TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ארז ליכטר מונה למנהל מכירות ישראל בחברת Ripples


ארז ליכטר צילום יחצ
ארז ליכטר בעל ניסיון עשיר של למעלה -מ-15 שנים בתחום המשקאות האלכוהוליים, יהיה אחראי על מערך המכירות בארץ ופיתוח פעילות החברה בסגמנטים חדשים

חברת הסטארטאפ הישראלית ריפלז (Ripples®), המפתחת פלטפורמה שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים, מודיעה היום על מינויו של ארז ליכטר לתפקיד מנהל מכירות ישראל בחברה. מדובר בצעד נוסף של החברה הנועד להרחיב את פעילותה בארץ ולהגדיל את כמות הלקוחות.


ארז ליכטר בעל ניסיון עשיר של למעלה -מ-15 שנים בתחום המשקאות האלכוהוליים, יהיה אחראי על מערך המכירות בארץ ופיתוח פעילות החברה בסגמנטים חדשים. ליכטר התחיל את הקריירה שלו במחלקת המכירות של חברת תימקו בירה יבואני רדבול וקורונה, בהמשך שימש כמנהל מותג טקילת קוארבו וייגרמאסטר של קבוצת כספי. כמו כן, ליכטר היה מנהל מותג של פטרון טקילה וקבוצת קמפרי ובתפקידו האחרון שימש כמנהל מותג תאגיד בראון פורמן שמותגיו ג'ק דניאלס, פינלנדיה ועוד. לליכטר תואר ראשון בשיווק מהמכללה למינהל.


לדברי יוסי משולם מנכ"ל ריפלז: "אנו מאוד שמחים על הצטרפותו של ארז לצוות של ריפלז. לארז שנים רבות של ניסיון בתחום האלכוהול ומהשקאות. הודות ליכולות המוכחת של ארז בתחום אני משוכנע שהוא ימשיך בקידום מעמדה של ריפלז בקרב הלקוחות הישראלים".

אודות Ripples
חברת הסטארטאפ הישראלית, ריפלז, מפתחת פלטפורמת תקשורת חדשנית, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים, על מנת לשפר את חוויית הלקוח ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות במוצריהם. מדפסת המשקאות החכמה, ה- Ripple Maker, מאפשרת בתוך כ-10 שניות הדפסה על ידי שימוש בתמציות טבעיות על גבי משקאות מוקצפים, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים. Ripples כוללת ספריית תוכן עשירה, הניתנת לעדכון בזמן אמת על ידי הוספה של תכנים מקוריים ובלעדיים וכן כלי big data- המאפשרים ניתוח מגמות ומתן המלצות לשיפור החשיפה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

מאז הקמתה רשמה החברה מספר פטנטים בתחומי טכנולוגיית מזון, חומרה, הדפסה ועוד והדפיסה על גבי למעלה מ-3 מיליון משקאות, עבור אלפי לקוחות בארץ ובעולם, ביניהם – רשתות בתי המלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט; מותגי מזון וקולינריה וביניהם – רשת World of Beer, קפה לוואצה, מבשלת גינס ולקוחות רבים נוספים.

ריפלז הוקמה ב-2014 על ידי מעצבי המוצר אייל אליאב ודני לביא, אליהם הצטרף יוסי משולם כמייסד שותף המכהן כמנכ"ל החברה. יו"ר דירקטוריון החברה הינו בני לנדא, איש העסקים ויו"ר קבוצת לנדא, המשקיעה העיקרית בריפלז. החברה מעסיקה היום כ- 60 עובדים בסניפים בישראל, ארה"ב, יפן, הונג קונג והולנד. מטה החברה ומרכז הפיתוח ממוקם בפתח תקווה, ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il