TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטואיטיב רוכשת את אורפאוס מדיקל כדי להרחיב את פלטפורמת האינפומטיקה לבתי חולים


אינטואיטיב
אורפאוס מדיקל מספקת לבתי חולים קישוריות לטכנולוגיית המידע, וגם מומחיות בעיבוד וארכוב של סרטי ניתוחים

אינטואיטיב (Nasdaq:ISRG), מובילת טכנולוגיות גלובלית בטיפולים זעיר פולשניים והחלוצה בניתוחים בעזרת רובוט, הודיעה שרכשה את החברה הפרטית אורפאוס מדיקל כדי להעמיק ולהרחיב את פלטפורמת האינפומטיקה המשולבת שלה.


אורפאוס מדיקל מספקת לבתי חולים קישוריות לטכנולוגיית המידע, וגם מומחיות בעיבוד וארכוב של סרטי ניתוחים.
"התוספת של אורפאוס תספק ללקוחות -- כולל מנתחים, צוותי טיפול בחולים ובתי חולים -- גישה מהירה לנתונים שלהם והבנה עמוקה יותר שלהם, ואנחנו מאמינים שזה יכול לעזור ללקוחות שלנו לשפר את התוצאות של המטופלים ולהפחית את עלויות הטיפול הכוללות", אמר ג'וליאן ניקולצ'ב, סגן נשיא בכיר של אינטואיטיב לפיתוח ואסטרטגיה של החברה.


אורפאוס מפתחת ומפיצה את הפלטפורמה שלה לניהול וניתוח סרטים קליניים, שבתי חולים משתמשים בה בתחומי ניתוחים שונים. המערכת מציעה את האפשרות ללכוד ולשתף סרטים ודימותים קליניים ממקורות רבים, שיכולה לשפר את זרימת העבודה של הרופאים וצוות הטיפול בחדר הניתוח ולאפשר ניתוח של ההתערבויות שלהם.


"השילוב של הטכנולוגיות החדשניות של שתי החברות עם ההגעה והמשאבים הגלובליים של אינטואיטיב יאפשר ללקוחות קיימים ועתידיים גישה קלה ומהירה יותר לנתונים שלהם", אמר גדי מנחם, מנכ"ל אורפאוס מדיקל.
אורפאוס תהיה חברה בת בבעלות מלאה של אינטואיטיב. תנאי הרכישה של נמסרו.


אודות אינטואיטיב
אינטואיטיב (Nasdaq:ISRG), שהמטה שלה נמצא בסאניווייל, קליפורניה, היא מובילת טכנולוגיות גלובלית בטיפולים זעיר פולשניים והחלוצה בניתוחים בעזרת רובוט. באינטואיטיב אנחנו מאמינים שטיפולים זעיר פולשניים הם טיפולים משפרי חיים. באמצעות כושר המצאה וטכנולוגיות חכמות, אנחנו מגדילים את היכולת של הרופאים לרפא בלי אילוצים.


אינטואיטיב מביאה יותר משני עשורים של הובלה בטכנולוגיות ופתרונות של ניתוחים בעזרת רובוט למוצרים שלה, ומפתחת, מייצרת ומשווקת את מערכת הניתוחים da Vinci® והמערכת האנדולומינלית Ion™.


אודות מערכת הניתוחים da Vinci
יש כמה דגמים של מערכת הניתוחים da Vinci. מערכות הניתוחים da Vinci מיועדות לעזור למנתחים לבצע ניתוחים זעיר פולשניים. מערכות הניתוחים da Vinci מאפשרות למנתחים מבט תלת מימדי ברזולוציה גבוהה, מבט מוגדל וסיוע מרובוט ומחשב. הן משתמשות במכשור מיוחד, כולל מצלמת ניתוחים ממוזערת ומכשירים עם מפרקים (כלומר מספריים, אזמלים ומלקחיים) שתוכננו לעזור בבתירה ושחזור מדויקים עמוק בתוך הגוף.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר החברה בכתובת www.intuitive.com. 
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il