TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גלילאו טק יוצאת מתחום הבלוקצ'יין


שלומי טופז. קרדיט צילום: ניר קידר
מנכ"ל החברה שלומי טופז: "מכירת הפעילות מעבירה את החברה לראשונה לרווח ותאפשר לנו להתמקד בארנקים דיגיטליים"

גלילאו טק, המתמחה בתחום הארנקים הדיגיטליים, דיווחה הבוקר (יום ד' ה-21 בינואר, 2020) על מכירת פעילות הבלוקצ'יין של החברה לחברת Shagi UAB 12 . מדובר כאמור במכירה כוללת הן של פעילות סליקת התשלומים והן פעילות המרת המטבעות באמצעות מערכת הבלוקצ'יין. הטכנולוגיה שנמכרה כוללת ביצוע תשלומים בטכנולוגיה קריפטוגרפית, המרת מטבע קריפטוגרפי למטבע רגיל וסליקת והמרת תשלומים.


שלומי טופז, מנכ"ל גלילאו טק: "מכירת הפעילות מעבירה את החברה לראשונה לרווח ותאפשר לנו להתמקד בארנקים דיגיטליים ובפיתוח תחום הפינטק והנגשתו לציבור הרחב. אין ספק שמדובר בצעד משמעותי בהתפתחות הטבעית של החברה בשנים האחרונות ואנו מעריכים כי תחום הפעילות החדש שבו גלילאו טק משקיעה משאבים, הולך לעמוד במוקד תשומת הלב של שוק ההון בשנים הקרובות ואנו מקווים להיות החלוצים בו".


על פי הפרסום תמכור החברה את הטכנולוגיה, המופעלת באתרי אינטרנט של החברה וגם את הרישיונות שמחזיקה חברת GPayment שבבעלות גלילאו טק כשהיא נקייה מכל התחייבות כלפי צדדים שלישיים.
במסגרת ההסכם תשלם Shagi UAB 12 לגלילאו עמלות משימוש בטכנולוגיה בסך 2% על כל סליקת כרטיס אשראי וביצוע פעולת העברה אשר יעשו בשימוש עם הטכנולוגיה, ולא פחות מסכום של 200 אלפי יורו לשנה.12 Shagi UAB ת שלם לגלילאו טק סך של 25 אלפי יורו בחמישה תשלומים חודשיים שווים אשר יחלו 60 יום מיום חתימת ההסכם.


על פי ההסכם, ולאור ניסיונו והיכרותו של מר שלומי טופז, מנכ"ל ודירקטור בחברה בטכנולוגיה הוא יחשב כאדם משמעותי בהטמעת הטכנולוגיה בעסקי 12 Shagi UAB ועל כן החברה מתחייבת כי מר טופז יקדיש זמן ראוי מזמנו ולא פחות מ- 6 שעות חודשיות במשך תקופה של חצי שנה מיום חתימת ההסכם, לתמוך ולסייע לרוכשת להפעלת הטכנולוגיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il