TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביומיקה מודיעה על תוצאות חיוביות ראשוניות בניסויים בבעלי חיים בתוכנית האימונו-אונקולוגיה


ביומיקה
התוצאות הצביעו על שיפור ביעילות טיפולים אימונו-תראפיים כנגד גידולים סרטניים בעזרת השימוש ב- BMC121 ו-BMC127, שני הרכבי מיקרובים אשר תוכננו באמצעות כלים חישוביים מתקדמים

ביומיקה, חברה ביופרמצבטית המפתחת טיפולים חדשניים מבוססי מיקרוביום, וחברה בת של אבוג'ן (NASDAQ, TASE: EVGN), הודיעה היום על תוצאות חיוביות ראשוניות בניסויים בבעלי חיים בתוכנית האימונו-אונקולוגיה. התוצאות הצביעו על שיפור ביעילות של טיפולים אימנו-תראפיים כנגד גידוליים סרטניים באמצעות שני הרכבי מיקרובים, BMC121 ו-BMC127, אשר תוכננו באמצעות כלים חישוביים מתקדמים.


במחקרים מדעיים שפורסמו בעבר תואר בהרחבה כי הרכב המיקרוביום של המעי עשוי להשפיע על יעילותם של טיפולים אימונו-תראפיים בסרטן, ובעיקר טיפולים מסוג Immune-Checkpoint Inhibitors הכוללים מעכבי PD-1 או PD-L1 ו-CTLA-4. הניסוי שנערך על ידי ביומיקה במודל סרטן בעכברים, חלק מתוכנית האימונו-אונקולוגיה של ביומיקה, בדק את התגובה ל-BMC121 ו-BMC127, הרכבי מיקרובים שזוהו ותוכננו על בסיס מידע קליני מחולים שהציגו שונות בתגובה לטיפולים אימונו-תראפיים.


הבחירה של המיקרובים להרכבים אלו, אשר תוכננו לעורר את המערכת החיסונית ובכך להגדיל את יעלות הפגיעה בגידול הסרטני, התבססה על מידע שנותח באמצעות PRISM, פלטפורמה ייחודית לניתוח מיידעי מיקרוביום ברזולוציה גבוהה תוך התמקדות בפונקציונליות גנומית של המיקרובים.


בניסוי זה, המוצרים התרופתיים בפיתוח ביומיקה נבדקו במתן משולב עם תרופות אימונו-תראפיות מקבוצת Checkpoint inhibitors (Anti-PD1) במודלים של סרטן בעכברים. הטיפול המשולב יחד עם BMC121 ו-BMC127 הראה שיפור בפעילות כנגד הגידולים הסרטניים בהשוואה לקבוצת העכברים שטופלו באימונותרפיה בלבד, ומצביע גם על ולידציה של החיזוי החישובי.


השיפור בפעילות נצפה במספר פרמטרים, ביניהם עיכוב בהתפתחות הגידול (%TGI), עלייה במספר המגיבים לטיפול, עלייה בתסנין של תאים ממערכת החיסון לגידול באופן כללי ורמות גבוהות יותר של תסנין לגידול של לימפוציטים מסוג CD8 (תאים בעלי פוטנציאל להרס הגידול). כמו כן נצפו גם רמות גבוהות יותר של פעילות בעלת אופי דלקתי בתוך הגידול, המעידה על תגובה חיסונית גבוהה יותר כנגד הגידולים. תוצאות אלה בבעלי חיים הינן הסממן הראשון לכך שטיפול באמצעות BMC121 ו-BMC127 עשוי להגביר את יעילותן של תרופות אימנו-תראפיות מקבוצת Checkpoint inhibitors ולשפר את הפעילות כנגד גידולים סרטניים.

פרופ' יהודה רינגל, המנהל המדעי הראשי, אמר כי " התוצאות האלו בבעלי חיים הינם ההדגמה הראשונה לפוטנציאל הגלום בשימוש ב- BMC121 ו-BMC127 בשילוב טיפולים אימונו-תראפיים כנגד סרטן. אנו מצפים לערוך ניסויים נוספים אשר יספקו אישוש נרחב יותר לחיזויים החישוביים שלנו ולמנגנון הפעילות."
ד"ר אלרן חבר, מנכ"ל ביומיקה, אמר כי "תוצאות מעודדות אלה המהוות אישוש ראשוני לכך כי BMC121 ו- BMC127 עשויים לשפר את היעילות של תרופות אימונו-תראפיות בטיפול בחולי סרטן. למרות שתרופות אימונו-תראפיות מהוות בשורה בטיפול בחולי סרטן, רק מיעוט מהחולים מגיבים לתרופות הקיימות כיום . המוצרים התרופתיים שאנו מפתחים מיועדים לספק מספר פעילויות מיקרוביאלית ספציפיות המעוררות תגובה חיסונית התורמת לפעילות כנגד גידולים סרטניים. אנו מקווים שבכך נוכל לשפר את תגובת החולים לאימונותרפיה".


אודות ביומיקה
ביומיקה היא חברה ביופרמצבטית המפתחת טיפולים חדשניים מבוססי מיקרוביום על ידי שימוש בפלטפורמת חיזוי ביולוגית (CPB), ברישיון מאבוג'ן. ביומיקה מכוונת לזהות ולאפיין שינויים במיקרוביום של המעי המקושורים למגוון מחלות ולפתח תרופות מקור המבוססות על הבנות אלו. החברה מתמקדת בפיתוח תרופות לבקטריות החסינות לאנטיביוטיקה, אימונו-אונקולוגיה והפרעות מעי הקשורות למיקרוביום. ביומיקה היא חברה בת של אבוג'ן (NASDAQ, TASE: EVGN). למידע נוסף: www.biomicamed.com

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי (CPB), הממנפת הבנה מדעית עמוקה וטכנולוגיות מחשוביות מתקדמות. כיום, פלטפורמה זו משמשת את החברה לגילוי ופיתוח מוצרים חדשניים (דרך חברות בנות או חטיבות) בתחומים העיקריים הבאים: כימיה לחקלאות, אג-ביולוגיקלס, תכונות זרעים, תרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי וקאנביס רפואי. כל חברת בת או חטיבה יבססו את צנרת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית המסחור שלה, כפי שבא לידי ביטוי בשיתופי הפעולה הקיימים של חברות הבנות עם חברות כגון: BASF, Bayer, Corteva וכי"ל. לפרטים נוספים: www.evogene.com.

אודות פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובית (CPB)
פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובית (CPB) של אבוג'ן תוכננה לחזות ולתעדף באמצעות מחשב גנים, חלבונים, מיקרובים ומולקולות כימיות על פי מספר רחב של מאפיינים/קרטריונים שהינם הכרחיים לפיתוח ומסחור מוצלח של מוצרים חדשניים בתחום מדעי החיים. בדיקה חישובית של כלל מאפיינים אלו בתחילת הליך הגילוי, בניגוד לבדיקה שלהם אחד אחרי השני במסגרת הליך פיתוח המוצר, מקטינה משמעותית את הזמן והעלות של תוכניות הפיתוח, וחשוב מכך, היא מגדילה את סיכויי ההצלחה של פיתוח המוצר עצמו. אחרי תהליך החיזוי המחשובי והתעדוף כאמור, המועמדים נבדקים באמצעות ניסויים במעבדה חממה או כל מערכת ביולוגית או כימית אחרת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il