TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורטינט תשמש כשותפה רשמית של צוות BMW i Motorsport בסדרת המרוצים של Formula E


פורטינט
פורטינט חוברת לצוות BMW i Andretti Motorsport בסדרת המרוצים ABB Formula E ומחזקת את המחויבות למהירות, ביצועים גבוהים והתייעלות אנרגטית

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הצטרפה כשותפה רשמית לצוות BMW i Andretti Motorsport בסדרת מרוצי Formula E כחלק ממחויבות החברה לקדם חדשנות, ביצועים גבוהים והתייעלות אנרגטית.


אליפות ה-ABB FIA Formula E היא סדרת המרוצים העולמית הראשונה המיועדת לרכבים חשמליים בעלי מושב אחד. רכבים חשמליים אלו מספקים האצה וביצועים עצומים תוך קידום ההתפתחות של טכנולוגיית ה-e-mobility (שימוש באנרגיה ירוקה לרכבים). בדומה למרוצי Formula E, פורטינט מניעה חדשנות דיגיטלית באמצעות ההיצע הרחב המרכיב את מארג האבטחה (Security Fabric) של החברה. הפתרונות של חברת פורטינט כוללים מעבדי ASIC ייעודיים המפותחים על ידי החברה והם תוכננו עם דגש על האצה, ביצועים גבוהים והתייעלות אנרגטית. בהינתן היכולות המתקדמות הללו, פורטינט הצטרפה לצוות ה-BMW i Andretti Motorsport, כאשר זוהי השותפות המשמעותית ביותר של החברה עם צוות ספורט מוטורי עד היום.


מאיצים את ביצועי ה-CPU עם ה-SPU של פורטינט
בדומה לסדרת ה-Formula E, פורטינט ממשיכה לפתח חידושים דיגיטליים ולקבוע שיאים בתעשייה בתחום של מהירות וביצועים. יחידות עיבוד האבטחה (SPU) של פורטינט מובילות את השוק עם דירוגי מחשוב האבטחה הגבוהים ביותר עבור הקריטריונים הבאים: Stateful Firewall throughput, IPsec VPN performance, Concurrent sessions,Sessions per second .


מעבדי ה-SPU של פורטינט הם מעבדי אבטחה אשר תוכננו במטרה לספק ביצועים ללא תחרות בחלקיק מהעלות של יחידות עיבוד מרכזיות מסורתיות והם מספקים אבטחת רשת ובינה מלאכותית. התקני הפיירוול של הדור הבא FortiGate של פורטינט מופעלים על ידי מעבדי האבטחה הבאים:


מעבד תוכן 9 (CP9) – ה-CP9 מגן על היישומים תוך ביצוע אופטימיזציה של חווית המשתמש עם ירידה פחותה בביצועים. ה-CP9 עובד כמעבד שותף של יחידת העיבוד המרכזית (CPU), כאשר הוא לוקח על עצמו פונקציות אבטחה בעלות משאבים מוגברים כמו הצפנת SSL/TLS – ובכלל זה TLS1.3 – IPS ואנטי-וירוס.


SOC4 – מעבד המשלב בתוכו את יכולות ה-CP9 וה-NP6 אשר השיג את דירוגי מחשוב האבטחה הגבוהים ביותר בתעשייה כדי לתמוך בטרנספורמציית קצות ה-WAN של הלקוחות. ה-SOC4 מאחד בין פונקציות עיבוד הרשת והתוכן בשבב אחד כדי לספק זיהוי יישומים, ניתוב וביצועים מהירים.


מעבד רשת 6 (NP6) – ה-NP6 של פורטינט עובד עם פונקציות ה-FortiOS ומספק ביצועי פיירוול מעולים עבור IPV4, IPV6 ותעבורה בעלת נתיבים רבים עם זמן שיהוי נמוך במיוחד עד ל-3 מיקרו-שניות.


ג'נס טיימר, סגן נשיא בכיר לתחום לקוחות ומותג ב-BMW, אמר כי, "ישנה התאמה ברורה בין פורטינט ו-BMW i Motorsport סביב ההתמקדות המשותפת שלנו בחדשנות דיגיטלית, טכנולוגיה מואצת וביצועים גבוהים. שיתוף הפעולה בין המותגים שלנו יוצר פוטנציאל שיווקי מבטיח על מסלול המרוצים ומחוצה לו ואנו גאים על הצטרפותה של פורטינט לצוות שלנו".


ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "מעורבותה של פורטינט ב-Formula E זוהי התאמה טבעית היות והדבר תואם להתמקדות שלנו בהנדסה וביצועים גבוהים כאשר אנו מעצבים את מעבדי האבטחה הייחודיים שלנו כדי להאיץ את עיבוד פונקציות האבטחה והרשת. יחידות עיבוד האבטחה הבנויות למטרה ספציפית מגבירות בצורה קיצונית את המהירות, קנה המידה ואת הביצועים של הפתרונות שלנו, תוך שהן קובעות שיאים חדשים בתעשייה. אנו נרגשים להיות חלק מ-Formula E ולאחד כוחות עם צוות BMW i Andretti Motorsport".

אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה נראות ובקרה מלאים על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת היכולת להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות היום ובעתיד. רק פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה להתמודד עם אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר ולהגן על נתונים לאורך כל התשתית הדיגיטלית, בין אם מדובר בסביבות רשת, יישומים, multi-cloud או סביבות קצה. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-440,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. כחברת טכנולוגיה, פורטינט שמה דגש גם על למידה ומפעילה את אחת מתוכניות הדרכת אבטחת הסייבר המקיפות ביותר בתעשייה בשם Fortinet Network Security Institute. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il