TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גאווה לערבה התיכונה


זמן ערבה צילום פרדי נפתלי
מתחם הסוויטות "זמן ערבה" בצוקים זכה בפרס על בחירתו בראש טבלת אתרי הלינה המובילים בישראל- של אתר בוקינג

בראש טבלת אתרי הלינות המבוקשים, בעלי הדירוג הגבוה ביותר לשנת 2020 של חברת בוקינג Booking.com ממוקם מתחם הסוויטות "זמן ערבה" בישוב צוקים, בערבה התיכונה. את רשימת האתרים הזוכים בדירוג הגבוה ביותר, בישראל ובעולם, מפרסם אתר התיירות בוקינג מידי שנה, זו השנה השמינית. האתרים זוכי הפרס, הינם בעלי ציון ממוצע של 8 ומעלה מתוך 10.


יאיר לדרמן, הבעלים של "זמן ערבה" אומר: "הזכייה מרגשת מאוד, אנחנו שמחים שהאורחים נהנים כאן ובחרו בנו. השקענו במתחם האירוח זמן וחשיבה, כך שכל אורח ייהנה מחוויה יוצאת דופן ואיכותית בלב המדבר. הטבע הוא הדבר החשוב ביותר במתחם, הממוקם על שמורת הטבע נחל עשוש, כך שלחיבור עם הטבע עוצר הנשימה, השפעה עצומה על השלווה ומצב הרוח המסוים אליו נכנסים בשהייה כאן" אומר לדרמן ומוסיף: "לפני יותר מ- 20 שנה יצאתי למסע דו-גלגלי במדבריות העולם, על קו הרוחב 32 המחבר בין מדבר סונורה שבמקסיקו למדבר סהרה ורוח המגרב ואל עבר המדבר שלנו כאן בערבה. הזיכרונות, החוויות והרגעים שנאספו שם, לא נשכחו. גרגרי החול ואבק הדרכים ממקומות נידחים בעולם נערמו להם יחד וחיכו לזמן הנכון במקום הנכון, את כל רשמי המסעות חיברתי כאן בזמן ערבה לחוויה".


מתחם הסוויטות, "זמן ערבה" נפתח רק לפני שנה וחצי ומאז הפך למבוקש מאוד, הוא משתרע על פני 23 דונם של נוף בראשיתי וכולל 5 סוויטות מעוצבות ומוקפדות. בחודשים הקרובים יושקו עוד 2 סוויטות חדשות ומיוחדות ואחריהן צפויות להיפתח עוד ארבע סוויטות הנמצאות כבר בשלבי בנייה, כך שבעתיד הקרוב יכלול המתחם 11 סוויטות, הממוקמות מול נוף המדבר הפראי ועוצבו בהשראת המדבר וברמה הגבוהה ביותר. בכל סוויטה בריכת טבילה פרטית מחוממת, הממוקמת על דק עץ, חדר רחצה זוגי בסגנון חמאם, השראה ממסעות במדבריות העולם שקיימו בעלי המתחם. תהליך התכנון, הפיתוח והבניה ארכו כעשור, הושם דגש על שימוש בחומרים מקומיים כגון לבני אדמה, כפות תמרים ועץ, יחד עם בניה מתקדמת ואקולוגית המשמרת אנרגיה.


פריטי עיצוב אותנטיים שנאספו ונבחרו בקפידה, נשזרו עם סמלים וניחוחות ממדבריות בעולם, יחד עם עבודות אומנות מקוריות מחומרים ממוחזרים שנעשו על ידי אומנים מקומיים מכפר האומנים בצוקים שיצרו מרחב מעורר השראה שנעים לשהות בו. במתחם "זמן ערבה" שבילים העוברים בין בוסתן מטופח, ספסלים המשקיפים אל הנוף, מבנה מרכזי גדול ומיוחד המיועד להתכנסות, מקום למדורה בערב, קיום סדנאות ואירועים וכן מטבח מרכזי גדול ומאובזר לסדנאות שף וביצוע ארוחות מיוחדות. המחירים לזוג ללילה באמצע השבוע נעים בין 850-1,000 שקלים ובסוף שבוע בין 1,200-1,400 שקלים לזוג, עם אפשרות לתוספת ארוחת בוקר עשירה וכשרה במחיר 70 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לילד.

בתיירות הערבה התיכונה ברכו את לדרמן על הזכייה ורואים בה חלק מהצלחת התיירות האיכותית בערבה וכן עידוד הקונספט התיירותי שמובילים משרד התיירות ומועצה אזורית הערבה התיכונה, לעידוד תיירות מדברית בערבה, עם פתיחת שדות התעופה החדשים בנגב.

הפרסים לאתרי התיירות שחולקו על ידי אתר בוקינג, נועדו להודות לשותפי החברה שהשיגו חוות דעת משבחות לאחר שהעניקו לאורחיהם חוויות איכותיות בעקבות הזמנת מקום אירוח, השכרת רכב או מונית משדה התעופה. חמשת סוגי האירוח המובילים בישראל, מבין הזוכים בסדר יורד, הם דירות עם 1,499 זכיות, מלונות עם 331 זכיות, הוסטלים עם 313 זכיות, בתי הארחה עם 148 זכויות ובתים עם נציגות של 113 זכיות. עכו נבחרה כעיר המזמינה והחמה ביותר בישראל על פי הדירוג. אחריה בין המקומות המזמינים ביותר בישראל ניתן למצוא בסדר יורד את ערד, מצפה רמון, חד נס, אילת, חיפה, קיסריה, נהריה, צפת, הרצליה, ירושלים, טבריה, אשקלון, נתניה, אשדוד, בת ים ותל אביב. בין מבחר מקומות האירוח בישראל שנבחרו נכללים כאמור, בראש הטבלה "זמן ערבה", מלון דירות "רנומה אפרטמנטס" בתל אביב, "ורד במדבר" במדרשת בן גוריון, "הבית הטמפלרי" בירושלים ועוד.

להזמנת אירוח ב"זמן ערבה" - 050-9804545. למידע על אטרקציות נוספות בערבה התיכונה- https://goarava.co.il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il