TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נייר חדרה מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019


נייר חדרה
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ- 386 מיליון שקלים ובתשעת החודשים הראשונים של החברה בכ- 1.24 מיליארד שקלים

ה-EBITDA ברבעון השלישי הסתכם בכ– כ- 38 מיליון שקלים ובכ- 153 בתשעת החודשים הראשונים של השנה;
תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת שהסתכם בכ- 42 מיליוני שקלים ברבעון השלישי
ובכ- 150 מיליוני שקלים מתחילת 2019

גדי קוניא מנכ"ל נייר חדרה: "מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין הובילה למשבר חמור בתעשיית גלילי הנייר לקרטון ולירידה חדה במחירי המכירה בעוצמה, שכמותה לא נראתה מאז המשבר הפיננסי העולמי. האירוע, שהוא אקסוגני לשוק בו אנו פועלים, הוביל לפגיעה משמעותית ברווחיות החברה בהיקף המוערך על ידינו בעשרות מיליוני שקלים בשנה. יחד עם זאת, הנהלת החברה מעריכה שהירידה בביקוש ומצב השוק הנוכחי, זמניים. מגמת הגידול העקבי בביקוש, שאפיינה את השוק לאורך ה- 30 שנים האחרונות, נוסכת בנו ביטחון באיתנות השוק לאורך זמן.


החברה נוקטת מספר צעדים על מנת להתמודד עם אירוע זה. בין היתר, אנו מנצלים את המאזן החזק ואיתנותה הפיננסית של החברה לביצוע מואץ של רכישת חברות, פעילויות והשקעות הוניות, לטובת המשך שיפור הרווחיות. בימים אלה מושלמת השקעה משמעותית בחברת כרמל במסגרתה הורחב וחודש אחד משני המקרגלים שמפעילה החברה. השקעה זו תשפר את יעילות המקרגל ותגדיל את כושר הייצור וכושר התחרות של החברה".

ההכנסות ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ-386 מיליון שקלים, וזאת בהשוואה להכנסות בהיקף של כ- 431 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות נובע מירידה במחירי המכירה של מגזר גלילי הנייר לקרטון וכן של מגזר ניירות כתיבה והדפסה. קיטון זה קוזז בחלקו מעלייה במכירות מגזר שיווק צורכי משרד.

ה-EBITDA (רווח תפעולי לפני פחת, הפחתות והוצאות אחרות) ברבעון השלישי של 2019 הסתכם בכ-38 מיליון שקלים (כ-10% מסך ההכנסות), לעומת כ-53 מיליון שקלים (כ-12% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווחיות החברה נבעה בעיקרה מירידת מחירי גלילי הנייר לקרטון בעולם ובארץ וקיטון הרווחיות במגזר זה. ירידה זו קוזזה באופן חלקי מעלייה ברווחיות מגזר מוצרי אריזה וקרטון, שנהנה ברבעון השלישי מירידת מחיר חומר הגלם (גלילי הנייר לקרטון).


החל מהרבעון הראשון של שנת 2019 מיישמת החברה את תקן החשבונאות IFRS16. יישום התקן הביא לכך שהוצאות חכירה (כגון שכירות מבנים וחכירת כלי רכב) בסך של כ-17 מיליון שקלים לרבעון נרשמו כהוצאות פחת (כ-15 מיליון שקלים) והוצאות מימון (כ-3 מיליון שקלים).


הוצאות המימון נטו הסתכמו ברבעון השלישי בכ-6 מיליון שקלים, וזאת בהשוואה להוצאות מימון של כ-7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-3 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של 20 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת 2019 הרוויחה נייר חדרה 23 מיליון שקלים.


תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של 2019 הסתכם ב-42 מיליון שקלים. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם מתחילת השנה בכ- 150 מיליוני שקלים בהשוואה לכ- 78 מיליוני שקלים אשתקד
ההון העצמי של נייר חדרה ב-30 בספטמבר 2019 נאמד במיליארד ש"ח.


ליאור הלמן, סמנכ"ל הכספים: "מתחילת 2019 ייצרה החברה תזרים של 150 מיליון שקל שקלים מהפעילות השוטפת, גידול ניכר בהשוואה לאשתקד. תזרים מזומנים זה מאפשר לחברה להמשיך ולבצע רכישות ולממש את תוכנית ההשקעות ארוכת הטווח ללא צורך במינוף משמעותי".

אודות נייר חדרה:
נייר חדרה שבשליטת קרן פימי (כ- 60%), הינה החברה המובילה בארץ בתחום האריזה, המחזור והנייר. "אמניר", שבבעלותה המלאה של נייר חדרה, הינה החברה הגדולה בארץ בתחום איסוף, עיבוד ומחזור פסולת קרטון, נייר ופלסטיק. נייר חדרה הינה היצרן היחיד בישראל של גלילי נייר לקרטון וחברת הבת "כרמל", המייצרת ומשווקת אריזות קרטון גלי ואריזות למוצרי צריכה, נחשבת למובילה עולמית בתחום ההדפסה הדיגיטלית על גבי קרטון ואריזות. בנוסף, עוסקת נייר חדרה בייצור ושיווק ניירות כתיבה והדפסה ובשיווק צרכי משרד .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il