TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ריאיון עם גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת SQLink


גלעד רבינוביץ-מנכ'ל אסקיולינק. קרדיט צלם: אפרת קופר
אין כמו הזמן הנכון בסופה של שנת עבודה ותחילתה של חדשה, לשמוע על הנעשה באחד מבתי התוכנה הפרטיים הגדולים בישראל, SQLink

הלכנו אצל גלעד רבינוביץ, מנכ"ל הקבוצה, שאלנו וגם קיבלנו תשובות.

שאלה: מיהי חברת SQLink?

תשובה: SQLink הוקמה לפני 25 שנים ע"י תמיר גורן שהפך אותה לאחד מבתי התוכנה הגדולים והמבוססים בשוק. החברה, שמונה היום מעל 2,500 עובדות ועובדים, ייחודית בעובדה שלצד הוותק והמקצועניות מדובר בחברה אנרגטית וחדשנית, כזו שאינה שוקטת על שמריה ומציעה מגוון פתרונות המצויים בחוד החנית של הטכנולוגיה, תוך הסתכלות על הצרכים הנכונים והייחודיים ללקוחות. תחומי הפעילות שלנו מאד מגוונים ואנו מאד מקצועיים בכל אחד מהם.

שאלה: חרטתם על דגלכם להציע את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק. ספר על זה

תשובה: לפני הכל חשוב לציין כי נאה דורש, נאה מקיים.
SQLink עצמה עברה מהפכה דיגיטלית ועובדת בשיטת ה-Paper Less בפעילות הפנימית שלה. לדוגמא: אנחנו החברה הראשונה המבצעת קליטת עובד ללא נייר בכלל! כל התהליכים הפנימיים בחברה הינם דיגיטליים, השליטה במידע העסקי נעשית ע"י מערכת BI שפותחה ע"י מומחי החברה בתחום. המערכת יודעת לנתח את כוח האדם בארגון ולזהות מגמות בלחיצת כפתור. לדוגמא: תחזית עזיבה, אחוזי תחלופה בארגון, ממוצע קליטות ועוד. תראה לי חברה אחת שלא תהייה שמחה להסתייע בכלי מסוג זה, שעושה כל כך הרבה שכל ומשרת את הארגון בתהליך גיוס ושימור עובדים. אגב, זו דוגמא אחת מני רבות על השימוש בטכנולוגיה ליצירת חברה ידידותית לסביבה הפועלת עה בשיטת ה-Paper Less.




המוטו שלנו הינו לתת את הפתרון הטכנולוגי העונה למטרותיו העסקיות של הלקוח. מה שמוביל זה הביזנס והטכנולוגיה הינה הכלי למימוש.

רכשנו את אופיסופט בשנת 2018, במטרה להרחיב ולגוון את סל הפתרונות שלנו בתחומים חיוניים שיש להם ביקוש גבוה ביותר, BI, Big Data ו-Data Science. זהו תחום מאד חם ורשמנו גידול מרשים, גם בכניסה לשווקים חדשים. אנחנו מסייעים לחברות להשתמש בדאטה שלהם להגיע לתובנות חשובות ואף קריטיות, שלא היינו יכולים להגיע אליהן רק על בסיס המוח האנושי, וזאת באמצעות ניתוח ואנליטיקה. אנחנו נסמכים על טכנולוגיות חלוצות בעולמות האינטליגנציה המלאכותית ולמידת מכונה. הדבר עוזר לנו להיחשף ולחלץ מידע גם מהחלק התחתון והנסתר שלו. המעבר מעולמות ה-BI והוויזואליזציה לעולמות האנליטיקה וה-AI הוא אבולוציה נוספת בתהליך בו הטכנולוגיה מסייעת למינוף העסק.

זה המקום לספר על מוצר חדשני, ראשון ויחיד מסוגו, שפותח ע"י צוות המומחים של החברה, ה-Board Director. המערכת, שכבר נרכשה ע"י בנק הפועלים, בנק לאומי ובנק דיסקונט, מסייעת לנהל את עבודת ההנהלה ודירקטוריון החברה.

היא שומרת על כללי ממשל תאגידי והוראות דין באמצעות מנוע חוקים ייחודי המחבר בין המידע הקיים בה, להוראות הדין הרלוונטי. בנוסף היא מאתרת פוטנציאל ניגוד עניינים, מסננת תוכן ומאפשרת הפצת מסמכים חכמה, הכל בהתאם להרשאות הארגון, זאת לצד התרעות ותזכורות חכמות בזמן אמת על הפרות פוטנציאליות. חשוב להדגיש כי ה-Board Director "שומרת" על נושאי משרה בארגון בכך שהיא מסייעת להם להפחית את הסיכונים בקבלת החלטות והצבעות. בעזרתה ניתן לתפעל ולנהל ישיבות ביעילות, לזמן משתתפים, לשלוף מידע, לשתף, לערוך תכנים ולתעד החלטות לצרכי מעקב ועוד.

מעבר לפתרונות הטכנולוגיים שמציעה SQLink, אנחנו מחזיקים באחד ממערכי הגיוס הגדולים בשוק, יש לנו קשר שוטף עם עשרות אלפי מועמדים ומחפשי עבודה / עובדים. המומחיות שלנו היא למצוא את העובד המתאים לכל תפקיד נדרש ואנחנו כל הזמן מפתחים מהלכים חדשניים כדי לשפר את התהליך.

שאלה: איך אתה מסכם את שנת 2019?

תשובה: היתה לנו שנה מוצלחת בפעילות העסקית והמקצועית. רשמנו גידול אורגני של מעל 15%, הטמענו את פעילות Opisoft והרחבנו את סל המוצרים, כפי שציינתי קודם לכן, רשמנו גידול מרשים גם בהיקף כ"א שנועד לאפשר לנו לממש את כל הפרויקטים החדשים אליהם נכנסנו ולתת מענה מקצועי ללקוחות.

שאלה: מה מתוכנן לכם בשנת 2020?
תשובה: אני צופה המשך גידול אורגני בקצב מהיר, לצד רכישות מתוכננות. אנחנו בתהליכי רכישת פעילויות של חברות נוספות שעדיין מוקדם מידי לספר עליהן, אך הן בהחלט ירחיבו עוד את סל הפתרונות והשירותים ש-SQLink מציעה. הרכישות הללו ירחיבו ויעמיקו את אחיזתנו בשוק.

בנוסף, אנחנו במהלכים מתקדמים להרחבה משמעותית של פעילותנו בעולם הפתרונות בתחום הסייבר ואבטחת המידע. בתקופה הקרובה נחשוף את הפתרונות החדשים אותם אנו מציעים בין השאר באמצעות שיתופי פעולה עם חברות זרות המובילות בעולם.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il