TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סקייליין מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון


סקייליין
עלייה של 25% בהכנסות וירידה ב-NOI וב-FFO בעקבות השפעת הקורונה
בלייק לאיין: " סקייליין רשמה בחודשיים וחצי הראשונים לרבעון ביצועים חזקים בפורטפוליו של מלונות ה-Courtyard ותוצאות קרובות לשיא באתרי הסקי; תוכניות תמיכה ממשלתיות בארה"ב ובקנדה מסייעות לחברה להפחית את ההשפעות השליליות"

חברת סקייליין השקעות (ת"א: SKLN), המתמחה, בין היתר, בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בארה"ב ובקנדה, פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2020. במהלך הרבעון הראשון ה-EBITDA המתואם של החברה עמד על 9.1 מיליון דולר קנדי, בהשוואה ל-12.6 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל אשתקד. הכנסותיה של החברה עלו ב-25% ל-71.7 מיליון דולר קנדי, ביחס ל-56.9 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל אשתקד, הגידול מיוחס להשלמת פרויקטים בפיתוח.

ה-NOI של החברה מנכסים זהים ירד בעקבות השפעות נגיף הקורונה מסכום של 12.3 מיליון דולר קנדי אשתקד לסכום של 7.5 מיליון דולר קנדי ברבעון הנוכחי. ה-FFO של החברה (תזרים המזומן בניכוי הוצאות והכנסות חד פעמיות ושינויים בהון חוזר) ירד מ-7.1 מיליון דולר קנדי ל-2.8 מיליון דולר קנדי. בשלב זה כל 15 מלונות החברה בארה"ב פתוחים ופעילים תוך הקפדה על יעילות מקסימלית וצמצום בהוצאות, שניים מתוך שלושת הריזורטים של החברה מתוכננים להיפתח לקראת הקיץ, ברגע שיוסרו המגבלות ע"י השלטונות בקנדה. הריזורט השלישי, אתר הסקי Bear Valley הנמצא בארה"ב, מתוכנן להיפתח לקראת עונת החורף.

סקייליין ממשיכה להחזיק יתרות נזילות גבוהות שמאפשרות לה להתמודד עם המשבר העולמי, סך המזומנים וקווי האשראי הזמינים של החברה נכון לסוף הרבעון הסתכמו ב-40 מיליון דולר קנדי. בנוסף לכך, לאחר סיום הרבעון, החברה קיבלה אישור על תמיכה של כ-6.6 מיליון דולר אמריקאי (כ-9.3 מיליון דולר קנדי) במסגרת תכנית להגנת משכורות של ממשלת ארה"ב, בקנדה קיבלה החברה סובסידיה של שכר בהיקף של מעל 200 אלף דולר קנדי ברבעון הראשון. במקביל, הרשויות בקנדה וארה"ב צפויות להעמיד לעסקים הלוואות ארוכות טווח בתנאי מימון נוחים וסקייליין נערכת להגיש מועמדות לתוכניות מימון אלה.

לאחר תקופת הדיווח ביצעה החברה מהלך של רכישה עצמית של אג"ח בהיקף של כ-220 אלף שקל, במחיר ממוצע של 79.56 אגורות. ההפסד הנקי ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-5.9 מיליון דולר קנדי לעומת הפסד של כ-1.5 מיליון דולר קנדי בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הכולל ברבעון הראשון של שנת 2020 הסתכם בכ-7.4 מיליון דולר קנדי לעומת הפסד כולל של כ-4.9 מיליון דולר קנדי ברבעון הראשון של 2019, שכן הרווחים מעליות מטבע החוץ קיזזו את ההשפעה של COVID-19.

בלייק לאיין, מנכ"ל סקייליין, מסר: "הרבעון הראשון של שנת 2020 הציג אתגרים חסרי תקדים לכלכלה העולמית, וסקייליין ממשיכה להתמודד איתם. במהלך החודשיים וחצי הראשונים של 2020, סקייליין המשיכה לשפר את תוצאותיה התפעוליות והפיננסיות, עם ביצועים חזקים בפורטפוליו של מלונות ה-Courtyard והציגה תוצאות הקרובות לתוצאות שיא באתרי הסקי. בנוסף, השלמנו את מכירת פרוייקט היזום הסמוך ל-Blue Mountain והכרנו בהכנסות של 28.9 מיליון דולר.
במהלך המחצית השנייה של מרץ, סקייליין החלה לחוות האטה בעקבות התפשטות המגיפה, שהביאה לירידה בתוצאות ביחס לשנה שעברה בכל אחד מהנכסים שלנו. בתגובה למשבר וכדי לעמוד באתגר חסר התקדים הזה, סקייליין הפחיתה בצורה משמעותית את מרבית העלויות ונוקטת בצעדים לחיזוק הנזילות, שכבר עולה על היקף של 40 מיליון דולר קנדי. בנוסף, תכניות תמיכה ממשלתיות מסייעות לסקייליין להפחית את ההשפעות השליליות של נגיף הקורונה על פעילות החברה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il