TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלוני חץ: תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019


אלוני חץ
ה-FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 צמח בכ-4.5% והסתכם בכ-398 מיליון ש"ח

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5.78 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 33.50 ש"ח למניה).


ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר (לפני מיסים נדחים) להיום הינו 61.8 ש"ח.
שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר (לפני מיסים נדחים) –27.1%
מתחילת השנה ועד היום השקיעה אלוני חץ בחברות הבנות שלה סך של כ- 1.5 מיליארד ש"ח ומימשה סך של כ-460 מיליון ש"ח .


היקף הייזום האקטיבי המצטבר בחברות הקבוצה הינו 13 מיליארד ש"ח (חלקה היחסי של החברה הינו כ-5 מיליארד ₪ כ-22% מסך היקף הנכסים ברמת הקבוצה).

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 נמשכת מגמת הצמיחה בכל חברות הבנות בקבוצה.


אמות הציגה צמיחה בפרמטרים התפעוליים, תוך שמירה על אחוזי תפוסה גבוהים. לאחרונה דיווחה אמות על שתי עסקאות משמעותיות בהיקף של כ-1 מיליארד ש"ח הכוללות נכסים מניבים שתרומתם ל- NOI צפויה לעמוד על כ-55 מיליון ש"ח בשנה. רכישת המרלו"ג המתקדם של טבע בשוהם תמורת כ-445 מיליון ש"ח וכן, רכישת חלקה של נכסים ובניין (50%) בקניון קריית אונו, תמורת כ-538 מיליון ש"ח. אמות ממשיכה לקדם ארבעה פרויקטים בשלבי בניה אשר היקף ההשקעה הצפוי הכולל בהם הינו 1.5 מיליארד ש"ח במהלך 4 השנים הבאות וכמו כן, שוקדת על ייזום ופיתוח פרויקטים נוספים לטווח הבינוני אשר היקף ההשקעה בהם צפוי להסתכם לכ-1.4 מיליארד ש"ח וכוללים, בין היתר, את פרויקט ToHa2 .


Carr מפתחת פרויקטים בוושינגטון ובוסטון בעלות הקמה של כ-1.5 מיליארד דולר ולהערכתה, עם השלמת הפרויקטים (בשנים 2022-2023) ה -NOI שיניבו, צפוי להכפיל את ה-NOI לשנת 2018. במקביל Carr ממשיכה בהרחבת פעילותה גם בבוסטון.


BE מתפתחת בהתאם לתוכניות ורכשה מתחילת השנה ארבעה בנייני משרדים בלונדון בסך כולל של 521 מיליון ליש"ט, המניבים NOI שנתי של כ- 24 מיליון ליש"ט. ההון העצמי שהשקיעה אלוני חץ לצורך רכישת ארבעת הנכסים מסתכם להיקף של 215 מיליון ליש"ט . במקביל , BE ממשיכה לפעול לאיתור השקעות נוספות.


אנרג'יקס סיכמה רבעון מצוין הן מבחינת התוצאות הפיננסיות והן מבחינת תנופת הפעילות וההתפתחויות בחברה.


אנרג'יקס ממשיכה להתקדם בפעילותה בארה"ב ובימים אלה נמצאת בעיצומן של עבודות ההקמה של ארבעת הפרויקטים הראשונים בהספק של 82MWp בווירג'יניה. במקביל, אנרג'יקס פועלת לפיתוח צבר פרויקטים בארה"ב בהספק כולל של כ-700MWp אשר נמצאים בשלבי ייזום שונים. בנוסף, אנרג'יקס דיווחה ברבעון על אישור הות"ל את תוכנית פרויקט הרוח של החברה ברמת הגולן- פרויקט אר"ן. מדובר באבן דרך משמעותית נוספת בדרך לסגירה הפיננסית של הפרויקט.

לאחר תאריך המאזן מימשה החברה 500 אלפי מניות נוספות של PSP בתמורה ל-65.3 מיליון פר"ש (230 מיליון ש"ח) שיעור ההחזקה של החברה בהון PSP לאחר המכירה האמורה הינו כ-8%.

דיבידנד
בחודש מרץ 2019 קבע דירקטוריון החברה כי בשנת 2019 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שנתי מינימאלי בסך של 114 אג' למניה, שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים. בגין הרבעון הראשון והשני של השנה 28 אגורות למניה ובגין הרבעון השלישי והרביעי 29 אגורות למניה, בכפוף להחלטה ספציפית של הדירקטוריון בתום כל רבעון.


בהמשך לאמור, קיבל דירקטוריון החברה בנובמבר 2019 החלטה בדבר חלוקת דיבידנד לרבעון הרביעי לשנת 2019 בסך של 29 אגורות למניה (50 מיליון ש"ח) אשר ישולם במהלך חודש דצמבר 2019.

אודות קבוצת אלוני חץ
אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון], שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 56.2% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-60.1% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 44.0% מ- CARR (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון DC ובוסטון. בנוסף, מחזיקה החברה ב-3 מבני משרדים בשותפות (50% בשליטה) עם Oxford Properties.


בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-כ-8.0% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה מחזיקה הקבוצה ב-95.3% בחברת Brockton Everlast, חברה פרטית אשר עוסקת ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב בבריטניה, תוך התמקדות באזור מטרופולין לונדון.
בנוסף, פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן. Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-9% בקרן השלישית.
אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il