TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Madison Realty Capital Closes סוגרת מתן הלוואות ורכישת אג"ח ביותר מ-2 מיליארד דולר ב-2019


Madison Realty Capital
לווים חוזרים היוו יותר ממחצית מהסכום הכספי הכולל, והזינו את המשך ההתרחבות של החברה מחוף לחוף
Madison Realty Capital (MRC) הודיעה שהיא סגרה מימון ורכישות אג"ח ביותר מ-2 מיליארד דולר ב-2019. העסקאות בכל ארה"ב, בין 7.8 מיליון דולר ל-345 מיליון דולר, נגעו בכל סוגי הנכסים העיקריים וכללו עסקאות בניו יורק, ניו ג'רזי, טקסס, פלורידה, קליפורניה, וושינגטון ומסצ'וסטס. השנה השנייה ברציפות של MRC עם יותר מ-2 מיליארד דולר והמשך ההתרחבות בכל ארה"ב חוזקה על ידי הקשרים האיתנים של החברה עם לווים חוזרים -- שהיוו יותר ממחצית מהסכום הכספי הכולל -- וכמה עסקאות עם ספונסרים בעלי שם עולמי כמו Four Seasons, Mandarin Oriental ו-Raffles. פלטפורמת ההשקעה בחוב של החברה התמקדה במתן הלוואות מובטחות עדיפות, הלוואות ביניים והשקעות במניות בכורה בשוק הביניים וגם ביצוע רכישת אג"ח ורכישת הלוואות שלא נפרעות.

העסקאות הבולטות ב-2019 היו:

הלוואה של 345 מיליון דולר לתיק של נכסים רב משפחתיים מיוצבים, ובנייה של בניין להשכרה לשימוש מעורב יוקרתי בבוורלי הילס, קליפורניה.

הלוואת בנייה של 314 מיליון דולר ל-Raffles Boston Back Bay Hotel & Residences, פרויקט של שימוש מעורב בשכונת Back Bay של בוסטון.

הלוואת בנייה של 225 מיליון דולר ל-The Residences ב-Mandarin Oriental, בוקה רטון, מגדל דירות קונדו יוקרתיות מתוכנן בבוקה רטון, פלורידה.

הלוואת של 210 מיליון דולר לפיתוח של מלון Four Seasons ויחידות מגורים פרטיות בפורט לודרדייל, פלורידה.

168 מיליון דולר עם עירבון של Emerson Lofts, פרויקט פיתוח מתוכנן רב משפחתי של שימוש מעורב עם 1,000 יחידות בג'רזי סיטי, ניו ג'רזי.

חבילת מימון של 138 מיליון דולר לפרויקט של שימוש מעורב ב-300 West 122nd Street בשכונת ווסט הארלם של מנהטן.

משכנתה ראשונה של 72 מיליון דולר ל-The Ray, פרויקט של מלון עם 141 חדרים וחנויות בדלריי ביץ', פלורידה.

הלוואת בנייה של 53 מיליון דולר בפרויקט של שימוש מעורב בשכונת וושינגטון הייטס של מנהטן.
משכנתה ראשונה של 50 מיליון דולר לפרויקט דירות קונדו עם שימוש מעורב בשכונת Broadway Triangle של ברוקלין, ניו יורק.

מימון של 35.1 מיליון דולר להשלמה של שני פרויקטי בנייה נפרדים בבוורלי הילס ובסן דייגו, קליפורניה.

32.5 מיליון דולר למימון הרכישה של אתר פרויקט של שימוש מעורב בשכונת Turtle Creek של דאלאס, טקסס.

משכנתה ראשונה של 30 מיליון דולר לפרויקט של שימוש מעורב באתר שהיה בו קודם RKO Keith's Theater בקווינס, ניו יורק.

"אנחנו מאוד שמחים שסגרנו שוב שנה של יותר מ-2 מיליארד דולר, ביטוי לקשרים החזקים הקיימים שלנו וכמה עסקאות שהושלמו עם ספונסרים בעלי שם עולמי", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "העסקאות שנסגרו עם חברות כמו Four Seasons, Mandarin Oriental ו-Raffles ב-2019 מראות שיש לנו השפעה גוברת ברחבי העולם הודות לניסיון והביצוע ללא מקבילים שלנו, ששיכללנו במהלך 15 שנים בעסקים. אנחנו מצפים להמשך ההתרחבות שלנו בכל ארה"ב ב-2020 ולעוד עשור של הצלחה".

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח עם משרדים אזוריים בשווקים חשובים כולל לוס אנג'לס ודאלאס. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 12 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il