TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ריבוע הקסם של גרטנר: פורטינט דורגה ברביע ה-Challengers בתחום תשתית קצה ל-WAN


גון מדיסון פורטינט
פתרון ה-SD-WAN המאובטח של פורטינט מפשט פעולות, מפחית עלויות ומאפשר פריסה של סניפים המוכנים לענן

חברת המחקר גרטנר (Gartner) פרסמה את דוח ריבוע הקסם בנושא תשתית קצה לרשתות תקשורת מרחביות (WAN), הממקם את פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, ברביע ה-Challegers בזכות שלמות החזון של החברה והיכולת הגבוהה להוציא אותו לפועל. לאחרונה, פורטינט הוכרזה על ידי גרטנר כאחת משלושת הספקיות העולמיות המובילות בנתח שוק עבור ציוד SD-WAN ארגוני, בהתבסס על הרווחים ברבעון השני של שנת 2019, עם צמיחה של 234% ברווחים בין הרבעון הראשון לשני לשנת 2019, אשר הגיעו לסכום של 46 מיליון דולר ברבעון השני של השנה.


לפי פורטינט, המיקום בריבוע הקסם של גרטנר והמובילות בנתח השוק הם תוצאה של המחויבות המתמשכת של החברה לסייע ללקוחותיה להפחית את המורכבות והעלות של ה-WAN, תוך שיפור חווית השימוש באפליקציות באמצעות אספקת אבטחה מתקדמת ופונקציונליות SD-WAN בפתרון אחד פשוט לשימוש, הזמין בצורה של מכשיר או מכונה ווירטואלית אצל כל 6 ספקי הענן הגדולים.


פותרים את אתגרי ה-WAN הגדולים ביותר של הלקוחות
ה-Secure SD-WAN של פורטינט מסייע ללקוחות להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפניהם בפריסות WAN, תוך מינוף היתרונות הבאים:


פישוט פעולות: ארגונים אשר פורסים SD-WAN חווים לעיתים מורכבות כאשר הם מנסים לנהל מוצרים נקודתיים שונים אשר לא נבנו כדי לעבוד ביחד. פורטינט מספקת ניתוב, SD-WAN ואבטחה מתקדמת בפתרון אחד במטרה לפשט פעולות ולאפשר ניהול מאוחד. הודות לממשק ה-API של ה-Secure SD-WAN של פורטינט מתאפשרת אנליטיקה מתקדמת לניטור בריאות הרשת והופכת את דיווח התאימות לאוטומטי כדי לעמוד ברגולציות של התעשייה ובסטנדרטים של האבטחה. אספקה ללא מגע אדם מפחיתה אף יותר את המורכבות ומאפשרת ללקוחות לבצע פריסה של סניף חדש תוך דקות במקום שבועות. כמו כן, הלקוחות יכולים להרחיב את אבטחת ה-Secure SD-WAN של פורטינט לסניף הארגוני באמצעות ה-Fortinet Secure SD-Branch.


הפחתת עלויות: בחירה ב-FortiGate Secure SD-WAN מאפשרת ללקוחות לאחד בין מוצרים נקודתיים לפתרון אחד ברמה ארגונית כדי להפחית משמעותית את העלויות הגבוהות של קווי ה-WAN, תוך ניצול אופטימלי של קווי ה-WAN על ידי ניטור איכות הקווים וניתוב שירותים שונים על גבי קווים שונים באופן אוטומטי להפחתת עלויות תפעוליות. מגוון רחב של פונקציות אבטחה – הכוללות את ה-NGFW, IPS, אנטי-וירוס ואנטי-נוזקות, סינון ווב, בדיקת SSL (כולל TLS 1.3) ו-sandboxing – מבטיחות אבטחה ללא פשרות ומגבילות את העלויות הפוטנציאליות הקשורות לפרצות אבטחה.


סניפים המוכנים לענן: פעמים רבות, לקוחות ניצבים בפני האתגר של חווית משתמש גרועה, שהיא התוצאה של החזרת תעבורה למרכז הנתונים, המובילה לחיבוריות לא יעילה לסביבות ה-multi-cloud שלהם. חיבור של סניפים משרדיים ומיקומים מרוחקים אחרים לענן באמצעות ה-Secure SD-WAN של פורטינט משפר את חווית השימוש באפליקציות ומרחיב את כוחו של הענן, הגמישות והפרודוקטיביות עבור כל המשתמשים. שירות CASB משולב מגן על אפליקציות SaaS והתעבורה כדי למנוע בעיות הקשורות ל-Shadow IT באמצעות ה-SD-WAN ASIC המפותח ומיוצר על ידי פורטינט כדי לאפשר תעדוף מהיר של אפליקציות והכוונה, המשך שיפור חווית המשתמש והאצת חיבוריות הענן.


ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "כאחת הספקיות בעלות הדירוג הגבוה בנתח שוק ה-SD-WAN העולמי וכאחת החברות בעלות ההכנסות ממניות הצומחות במהירות, אנחנו מאמינים כי ארגוני אנטרפרייז מזהים כי פורטינט מספקת את הגישה הטובה ביותר ל-SD-WAN. בהתבסס על ולידציה שקיבלנו מגורמים בתעשייה, לקוחות יכולים להיות בטוחים ביודעם כי ה-Secure SD-WAN של פורטינט מספק את הכוונת האפליקציות המהירה ביותר ואת חווית המשתמש הטובה ביותר. אנו מאמינים כי הדירוג שלנו בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2019 מדגיש אף יותר את המובילות של פורטינט בשוק ה-SD-WAN".

אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד.


רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-425,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il