TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לוריאל צועדת צעד נוסף בתחום הביוטי-טק


לוריאל ישראל
חשפה בתערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים, CES 2020, את ה'פרסו' PERSO

מכשיר ראשון מסוגו להכנת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח עור מותאמים אישית בהכנה ביתית

מערכת בינה מלאכותית חכמה המתורגמת למכשיר אישי, יוצרת על פי דרישה ובהתאמה אישית פורמולות לטיפוח העור, שפתון ומייקאפ - תוך שילוב הערכות זמן אמת של עור הפנים, איכות האוויר, נתוני זיהום סביבתי וניתוח טרנדים

במסגרת תערוכת ה- CES חשפה לוריאל את ה- Perso (פרסו), מערכת ביתית המופעלת על ידי בינה מלאכותית, אשר מייצגת את ההתאמה האישית האולטימטיבית בתחום היופי. המערכת החדשה פותחה על ידי החממה הטכנולוגית של לוריאל. מכשיר ה- Perso הינו חלק ומלוטש, גובהו 16.5 סנטימטרים ומשקלו כ-500 גרם. באמצעות תהליך יעיל בן ארבעה שלבים מייצר המכשיר באופן מיידי פורמולות קוסמטיות ופורמולות לטיפוח העור, בין השאר על ידי חיבור לאפליקציה תואמת ומערכת בינה מלאכותית מתקדמת.

לדברי ניקולס הירונימוס, משנה לנשיא ומנכ"ל קבוצת לוריאל, "לוריאל מציגה טכנולוגיה מתקדמת המתבססת על המורשת המדעית העמוקה שלנו, ועל ההובלה שלנו בחדשנות. מדובר ביכולת ליצור מוצרי יופי ושירותים חכמים העונים על צרכי לקוחותינו ומציעים התאמה אישית ודיוק בלתי מוגבלים כמעט. אנו מחויבים להפוך את לוריאל למובילה בתחום הביוטי-טק, ו-Perso (פרסו) הוא הצעד הבא באותו מסע מרגש."

לדברי גיב באלוש, מנהל החממה הטכנולוגית בפריז של קבוצת לוריאל, "לוריאל היא אחת השמות המהימנים ביותר בתחום היופי, ועם Perso אנו מניחים טכנולוגיה מותאמת אישית היישר בידי הצרכנים שלנו. אנחנו יודעים שהתאמה אישית מסתמכת על מידע על העור הייחודי של כל אחד ואחת ועל ההעדפות האישיות כמו גם על הסביבה; הטכנולוגיה הזו לוקחת את כל אלה בחשבון. Perso משתמש בבינה מלאכותית כדי לייעל את הפורמולות, והוא, למעשה, נהיה חכם יותר תוך כדי השימוש בו."

כיצד פועלת מערכת טיפוח העור החכמה של פרסו Perso’s Smart Skincare System
עם מערכת מחסניות ממונעת המוגנת על ידי פטנט, Perso יוצר פורמולות לטיפוח עור מותאמות אישית בארבעה שלבים:

ניתוח עור אישי: המשתמשת פותחת את אפליקציית המובייל של Perso ומצלמת את עצמה עם מצלמת הסמארטפון. האפליקציה עושה שימוש בטכנולוגייה של חברת מודיפייס ModiFace שנרכשה על ידי לוריאל, ומשתמשת בבינה מלאכותית על מנת לנתח את המצב הכללי של העור - כולל קמטים עמוקים, קמטוטים, מראה הכתמים הכהים ונראות הנקבוביות.


הערכת הסביבה: באמצעות נתוני מיקום גיאוגרפי של בריזומיטר, Perso מעריך את התנאים הסביבתיים המקומיים אשר יכולים להשפיע על מצב העור של המשתמשת, כולל מזג אוויר, טמפרטורה, אבקנים, מדד קרינת UV ולחות.


העדפת מוצר: לאחר מכן המשתמשת מזינה את תכונות העור האישיות שלו לאפליקציה של Perso, כולל קמטוטים, כתמים כהים, פיגמנטציה, גודל נקבוביות, זוהר ומראה עמום. המשתמשת יכולה גם להזין מרקם ורמת לחות מועדפים על מנת להתאים אישית עוד יותר את הפורמולה הייחודית של קרם הלחות, הסרום והקרם לעיניים.


פורמולה ומינון בהתאמה אישית: נתונים אלה יוצרים שילוב מותאם אישית של מוצרים לטיפוח העור בעלי ביצועים גבוהים, אשר ניתנים במינון יחיד בכמות מושלמת מהחלק העליון של המכשיר עבור שימוש קל ונקי. הטכנולוגיה מכוונת את עצמה לשימוש הנכון בבוקר ובערב, כשהמכשיר כולל חלק עליון שניתן להסרה אשר כולל מראה כך שלצרכנים יש אפשרות לקחת איתם מינון יחיד או גדול יותר כשהם בפעילות כזו או אחרת.

החומרה של Perso כוללת מערכת מנועית מעוצבת באופן ייחודי הממוקמת בחלקו העליון של המכשיר, אשר דוחסת ומעבירה את הפורמולה מהמחסניות בבסיס המכשיר בתנועה כלפי מעלה למגש החלוקה שבראש המכשיר.


בשימוש קבוע, פלטפורמת הבינה המלאכותית של Perso תוכל להעריך את מצבי העור לאורך זמן, תאפשר למשתמשת להבין מה עובד ותתאים אוטומטית פורמולות עתידיות על סמך תוצאות אישיות.

היצע האיפור העתידי של Perso יוכל לשלב מידע על מגמות וטרנדים בזמן אמת, כמו גם טכנולוגיית התאמת צבע, בתוך היצע המוצרים המותאמים אישית שלו. צרכנים יוכלו לעצב גוון שפתון כך שיתאים לבגדים שלהם או לבחור צבע שמככב במדיה החברתית באותו הרגע.

במסגרת המחויבות של לוריאל לייעל את חווית היופי המותאמת אישית, Perso כולל תהליך מילוי מחדש המתבצע באופן אוטומטי וחלק אשר מבטיח שהמחסניות המותאמות אישית שלו, בתקן תקשורת טווח אפס NFC, תמיד מלאות ומוכנות לשימוש יומיומי. המשתמשות יכולות לנהל בקלות את המשלוחים מאפליקצית המובייל של Perso.

הטכנולוגיה של Perso מבוססת על שנות המומחיות של לוריאל בבניית חוויות יופי חדשניות ומותאמות אישית. המערכת החכמה שלו תוכננה לכבד את פרטיות הצרכן, עם בקרות שקופות. הפיתוח של Perso קיבל תאוצה על ידי ההשקות המוצלחות של החממה הטכנולוגית של לוריאל של מוצרים עטורי פרסים, בכללם המערכת לטיפוח עור בהתאמה אישית Custom D.O.S.E by SkinCeuticals של סקינסוטיקאלס, פלטפורמת המייקאפ בהתאמה אישית Le Teint Particulier by Lancôme של לנקום, מערכת צבע לשיער בהתאמה אישית לשימוש ביתי Color & Co., ו-My Skin Track UV by La Roche-Posay של לה רוש-פוזה, חיישן לביש זעיר ללא סוללות אשר מודד את החשיפה האישית של הלובש לקרינת UV, שהושק ב-CES 2018 ונמכר בלעדית באפל החל מנובמבר 2018.

Perso יושק בשותפות עם מותג טיפוח עור מוביל של לוריאל בשנת 2021.

על לוריאל
לוריאל מקדישה את עצמה ליופי למעלה מ-100 שנים. עם הפורטפוליו הבינלאומי הייחודי שלה של 36 מותגים משלימים, שונים ומגוונים, סך המכירות של קבוצת לוריאל עמד על 26.9 מיליארד אירו ב-2018, והיא מעסיקה 82,600 עובדים ברחבי העולם. כחברת היופי המובילה בעולם, לוריאל פועלת בכל רשתות ההפצה: השוק ההמוני, חנויות כלבו, בתי מרקחת וחנויות הפארם, מספרות, חנויות דיוטי פרי, חנויות מותג ומסחר אלקטרוני.
מחקר וחדשנות, וצוות מחקר ייעודי ומסור המונה 3,885 אנשים, הם בליבת האסטרטגיה של לוריאל, והם פועלים על מנת לענות על שאיפות היופי בכל רחבי העולם. מחויבות הקיימות של לוריאל לשנת 2020 "חולקים יופי עם כל אחד ואחת" קובעת יעדים שאפתנים לפיתוח בר-קיימא לאורך שרשרת הערך של לוריאל. למידע נוסף: http://mediaroom.loreal.com/en/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il