TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

WeWork העולמית מדווחת על שיא חודשי של פתיחת מתחמים חדשים


WeWork
במהלך חודש דצמבר בלבד, השיקה החברה 52 מתחמים חדשים במגוון ערים ברחבי העולם ובכוונתה להמשיך ולפתוח בניינים חדשים עד תחילת 2020

WeWork, ענקית חללי העבודה המשותפים, מודיעה על שיא חודשי חדש, עם פתיחתם של 52 מתחמי עבודה חדשים בניהולה במהלך חודש דצמבר 2019, בהם 23 בניינים בניו יורק וקנדה, בניין בישראל (ברחוב שוקן בתל אביב) ו 28 בניינים באמריקה הלטינית, אירופה, סין, אפריקה ויפן.


בכוונת החברה להמשיך את הפעילות כסדרה ולפתוח מתחמים נוספים עד תחילת שנת 2020.

"מספר שיא חודשי זה של פתיחת בניינים חדשים מונע על ידי ביקוש גבוה מצד חברות בכל הגדלים, אשר מעוניינות לעבוד בשיתוף פעולה בחללים היפים והפונקציונליים שלנו, והגמישות של פלטפורמת החלל שלנו כשירות". אמר מרסלו קלאורה, יו"ר החברה הנכנס, והוסיף : WeWork” ממשיכה לספק חווית קהילה יוצאת דופן, כאשר אנו עונים על צרכי הנדל"ן המתפתחים והעולמיים של החברות בכל אזור"

לצד זאת, החברה ממשיכה לחוות ביקוש גבוה לשכירת משרדים בשטחה, כאשר ב- 90 הימים האחרונים, חתמו מעל ל- 280 חברות אנטרפרייז חדשות על חוזה הצטרפות ל WeWork .


כיום, שני שלישים מחברות ה - Global Fortune 50 WeWork הן ממבריות של WeWork ברחבי העולם. ארגונים גדולים כקטנים מחפשים יותר ויותר פתרונות עבודה חסכוניים, גמישים ומעודדי צמיחה וכן סביבה המקדמת את הפרודוקטיביות ואת מעורבות העובדים בחברה.

גם ב- WeWork ישראל ממשיכים בפעילות העסקית המתוכננת, עם פתיחתו של מתחם חדש השבוע , ברחוב שוקן בדרום תל אביב – האתר ה-12 של החברה בישראל והשביעי בתל-אביב. שטחו של הבניין כ 4600 מ״ר והוא מציע מעל ל- 950 עמדות עבודה, אשר 80% מהן כבר מאוכלסות. בקומת הכניסה נפתחה מעדנייה חדשה בשם Feed Cafe, מבית היוצר של ״בית קנדידוף״ המציעה תפריט צמחוני.

בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל ציין: ״אנחנו גאים להמשיך להשקיע בדרום תל אביב ולתרום לפיתוח האזור, על-ידי משיכת עסקים קטנים כגדולים, יזמים וחברות טכנולוגיה. אנו שמחים להשיק את המתחם החדש עם אחוזי תפוסה גבוהים מהרגיל, ולקבל לקהילת הממברים שלנו חברות מובילות ממגוון ענפים, כולל גופים מוסדיים ופיננסיים״.

אודות WeWork:
WeWork מספקת לממברים שלה ברחבי העולם מרחב, קהילה ושירותים מתקדמים, באמצעות פתרונות פיזיים ווירטואליים כאחד. המשימה שלנו היא ליצור עולם בו אנשים עובדים כדי ליצור חיים ולא רק פרנסה.
WeWork מנהלת 625 מתחמים בלמעלה מ 127 ערים ו 33 מדינות ברחבי העולם. 609,000 הממברים שלנו מייצגים ארגונים גלובליים בתעשיות מגוונות. אנו מחויבים לספק לחברי הקהילה שלנו ברחבי העולם יום עבודה טוב יותר״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il