TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מטריקס DevOps תייצג את Jira Align בישראל


אורן קרוג. מטריקס. צילם ניב קנטור
חברת Jira Align (לשעבר Agile Craft) נרכשה לאחרונה על ידי חברת אטלסיין (Atlassian) האוסטרלית, עבורה מהווה מטריקס DevOps השותפה הגדולה ביותר בישראל

מטריקס DevOps, המתמחה בתחום ה-DevOps וה-ALM, נבחרה לאחרונה לייצג את פעילות Jira Align בישראל ותשווק לראשונה את פתרון החברה בארץ. בימים אלו כבר מתקיימים מספר תהליכי מכירה ראשוניים של פתרון Jira Align בישראל.


חברת Jira Align (לשעבר Agile Craft) נרכשה לאחרונה על ידי חברת אטלסיין (Atlassian) האוסטרלית, עבורה מהווה מטריקס DevOps השותפה הגדולה ביותר בישראל. הפתרון הינו כלי לניהול של תהליכי עבודה אג'יליים, כמו ניהול פרויקטים, שיטות עבודה, ניהול תקציב, שיטות פיתוח ועוד. הכלי מאפשר שקיפות ומספק תמונות מצב אחידה וברורה עבור כל צוותי הפיתוח בזמן אמת. באמצעותו ניתן לייעל השקעות אסטרטגיות, לספק ערך רב ללקוח ולהשיג תוצאות עסקיות מהימנות במהירות. מדובר בפתרון המיועד לארגוני אנטרפרייז המונים למעלה מ-200 מפתחים ומנהלים.


ישנן מגוון שיטות אג'יליות לעבוד עם פתרון Jira Align, אך בכדי להפיק ממנו את המיטב, ארגונים שבוחרים בפתרון צריכים לפעול במסגרתו על פי מתודולוגיית SAFe - שיטת עבודה לניהול התקדמות צוותים. כחלק מהטמעת הפתרון בארגונים השונים בישראל, מטריקס DevOps תהיה אמונה גם על הטמעת מתודולוגיה זו כדי להבטיח את הביצועים הטובים ביותר שמסוגל לספק הפתרון.


במסגרת חדירת הפתרון לשווקים שונים באירופה נבחרו מספר מדינות בהם משווק המוצר, וביניהן ישראל. מטריקס DevOps נבחרה לייצג את Jira Align בארץ לאחר שהוכיחה ניסיון רב במכירה, רישוי וניהול של פתרונות אג'יליים, ובכללם פתרונות Atlassian. הבחירה במטריקס DevOps תאפשר בעתיד לחברה לשווק את הפתרון גם במדינות נוספות באירופה, ולמעשה למנף את ייצוג Jira Align גם אל מחוץ לגבולות ישראל.


אורן קרוג, מנהל פעילות מטריקס DevOps, אמר: "אנחנו שמחים על האמון שממשיכה לתת בנו חברת Atlassian ועל שיתוף הפעולה הפורה בינינו, שכתוצאה ישירה מכך הביא לבחירה בנו כנציגים הבלעדיים של Jira Align בישראל. מדובר בכלי עשיר וחכם במיוחד שכל ארגון גדול שמחפש להיות אג'ילי חייב להטמיע בתהליכי העבודה שלו. מיצוי הפוטנציאל המיטבי של כלי זה יכול להתבצע אך ורק בארגוני אנטפרייז ולשם אנחנו מייעדים אותו. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה עם Jira Align יביא את המומחים שלנו ליישם את הפתרונות הללו בהצלחה בישראל וגם מחוצה לה".

אודות מטריקס DevOps
מטריקס DevOps מבית מטריקס, מתמחה בתחום ה- DevOps וה-ALM ומספקת כלים, יעוץ ואינטגרציה לתהליכי פיתוח מקצה לקצה, עבור ארגונים המפתחים מוצרי תוכנה ומערכות. בין לקוחותיה נמנות חברות כמו אקס-ליבריס, StartApp, Playtika, ורינט, תע״א, חיל האוויר, אלביט, נייס ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il