TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נחתם ההסכם הקיבוצי החדש בבנק הפועלים


לוגו ההסתדרות-01
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר הוועד רוני גרפונקל, חתמו היום על הסכם קיבוצי שמשפר את תנאי השכר והרווחה של כ-7,500 עובדי הבנק בכל הארץ *** ההסכם כולל, בין היתר, מענק חתימה בגובה משכורת וחצי לעובד, תוספת שכר חודשית והגדלת תקציבי הרווחה והתרבות

מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר ועד עובדי בנק הפועלים רוני גרפונקל - חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי חדש, בבית ההסתדרות בתל אביב. תוקף ההסכם לחמש שנים והוא משפר את תנאי השכר והרווחה של כ-7,500 עובדים ועובדות במטה ובסניפי הבנק בכל הארץ.

במעמד חתימת ההסכם נכחו: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש עמית אוברקוביץ, יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, ראש חטיבת עובדי הבנקים וחברות האשראי עו"ד מנחם מליק ויו"ר ועד עובדי בנק הפועלים רוני גרפונקל.

בין סעיפי ההסכם: מענק חתימה בגובה משכורת וחצי לכל עובד, לצד תוספת שכר חודשית בסך 550-700 שקל; הגדלת תקציב הרווחה בקרן לעזרה הדדית ל-1.5 מיליון שקל; הגדלת תקציב התרבות ל-1,500 שקל לכל עובד, כמעט כפול מהסכום כעת; הגדלת תקציב השי לאירועים אישיים מ-250 ל-350 שקל לעובד; ויצירת טבלת בונוס אחיד לכלל עובדי הבנק.


יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר במעמד חתימת ההסכם: "בשנת 2020 שהחלה בימים אלה, ההסתדרות נכנסה לשנת המאה להקמתה, ואילו בנק הפועלים יציין תאריך חשוב זה בשנה הבאה. ההסתדרות ובנק הפועלים החלו את דרכם כמעט יחד וכל חתימת הסכם בינינו היא אירוע חשוב ומשמעותי המשקף את שיתוף הפעולה והיחסים הטובים בין הצדדים. אני מודה לכל מי שהובילו בנחישות ובכבוד הדדי את המשא ומתן לחתימה על הסכם מאוזן ונכון, אשר יטיב וישפר את תנאי התעסוקה של אלפי עובדות ועובדים בכל רחבי הארץ, תוך דגש על העובדים ברמות השכר הנמוכות יותר. ענף הבנקים עובר שינויים בשנים האחרונות, אך בסופו של דבר הצלחתו, יציבותו והתפתחותו מושגות באמצעות העבודה וההשקעה של עובדיו. ההסתדרות תמשיך ללוות את עובדי הבנק ולהיות הבית של כלל העובדים בישראל".

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, אמר: "ההסכם שנחתם היום מהווה אבן דרך חשובה במארג היחסים שבין הנהלת הבנק לבין עובדיה. אנו רואים בעובדי הבנק את הנכס החשוב ביותר, והסכם השכר הנוכחי מבטיח לעובדים שכר הוגן ובמיוחד לבעלי השכר הנמוך. הסכם זה נועד להבטיח לעובדי הבנק מנגנון תמרוץ לחמש השנים הקרובות". מנכ"ל הבנק הוסיף: "הנהלת בנק הפועלים, יחד עם ציבור עובדיה הנאמנים, ימשיכו לפעול במשותף כדי להצעיד את הבנק להישגים משמעותיים ולהמשיך להיות הבנק המוביל בישראל בשנים הקרובות".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, אמר: "מדובר בוועד עובדים חדש, נחוש ומיומן אשר הביא להישגים ניכרים לעובדי הבנק, תוך שהוא מתנהל באחריות ומתוך שיקול דעת. ההסכם מבטא איזון ראוי בין יכולות הבנק, לתרומת העובדים. אני שמח על שיתוף הפעולה בין ההסתדרות לוועד העובדים, שהניב תוצאות טובות לרווחת העובדים. אני מקווה שנמשיך בדרך זו עם הנהלת הבנק ונחזק את יחסי העבודה הקיבוציים הטובים בבנק הפועלים".
ראש חטיבת עובדי הבנקים וחברות האשראי, עו"ד מנחם מליק, אמר: "הבוקר חתמנו על הסכם קיבוצי היסטורי בבנק הפועלים. ההסכם שם דגש על שיפור תנאי שכרם ועבודתם של עובדי הבנק, מחזק את ביטחונם הסוציאלי ומיטיב תנאי רווחה נוספים. אני מבקש להודות למנכ"ל הבנק, לסמנכ"ל משאבי אנוש ולצוותו וכן ליו"ר ועד העובדים ולחברי הוועד על התנהלותם האחראית והמכבדת לאורך המו"מ, אשר הביאה להסכם מיטבי לטובת העובדים והבנק. אני מוצא חובה נעימה לציין את שיתוף הפעולה ההדוק בין ההסתדרות לוועד העובדים לכל אורך הדרך, אשר הדגיש שוב כי ההסתדרות היא אכן הבית של העובדים".

יו"ר ועד עובדי בנק הפועלים, רוני גרפונקל, אמר: "מדובר בהסכם שכר טוב לאין שיעור מהסכמי שכר קודמים שנחתמו בבנק, הסכם שמחזיר את תנאי ההעסקה שלנו לשורה הראשונה במערכת הבנקאית. אנו בוועד פעלנו להשגת התנאים הטובים ביותר עבור עובדינו בצורה מכבדת, הוגנת ואחראית. אני מבקש להודות לחברי הוועד הארצי על ההירתמות לעבודה המאומצת, ליועצים המקצועיים: גלעד דוויק וגל פירסט ממשרד יוסי קוצ'יק, לעו"ד יובל ברוק ולצוות של משרד רונן צור, לנציגי ההסתדרות שליוו אותנו בכל התהליך, להנהלת הבנק שניהלה את המשא ומתן תוך כבוד הדדי ושקיפות, וחשוב מכל - לכם, חברים יקרים וקולגות, על התמיכה הגדולה, הדחיפה והגיבוי שקיבלנו מכם לאורך כל הדרך".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il