TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מאמן הסייבר של סייברביט - חברת בת של אלביט מערכות - זמין מעתה בענן


עדי דר מנכל סייברביט. קרדיט - צילום אלביט מערכות
סימולטור הסייבר, המתקדם מסוגו בעולם, יספק גישה לתרגילי סימולציה המדמים התקפות סייבר אמיתיות

סייברביט - חברת בת של אלביט מערכות, השלימה פיתוח ומעתה - סימולטור הסייבר, Cyberbit Range, זמין כעת גם כשרות מבוסס ענן. בכך מאפשרת סייברביט לארגונים ברחבי העולם לספק לצוותי אבטחת הסייבר שלהם תרגילי סימולציה מתקדמים בצורה פשוטה, בכל זמן ובכל מקום, על מנת להכין אותם להתקפת אמת.
המאמן של סייברביט מאפשר לצוותי סייבר לחוות מתקפות סייבר הלקוחות מהעולם האמיתי בסביבה וירטואלית שדומה מאוד למרכז ניהול סייבר (SOC), ואף מאפשר למתאמנים להשתמש ב כלי אבטחה אמיתיים בהם ישתמשו בזמן עבודתם.


בעזרת יכולת הדמייה גבוהה במיוחד, משפר המאמן את יכולות הצוותים באופן משמעותי. מתאמנים מדווחים על צימצום בזמן התגובה לאירוע, ושיפור גדול בעבודת הצוות. סייברביט מציעה תרגילי אימון לצוותי הגנה "כחולים" וכן לצוותים "אדומים" אשר קיימים בארגונים רבים ואחראים על בדיקת תשתית ההגנה הארגונית. התרחישים מגווונים, החל מתרגול אישי ועד תרגול צוותי מתקדם, ברמות קושי מגוונות. התרחישים מבוססים על התקפות אמיתיות אשר שמדומות מקצה לקצה, כולל תוכנות כופר, DDoS, סוסים טרויאניים, גניבת מידע ותקיפת שרתי אינטרנט.


"המשימה של סייברביט - חברת בת של אלביט מערכות היא להפוך את אימון הסייבר מתיאורטי, כפי שהוא מבוצע כיום ברוב הארגונים, לחוייתי ומעשי." אומר עדי דר, מנכ"ל סייברביט "אנחנו מזהים ביקוש אדיר למאמן שלנו, ומטרתנו בשירות הענן החדש היא להנגיש אותו לכל איש סייבר בעולם, בכל זמן ובכל מקום, על מנת להבטיח שכל צוות סייבר יהיה מוכן למתקפת הסייבר, שכידוע תגיע במוקדם או במאוחר."


שירות הענן הושק מול לקוחות וארגונים נבחרים בארגוני Fortune 500, והוא זמין כעת בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ובמדינות נבחרות באסיה. השירות זמין לארגונים המעוניינים להכשיר את צוותי אבטחת הרשת שלהם, וכן עבור שותפים אשר מעוניינים להשיק שירותי ההדרכה משלהם בתחום הסייבר.

אודות סייברביט - חברת בת של אלביט מערכות
סייברביט היא המובילה העולמית בתחום פלטפורמות סימולציה לאימון והכשרת מומחי סייבר. מאמן הסייבר של סייברביט מכין צוותי אבטחה למתקפות על ידי יצירת סביבת אימון מציאותית שדומה מאוד לסביבת העבודה במציאות, ומדמה מתקפות סייבר מלאות, המבוססות על העולם האמיתי. סייברביט מעסיקה כ250 אנשים ובבעלותה משרדים בישראל, בארה"ב, באירופה ובאסיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il