TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Nyxoah מגייסת 25 מיליון אירו בסבב של מימון פרטי


nyxoah
השלמת סבב המימון כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להתרחש בהמשך החודש הזה
Nyxoah S.A., חברת טכנולוגיות בריאות שמפתחת פתרונות טיפוליים מבוססי אפנון עצבי למצבי הפרעות נשימה בשינה, הודיעה היום שהיא גייסה 25 מיליון אירו בסבב של מימון פרטי. השלמת סבב המימון כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להתרחש בהמשך החודש הזה.

ResMed Inc. (NYSE:RMD) (ASX:RMD), חברת בריאות דיגיטלית מובילה בתחומים של דום נשימה בשינה, COPD ומחלות כרוניות אחרות, הצטרפה כבעלת מניות חדשה.

בהובלת מר רוברט טאוב, היו"ר הפעיל של Nyxoah, Cochlear Limited (ASX:COH) וכמה בעלי מניות היסטוריים השלימו את סבב המימון של 25 מיליון אירו.

ההכנסות יאפשרו ל-Nyxoah להמשיך להתקדם בפיתוח של הוכחות קליניות ארוכות טווח במערכת Genio®, להתכונן לניסוי הפיבוטלי IDE בארצות הברית ולהאיץ את פעילויות הגישה לשוק והמסחור שמתבצעות באירופה, אוסטרליה וניו זילנד.

אוליביה טאלמן, מנכ"ל Nyxoah, העיר: "יש לנו גישה חדשנית לטיפול ב-OSA. התמיכה של ResMed, המובילה הגלובלית בדום נשימה בשינה בסבב במיון המשמעותי הזה יחד עם בעלי המניות הקיימים שלנו תעזור ל-Nyxoah להאיץ עוד את ההתפתחות שלה".

אודות דום נשימה חסימתי בשינה (OSA) והמערכת Genio®

OSA היא הפרעת השינה הכי נפוצה בעולם, שפוגעת בכמעט מיליארד אנשים בעולם1.

OSA גורמת לאדם להפסיק לנשום הזמן השינה, כשנתיב האוויר נחסם שוב ושוב חלקית (hypopnea) או לגמרי (apnea), ומגביל את כמות האוויר שמגיעה לריאות. OSA היא מצב כרוני שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית, כולל מחלות לב וכלי דם, סוכרת סוג 2, השמנה, דיכאון ושבץ. תקן הטיפול הנוכחי כולל טיפול בלחץ חיובי בנתיב האוויר (PAP), טיפול שבו אוויר נדחף לנתיב האוויר העליון כדי לשמור אותו פתוח.

מערכת Genio® היא המגרה העצבי המושתל הזעיר פולשני ללא תילים וסוללות הראשון והיחידי בעולם שתוכנן לשמור את נתיב האוויר העליון פתוח בזמן השינה עבור אנשים מסוימים עם OSA על ידי גירוי דו צדדי של העצב התת לשוני.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה. פלטפורמת הפתרונות המובילה של Nyxoah מבוססת על המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני מהדור הבא מאומת שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הכי נפוץ בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ.

אחרי ההשלמה המוצלחת של מחקר ה-BLAST OSA בחולים עם OSA מתונה עד חמורה, המערכת Genio® קיבלה את אישור ה-CE האירופי שלה במרץ 2019. החברה עורכת עכשיו את מחקר ה-BETTER SLEEP באוסטרליה וניו זילנד כדי להרחיב את התוויית הטיפול, ומחקר EliSA אחרי השיווק באירופה כדי לאשר את הבטיחות והיעילות בטווח הארוך של המערכת Genio®. המחקר הפיבוטלי IDE כדי להתכונן לכניסה לשוק האמריקני נמצא עכשיו בדיונים עם FDA.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.nyxoah.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il