TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

LG ו- LUXOFT מקימות מיזם משותף להטמעת יישומי webOS Auto ברכבים


LGE_LUXOFT_LOGO
החברה החדשה, המשותפת ל- LG ו-Luxoft תקדם את השימוש במערכות קוקפיט (cockpit) דיגיטליות לרכב, מערכות בידור ומידע, מערכות בידור ליושבי המושבים האחוריים ומערכות תחבורה שיתופית המבוססות כולן על פלטפורמת webOS Auto

וחברת Luxoft מבית התאגיד DXC Technology, חתמו שבוע שעבר בלאס וגאס על הסכם פיתוח משותף והרחבת השימוש בפלטפורמת webOS Auto. נשיא LG ומנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה, ד"ר I.P. Park, וסגן נשיא DXC Technology ומנכ"ל Luxoft, Dmitry Loschinin, חתמו על ההסכם במהלך תערוכת CES 2020, המתקיימת השבוע בלאס וגאס. המיזם החדש יחל לפעול ברבעון הנוכחי בסנטה קלרה, קליפורניה (באותה העת יכריזו גם על הנהלת החברה החדשה). בזכות המיזם החדש מרחיבה LG את תחומי מומחיותה, באמצעות הצעת חוויית משתמש האופיינית למכשירי חשמל ואלקטרוניקה בידורית ביתית – גם בעולם הרכב.

החברה החדשה, המשותפת ל- LG וללוקסופט, תקדם את השימוש במערכות קוקפיט דיגיטליות לרכב, מערכות בידור ומידע (Infotainment), מערכות בידור ליושבי המושבים האחוריים (RSE), ומערכות תחבורה שיתופית המבוססות כולן על פלטפורמת webOS Auto. הפתרונות המשולבים האלה יוצעו ליצרני כלי רכב, מפעילי ציי רכב וספקי שירותי נסיעות שיתופיות.

פלטפורמת webOS Auto של LG מספקת כלים ויכולות ומשלבת מגוון רחב של רכיבים למשימות דוגמת עיבוד מולטימדיה, בקרה על ריבוי תצוגות, קישוריות ואבטחה – תוך שהיא מציעה נוחות משופרת לנוסעים ולנהגים. החברה החדשה תמנף את יכולות ההנדסה של Luxoft, ורשת ההפצה העולמית שלה.


webOS פועלת כיום ביותר משבעים מיליון טלוויזיות חכמות ומכשירי חשמל ביתיים. LG משתמשת במערכת ההפעלה הזאת על מנת לשנות מן היסוד את חדר המגורים ולהציע את חוויית המשתמש המובילה בתעשיית הטלוויזיה. webOS Auto נועדה להציע סביבה אקולוגית מקיפה ומשולבת, הכוללת שירותים חכמים ושירותי תוכן אותם יציעו הספקים המובילים בשוק.

לדברי נשיא LG, ד"ר Park , "המיזם המשותף עם Luxoft נועד לחזק את פלטפורמת הבידור והמידע בפלטפורמת הרכבים (IVI) של LG, ולהאיץ את הגעתן של רכבים מקושרים לשוק– באמצעות מינוף מגוון טכנולוגיות. נמשיך לפתח את הסביבה האקולוגית של webOS Auto, באמצעות הצגת מגוון רחב של שירותים, יחד עם רשימה הולכת ומתארכת של שותפים".

Dmitry Loschinin ציין כי "המיזם המשותף מבטא את יכולותיה של Luxoft בתחומי התכנון, הפיתוח והיישום של מערכות קוקפיט (cockpit) דיגיטלי בכלי רכב, ופתרונות ניידות מקושרים המבוססים על פלטפורמות פתוחות. שילוב היכולות ייצור סינרגיה רבת ערך בפריסת פלטפורמת webOS Auto באופן המבטיח חוויה ברמה צרכנית גבוהה, ליצרני רכב ולשותפים המרכזיים שלהם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il