TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

זיהאד וולס חוזר ל-True Religion Apparel כמנהל הקריאטיבי


טרו רליג'ן
מייקל בקלי, המנהל הכללי, אמר: "אנחנו מאוד נרגשים וגאים לקבל את זיהאד וולס בחזרה ל-True Religion Apparel. זיהאד הוא אחד מאנשי הקריאטיב המובילים בג'ינס ובגדי ספורט בתעשייה"

True Religion Apparel, Inc. הודיעה היום שזיהאד וולס, מונה למנהל הקריאטיבי החדש שלה, בתוקף מיידי. מר וולס היה בעבר סגן הנשיא לעיצוב של True Religion Apparel מ-2006 עד 2017 ותפקידו האחרון היה סגן נשיא לעיצוב וקריאטיב ב-AG Jeans. הוא יהיה אחראי על עיצוב המוצרים, שיווק והובלת הכיוון הקריאטיבי של המותג. מר וולס כפוף למייקל בקלי, המנהל הכללי.


לזיהאד וולס יש הבנה עמוקה של תעשיית הג'ינס הממותג במותגים, מוצרים, סיטונאות, קמעונאות ומסחר במשך עשרים שנות ניסיון. וולס התחיל את הקריירה שלו בליווייס, שם עבד על הקולקציות ליווייס אדום וליווייס וינטג', לפני שהגיע ל-True Religion Apparel ב-2006.

מייקל בקלי, המנהל הכללי, אמר: "אנחנו מאוד נרגשים וגאים לקבל את זיהאד וולס בחזרה ל-True Religion Apparel. זיהאד הוא אחד מאנשי הקריאטיב המובילים בג'ינס ובגדי ספורט בתעשייה".

בהתייחסו למינוי שלו, מר וולס הוסיף: "אני מאוד נרגש לחזור לטרו רליג'ן כמנהל הקריאטיבי, זאת תחושה של חזרה הביתה. אני מצפה לעבודה עם מייקל והצוות כדי לחזור לדנ"א של מה שהפך את טרו רליג'ן למותג מדהים, שהיה האיזון המושלם של מסורת ומודרניות שנטועים בבגדי ג'ינס איקוניים".


אודות טרו רליג'ן
ב-2002 טרו רליג'ן הגיח לסצנת הג'ינס של לוס אנג'לס על ידי הריסת המבנה של הג'ינס הקלאסי עם חמישה כיסים. עם החוט של חמש מחטים בתהליך של שני תפרים לאינטש, התפר True Religion Super T זכה מיד להכרה כסגנון שלא היה דומה לאף מותג ג'ינס אחר בעולם. טרו רליג'ן מדבר אל הייחודיות שנמצאת בכולנו. לובשים את המותג ספורטאים, מוזיקאים ואמנים בכל העולם כדי לבטא את הסגנון האישי שלהם. בהביאו מגוון אקסקלוסיבי של סגנונות איקוניים, הג'ינס של המותג טרו רליג'ן מתמקד בייצור ג'ינס ולבוש ספורט פרימיום באיכות גבוהה לגברים, נשים וילדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il