TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לידיעת עובדי מלאנוקס


NVIDIA
אנבידיה זינקה למקום ה-27 ברשימת "100 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן" של מגזין פורצ'ן

אנבידיה העפילה למקום ה-27 ברשימה הנחשקת של מגזין פורצ'ן המדרגת את 100 החברות הטובות באמריקה לעבוד בהן , אשר פורסמה היום.


זוהי השנה הרביעית ברציפות שאנבידיה נכללת ברשימה, הנחשבת לאות ההוקרה הגבוה ביותר בתחום העסקי. בנוסף, אנבידיה דילגה השנה על שלבים רבים ברשימה כאשר עלתה מהמקום ה-38 בשנה שעברה. יותר מאלף חברות מתחרות מדי שנה על הדירוג כמעסיקות הטובות ביותר. זוהי השנה הרביעית ברצף בה אנבידיה נכנסת לדירוג היוקרתי.


בהכנת הדירוג השנתי של 100 החברות, מגזין פורצ'ן ושותפיו עורכים סקרי עובדים מפורטים. בסקר שנערך באנבידיה, 96 אחוזים מהעובדים סיפרו בגאווה לסוקרים היכן הם עובדים ו-95 אחוזים אמרו שההנהלה כנה עם העובדים וכי התנהגותה העסקית אתית.


"השם אנבידיה אולי מוכר יותר הודות למעבדים הגרפיים הפופולריים שמייצרת החברה, המניעים את משחקי הווידיאו, אבל הענקית מעמק הסיליקון עוסקת בדברים נוספים מלבד משחקים ושעשועים," נכתב בסיקור הדירוג של פורצ'ן. "החברה מעודדת את עובדיה ללמוד ולהתפתח במשך כל החיים וב-2019 חנכה פלטפורמת הכשרה בשם Learning & Development Expo, שבה העובדים יכולים ללטש כישורים טכנולוגיים מתוחכמים כגון בינה מלאכותית.


"פלטפורמת ההכשרה המקוונת של יצרנית השבבים מציעה גם קורסים בטכנולוגיה, ניהול ונושאים אחרים הקשורים לעבודה ומאפשרת לעובדים לפתח כישורים ולקבל משוב. המטרה היא ליצור צוות של עובדים שמחים ופרודוקטיביים המרגישים שההנהלה מעריכה את התפתחותם המקצועית."


שלוש החברות המובילות בדירוג של השנה הן הילטון, Ultimate Software ו-Wegmans Food Market. חברות טכנולוגיה אחרות שהגיעו למקומות גבוהים ברשימה הן סיסקו (מקום רביעי), וורקדיי (מקום חמישי), סיילספורס (מקום שישי) ואינטואיט (מס' 11 ברשימה).


גורם חשוב נוסף בקביעת הדירוג הוא דו"ח מפורט בן 15 פרטים המתאר באמצעות מאמרים את תרבות החברה, ההטבות לעובדים, סגנון התקשורת, תכניות לעידוד גיוון תעסוקתי ומאפיינים אחרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il