TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מחקר: חברות באזור אירופה, מזה"ת ואפריקה ממשיכות לאמץ את הענן ההיברידי כמודל מערך המיחשוב האידיאלי


Nutanix
דוח חדש מצביע על כך שחברות ב- EMEA עומדות בקצב אימוץ הענן בתכניות לטווח של 5 שנים, אך נמצאות מאחור באימוץ הענן ההיברידי לטווח הקצר
נוטניקס (נסד"ק: NTNX), מובילה במחשוב ענן ארגוני, הציגה ממצאים חדשים הנוגעים לאימוץ הענן בארגונים הפועלים באזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה) במסגרת דוח במסגרת דוח ה- Enterprise Cloud Index השנתי שלה.

ממצאי הדוח מראים כי בדומה לאזורים אחרים, חברות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, ממשיכות לראות בענן היברידי כמודל IT "אידאלי". אך עם זאת, הביצוע בפועל של העברת יישומים אל מחוץ למרכז הנתונים (Data Center), כדי לממש את המודל ההיברידי, מתארך יותר ממה שצפו בתחילה.

במקום להפחית את השימוש במרכז הנתונים המקומי ב- 20% עד שנת 2019 (כפי שנצפה במסגרת סקר Enterprise Cloud Index 2018 לאזור EMEA), הדוח החדש מראה כי דווקא חל גידול של 14% בשימוש במרכז הנתונים המקומי. המגמה לוותה בירידה של כ- 5% בשימוש בענן היברידי, במקום גידול צפוי של 7%. על אף הנתונים, חברות שנסקרו דיווחו על תוכניות שאפתניות לקידום האימוץ של ענן היברידי, מ- 12% ל- 53% עד 2024.

בניסיון להסביר את הפערים, הדוח גילה גישות שונות ב- EMEA לגבי אימוץ הענן והתלהבות פחותה בכל הנוגע לאימוץ הענן כחלק מן הענן ההיברידי. לדוגמא, 19% מן המשיבים ב- EMEA הצביעו על אבטחה ועמידה ברגולציה כיתרון המרכזי של הענן - יתרון שנבחר יותר מאשר כל גורם אחר עליו הצביעו משיבים באזור אמריקה ומזרח אסיה. עם זאת, יותר מחצי (60%) ראו באבטחה את האתגר המרכזי של הענן הציבורי.

בהשוואה לאזורים גיאוגרפיים אחרים, פחות חברות ב- EMEA דיווחו כי הצרכים שלהן סופקו "במלואם" על ידי הענן הציבורי. בנוסף, נמצאה נטיה גדולה ב- EMEA לחרוג בתקציב ההוצאה על הענן הציבורי. הדבר מצביע על הצורך של חברות באזור לבצע התאמה מדויקת יותר של עומסי עבודה, ולעיתים אף להחזירם למרכזי הנתונים המקומיים – זאת במטרה לבצע התאמות למציאות המשתנה במהירות של הטמעת מודל הענן ההיברידי המועדף.

ה- Enterprise Cloud Index של נוטניקס מבוסס על מחקר שנעשה על די Vanson Bourne כדי ללמוד על תפעול ואימוץ תכניות הענן בארגונים גלובליים. המחקר סקר 2,650 מקבלי החלטות IT ב- 24 מדינות בעולם, כשהוא בוחן היכן עסקים מפעילים כיום את היישומים העסקיים שלהם והיכן הם מתכננים להפעילם בעתיד. המחקר גם שאל את המשיבים לגבי אתגרי הענן שלהם וכיצד יוזמות ענן עומדות מול פרויקטים ועדיפויות נוספות ב- IT.

הממצאים בדוח EMEA מצביעים על כמה מגמות:

בהתאם למה שקורה בכל העולם, התוכניות משנת 2018 ב- EMEA להגירה משמעותית החוצה ממרכזי הנתונים המסורתיים בארגון אל עבר הענן – עדיין לא התגשמו. השימוש במרכזי הנתונים בארגון אף צמח ב- 14% בשנת 2019, במקום התחזיות לירידה שהופיעו בדוח משנת 2018. נתוני השימוש בענן ירדו ב- 5% במקום העליה שנצפתה בעבר.

על אף העיכובים בתכניות הטווח הקצר, ארגונים ב- EMEA מדווחים על תוכניות אגרסיביות להזנקת השימוש בענן במהלך 5 השנים הקרובות. החדירה של הענן ההיברידי ב- EMEA צפויה לעלות מ- 12% ל- 53% בשנת 2024.

חברות ב- EMEA פחות נלהבות לאמץ ענן ציבורי כחלק מאסטרטגיית הענן ההיברידי בהשוואה לאזורים אחרים. בנוסף לכך, חברות EMEA נחשבות כבעלות סבירות נמוכה יותר מאשר חברות באמריקה ומזרח אסיה להפעיל ענן פרטי מנוהל או באירוח כחלק מסביבות הענן ההיברידי שלהן.

באופן פרדוקסלי, חברות ב- EMEA ציינו את נושא אבטחת הנתונים גם כיתרון הגדול של הענן הציבורי וגם כאתגר הגדול ביותר שלו. חברות EMEA בחרו באבטחת מידע ורגולציה כיתרון הגדול ביותר של הענן הציבורי (כ- 19% מהחברות) – יתרון שהופיע בתשובות יותר מאשר כל יתרון אחר שציינו חברות באמריקה ובמזרח אסיה. במקביל, מפתיע לגלות ש- 60% מהמשיבים ראו באבטחה גם את האתגר הגדול ביותר של הענן הציבורי.

כישורי ה- IT הקיימים בארגונים והיכולת לנוע בין עננים, הם גורמים חשובים פחות עבור מקבלי החלטות ב- EMEA. בכל האזורים נבחרה האבטחה בתוך-הענן כגורם המשפיע ביותר על עתיד מחשוב הענן. עם זאת, בעוד 46% מהאמריקאיים וכמעט 44% מחברות במזרח אסיה ציינו את את כישורי ה- IT הקיימים כגורם חשוב בקבלת החלטות, רק 38% מהחברות ב- EMEA ציינו זאת. באופן דומה, בעוד 42% מהחברות באמריקה ו- 43% מהחברות במזרח אסיה ציינו את היכולת לנייד אפליקציות כגורם חשוב בענן, רק 36% מהחברות ב- EMEA ציינו זאת.

אודות Nutanix
Nutanix היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן. החברה היתה החלוצה בתחום ה- Hyper Converged Infrastructure (HCI) ומובילה כיום תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד. ל-Nutanix כ- 6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.5 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il