא ויציאתם לפועל בשנים הקרובת לא צפויות להיפגע מהחולשה בשוק בדיור בטווח הקצר. לכן, אנו מעלים את השווי של שיכון ובינוי נדל"ן לכ-5 מיליארד ₪ (מכ-4 מיליארד ₪) על מנת לשקף פגיעה מתונה יותר בשוק הדיור מכפי שהערכנו במבחן הלחץ (ראה עדכון ב-30 במאי). עיקר השינויים במודל: קיצור דחיית השלמת פרויקטים בייזום משלוש שנים לשנה והקטנת העלייה בשיעורי ההיוון בכ-2.5% לכ-5%.

מעלים מחיר היעד לכ-16.5 מ-13.7 שומרים על המלצת קניה
בעדכון בקודם, הורדנו את מחיר יעד בכ-30% לכ-13.7 ₪ (בעיקר בשיכון ובינוי נדל"ן) כתוצאה ממבחן לחץ שביצענו, בכדי לאמוד את שווי הפעילות השונים של שיכון ובינוי בתרחיש קיצון. לאחר התבהרות השפעת הקורונה על הפעילויות השונות של שיכון, אנו מעריכים פגיעה מתונה יותר בייזום הנדל"ן ולא צופים פגיעה בכלל בתחום התשתיות בישראל. כתוצאה, אנו מעלים את מחיר היעד לכ-16.5 ₪ למניה מכ-13.7 ₪ (בעיקר בייזום) ושומרים על המלצת קניה. מחיר היעד משקף אפסייד של כ-23% למחיר בשוק.




Sotp Model



 


אין באמור משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם או המלצה להשקעה באפיקים ספציפיים כלשהם.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il