TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם אסטרטגי לאיתמר מדיקל בשוק האמריקאי


איתמר מדיקל
איתמר מדיקל חתמה על הסכם אסטרטגי עם אחת מחברות הצמיחה המובילות בארה"ב SoClean לשיווק ישיר של WatchPATTM ONE בהיקף של מיליוני דולרים בשנה

SoClean תשווק ותמכור באופן בלעדי את מוצר ה-WatchPAT ONE של איתמר בערוצי שיווק ישירים לצרכן (שוק ה-DTC) בארה"ב

SoClean התחייבה לרכישות בהיקף מינימאלי של 4.5 מיליון דולר החל מהרבעון הרביעי של 2019 ובמהלך שנת 2020, ובהיקפים הולכים וגדלים לאורך שנות ההסכם עד 2024

שיתוף הפעולה נועד להנגיש את בדיקת ה- WatchPAT ONEלמיליונים הסובלים מדום נשימה בשינה, אשר לא מאובחנים ולא מטופלים

ההסכם מהווה מנוע צמיחה נוסף עבור איתמר מדיקל ודריסת רגל בשוק השיווק הישיר

הסכם אסטרטגי לאיתמר מדיקל בשוק האמריקאי: איתמר מדיקל מדווחת על חתימת הסכם אסטרטגי עם אחת מחברות הצמיחה המובילות בשוק האמריקאי, חברת SoClean, בהיקף צפוי של מיליוני דולרים בשנה עד 2024.

על פי ההסכם, SoClean, חברה מובילה המפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירי ניקוי וסניטציה של CPAP's (מסכות נשימה) באמצעות ערוצי שיווק ישירים לצרכן בשוק השינה, תשווק ותמכור באופן בלעדי את מוצר ה-WatchPAT ONE של איתמר בערוצי שיווק ישירים לצרכן (שוק ה-DTC) בארה"ב. במסגרת ההסכם התחייבה SoClean לרכישת כמויות מינימום מדי שנה. החל מהרבעון הרביעי של 2019 ובמהלך שנת 2020, התחייבה SoClean לרכוש מכשירי WatchPAT ONE בסך של 4.5 מיליון דולר, ובהיקפים הולכים וגדלים מדי שנה עד שנת 2024.

ל-SoClean יינתנו זכויות DTC בלעדיות בארה"ב בכל ערוצי השיווק והמכירות הישירים לצרכן, להוציא מוסדות רפואיים.

SoClean דורגה על ידי דלויט כאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בארה"ב זו השנה השנייה ברציפות. החברה דורגה במקום 39 במדד Technology Fast500 של דלויט, והכנסותיה זינקו ב-3,280% בין השנים 2015 ל-2018.


איתמר מדיקל, המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה ומתמקדת בשוק הקרדיולוגיה, תשתף פעולה עם SoClean על מנת שהבדיקה הביתית לאבחון דום נשימה בשינה WatchPAT ONE ושירותי בריאות דיגיטליים (Digital Health) נלווים יהיו זמינים ישירות לצרכנים פרטיים. שיתוף הפעולה נועד להתגבר על החסמים המבניים הקייימים כיום ברכישה וביצוע של בדיקת דום נשימה בשינה דרך רופאים בדרך המסורתית ופתרונות טיפוליים לצרכן הפרטי, בכך שצרכנים פרטיים יוכלו לרכוש את הבדיקות הביתיות של WatchPAT ONE בנוחות, באמצעות רכישה באונליין או דרך משווקי משנה אחרים. צעד זה מאפשר לאיתמר לראשונה למכור את בדיקת השינה הביתית שלה, WatchPAT ONE, ישירות לצרכן הפרטי באמצעות שותף בעל מומחיות וניסיון בשיווק והפצה לשוק זה.

Soclean הינה יצרנית של מכשיר אוטומטי לניקוי וסניטציה של CPAP's, מכשיר חדשני אשר מנקה באופן טבעי את ציוד ה-CPAP ללא צורך בפירוק או שימוש במים או כימיקלים מזיקים. לפי פירסומיהם, זוהי הדרך הבטוחה והבריאה ביותר לנשום אוויר נקי יותר ולחוות חווית CPAP טובה יותר.


WatchPAT ONE היא הבדיקה הביתית החד פעמית היחידה לאבחון דום נשימה בשינה, אשר אושרה על ידי ה-FDA. WatchPAT ONE מספקת דוח שינה מקיף ואוטומטי לפענוח והיא פשוטה לשימוש עם יתרונות לוגיסטיים, אשר מותאמים במיוחד לשוק ה-DTC (שיווק ישיר לצרכן).


יצוין, כי בשבוע שעבר סיכמה איתמר מדיקל את הרבעון השלישי של השנה, עם זינוק של 33% בהכנסות ל-8.1 מיליון דולר, והיא צפויה לסיים את השנה הנוכחית תוך עמידה בטווח העליון של תחזית ההכנסות, כ-31 מיליון דולר.


אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל עוסקת במחקר, פיתוח, מכירות ושיווק של מכשירים רפואיים לא פולשניים לאבחון הפרעות נשימה בשינה ומשתמשת בפלטפורמה רפואית דיגיטלית המאפשרת רצף טיפול בניהול דום נשימה בשינה, בדגש על שוק הקרדיולוגיה. החברה מציעה פיתרון שינה כולל המסייע לרופאים לספק ניהול כולל של הפרעות נשימה בשינה במגוון סביבות קליניות, כדי לייעל את הטיפול בחולים ולהפחית את עלויות הבריאות. מוצר הדגל שלה, מבוסס טכנולוגית ®PAT, הינו מכשיר ה-™WatchPAT, שהינו מכשיר לשימוש ביתי לאבחון הפרעות נשימה בשינה.


פלטפורמת הבריאות הדיגיטלית שלה, כולל ™CloudPAT ו- ™SleePATH, מאפשרת ניהול מלא ורציף של מסלולי הטיפול בסביבה מורכבת. איתמר מדיקל מציעה גם את מוצר ה- ™EndoPAT, מכשיר מאושר FDA לבדיקת תפקוד של האנדותל ולהערכת הסיכון למחלות לב ומחלות לב וכלי דם אחרות. איתמר מדיקל הינה חברה ציבורית הנסחרת בנסד"ק ובבורסה בתל אביב. היא ממוקמת בקיסריה, ישראל והמטה בארה"ב נמצא באטלנטה, ג'ורג'יה. למידע נוסף בקר באתר https://www.itamar-medical.com/.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il