TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רדקום מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2019


רדקום ממנה את מר אייל הררי כמנכ"ל החברה ואת מר ירון רבקאי כחבר דירקטוריון
ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-9.4 מיליון דולר, גידול של 10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד * מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאים לזמן קצר בהיקף של 68.1 מיליון דולר, ללא חוב
טווח תחזית הכנסות ל-2019 של 31-33 מיליון דולר

חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019 שהסתיים ביום 30 בספטמבר, 2019.

"אנו גאים לדווח על גידול של 10% בהכנסות רדקום בהשוואה להכנסות החברה ברבעון הקודם. הצמיחה העקבית שאנו חווים השנה משקפת את המשך ההתקדמות בטכנולוגיה הווירטואלית שלנו ואת הצלחת ההסכמים שלנו עם Rakuten Mobile, AT&T ולקוחות נוספים", אמר מר ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום. "אנו מעודדים מההתקדמות שאנו משיגים הודות למומחיות הטכנולוגית שלנו, המגובה בגידול בבסיס הלקוחות, והכוללת הסכמים ארוכי טווח עם Rakuten Mobile וכעת VimpelCom, אחת ממפעילות התקשורת הגדולות ברוסיה. שיתופי פעולה אלה מאפשרים לנו לצפות טוב יותר ולשנים קדימה את קצב ההכנסות של החברה".

דגשים לתוצאות הכספיות של הרבעון השלישי של 2019
הכנסות: היקף ההכנסות ברבעון השלישי הסתכם ב-9.4 מיליון דולר, גידול של 10% בהשוואה ל-8.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018.

הפסד נקי: ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-1.7 מיליון דולר או 12 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP של 0.6 מיליון דולר או 5 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השלישי של 2018.

הפסד נקי על בסיס Non-GAAP: ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-1 מיליון דולר, או 7 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 1 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2018.

מזומנים: נכון ליום 30 בספטמבר, 2019, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאים לזמן קצר בהיקף של 68.1 מיליון דולר, ללא חוב.

פרטי שיחת הועידה:
הנהלת רדקום תקיים שיחת ועידה אינטראקטיבית היום בשעה 15:00 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות ותשיב לשאלות המשתתפים. על מנת להשתתף בשיחה יש לחייג 103-918-060 כ-5 דקות לפני מועד השיחה.
אם נבצר מכם מלהשתתף בשיחת הועידה, הקלטת השיחה תהיה זמינה לשידור חוזר החל מה-8 בנובמבר 2019 באתר החברה בכתובת www.radcom.com.

אודות רדקום:
רדקום (Nasdaq: RDCM) היא המומחית המובילה לפתרונות מבוססי ענן בעזרת קונטיינרים של תובנות רשת (Network Intelligence ) חכמות עבור ספקיות תקשורת הנמצאות בתהליך מעבר ל NFV ו 5G.
בעזרת הטכנולוגיה המבוססת פטנט RADCOM I.C.O.N., רדקום מספקת תובנות רשת חכמות עפ"י דרישה. פתרונות רדקום החדשניים מניבים תובנות הנובעות מקצה הרשת לבסיסה עבור טכנולוגיית 5G. רדקום משתמשת בשיטה אוטומטית וחכמה כך ששמירת הנתונים מינימלית ומאפשרת ניטור עפ"י דרישה. פתרון זה מאפשר הבנה של הרשת מקצה לקצה תוך שימת דגש על השירות ללקוח בעלות מופחתת. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.radcom.com, אשר אינו מהווה חלק מדיווח זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il