TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיון הילדים ברמב"ם


מיון ילדים ברמבם-צילום-ערן ירדני
מקום ראשון בסקר שביעות הרצון של משרד הבריאות
סקר שביעות רצון חווית המטופל בחדרי המיון של ישראל קובע: מלר"ד הילדים ברמב"ם הוא הטוב ביותר. על רקע העומסים העונתיים בחדרי המיון בבתי החולים השונים בארץ, פורסמו הבוקר נתוני המלר"דים (מחלקות לרפואה דחופה) המצטיינים במודל התמרוץ לשנת 2019, על פי מדדי התכנית הלאומית לחיזוק חדרי המיון של משרד הבריאות. זו הפעם השלישית שסקר זה מתפרסם והוא עוסק בשביעות רצון המטופל וחווית הטיפול על פי פרמטרים שונים במלר"דים ברחבי הארץ.

בקטגוריית א' של מלר"ד לילדים, המתייחסת לבתי חולים גדולים ומרכזי על, עליהם נמנה רמב"ם, זכה מיון ביה"ח "רות" לילדים במקום הראשון בדירוג הארצי, עם ציון של 92%, עליה קלה משנה שעברה אז היה מלר"ד הילדים ברמב"ם במקום השני עם ציון של 91.8% בשביעות רצון המטופלים. בקטגוריה זו נמדדים חדרי המיון לילדים, אליהם מגיעים מעל 24,000 פניות בשנה.

על פי נתוני מיון ביה"ח "רות" לילדים שברמב"ם, במהלך שנת 2019, הגיעו אל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים "רות" לילדים רמב"ם למעלה מ- 27,000 פניות, נתון אשר עולה משנה לשנה. מתוך כלל הפניות הללו, כ-9,400 פניות היו מקרי טראומה. מיון הילדים ברמב"ם, המשמש כמרכז על לטראומה, עבור אזור הצפון כולו, הינו אחד העמוסים בארץ: "העומס ומורכבות המקרים המגיעים לטיפול במיון בית החולים לילדים ברמב"ם הם המציאות שאיתה מתמודדים הצוותים מידי יום", אומר ד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם ורופא ילדים, "למרות האתגרים הללו, מיון הילדים מצליח לשמור על הישגיו המרשימים ואף להשתפר בהענקת חווית טיפול מיטבית למטופלים שלנו ולבני המשפחות. זהו חלק מהותי בטיפול הרפואי, כאשר תפיסת האדם במרכז שמנחה אותנו בעבודתו עומדת בראש מעייננו".

יש לציין כי רק לאחרונה משרד הבריאות פרסם שני דו"חות בהם רמב"ם בלט במיוחד בהישגיו: הראשון – בקרת משרד הבריאות אשר דרגה את הפגיות בישראל, והציבה את הפגייה ברמב"ם בראש הרשימה. לצד הדירוג הגבוה, מנותני הדו"ח עלה כי הפגייה של רמב"ם היא אחת משתי פגיות שגם רשמו את השיפור הגדול ביותר בין שנת 2018 ל-2019. הדו"ח השני דו"ח בתי החולים המזוהמים, אשר קבע כי בהשוואה בין בתי-החולים הגדולים, מעל ל-700 מיטות אשפוז, רמב"ם הוא בית החולים המצטיין במניעת הזיהומים. מדובר בהישג במיוחד עבור רמב"ם, אשר בתוך שנתיים בלבד ביצע מהפך בתחום וטיפס בדירוג מהמקום האחרון למקום הראשון בטבלה.

התכנית הלאומית לחיזוק חדרי המיון הושקה בשנת 2015, והיא כוללת תוספות כח אדם ( אחיות, רופאים, עוזרי רופא, מנהלנים), הכשרות, הצטיידות וכן עידוד שיפור תהליכי התייעלות באמצעות מודל תמרוץ מלר"ד. המודל מודד רכיבים שונים, ביניהם זמני המתנה ושהיה, איוש כח אדם, נוכחות רופא בכיר ונושאים נוספים כגון מחשוב, הטמעת תהליכים לטובת שיפור חוויות המטופל, ועוד.

בתמונה: מלר"ד ביה"ח "רות" לילדים ברמב"ם.
צילום: ערן ירדני.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il