TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

היונים האייקוניות של ביטוח ישיר בשיתוף פעולה מפתיע עם נועה קירל


נועה קירל פרסומת
נועה קירל ביחד עם הסוכן רוברטו והיונים של ביטוח ישיר יככבו בפרסומת לשירות 24/7 ייחודי של החברה לתאונות דרכים

ביטוח ישיר יוצאת הערב בקמפיין חדש אליו גויסו גם נועה קירל והסוכן שלה, רוברטו, לככב לצד יוני ויונה, היונים של ביטוח ישיר, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. בקמפיין נחשף שירות חדש וראשון בשוק הביטוחים - מוקד 24/7 לסיוע במקרה של תאונת דרכים.


בסרטון, נתקעים נועה קירל ורוברטו עם רכבם באמצע הלילה לאחר הופעה. היונים יוני ויונה צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות שקירל ולא אחרת היא זו שנתקעה עם רכבה, מתגשם חלומו של יונה (פיניש) והוא מתחיל לדבר מתוך גרונה של קירל, בעוד יוני (פרידמן) מדבר מגרונו של רוברטו. כך נוצר אירוע ביזרי שבו נועה ורוברטו משוחחים עם קולותיהם של פרידמן ופיניש, כאשר רוברטו מציע לדבר עם ביטוח ישיר כי הם זמינים ללקוחותיהם 24/7.


הפרסומת עולה לאור מהפיכה שירותית-תפיסתית נוספת שמבצעת ביטוח ישיר. החברה, אשר הביאה לישראל את מהפכת השירות האישי והישיר, מרחיבה את תפיסת השירות ואומרת ללקוחותיה: ״ברגעים שצריך ביטוח תשאירו את זה לנו״. בהתאם, מקימה החברה מוקד חדש להכוונה וסיוע ראשוני ללקוחות המעורבים בתאונות דרכים, אשר יפעל לאורך כל שעות היממה, במשך כל ימות השבוע (24/7).


מוקד מסוג זה הוא חדש ובלעדי מבין כל חברות הביטוח בישראל. עד כה, בהתרחש תאונת דרכים לאחר שעות סגירת מוקדי חברות הביטוח, נאלץ הלקוח להסתדר בכוחות עצמו, תוך שהוא נעזר בחברים בני משפחה או מענה קולי, על מנת לדעת מי היא חברת הגרר שלו, אילו פרטים עליו להחליף, מה ולמי עליו לדווח וכיוב׳. כך, אם מתרחשת תאונת דרכים בשעות הערב או הלילה, או בסוף השבוע, אין ביכולת הלקוח להיעזר בשירות מקצועי, של אנשים המבינים בתחום ויכולים לסייע לו. מכאן יוצא שדווקא בזמנים ובאירוע בהם הלקוח זקוק לחברת הביטוח שלו יותר מכל, היא אינה זמינה עבורו. המהלך של ביטוח ישיר פותר ללקוחות, לראשונה מכל חברות הביטוח בישראל, את הבעיה הזו, שכן מעתה יהיה להם מוקד זמין 24/7.


בכל שעה יוכלו לקוחות החברה להיעזר בנציגי השירות של החברה, אשר לאחר בירור מצבם הבריאותי, ינחו אותם באשר לסדר הפעולות שעליהם לעשות, יקשרו במידת הצורך עם חברת הגרר הייעודית, יבהירו אילו פרטים של הצד השני המעורב בתאונה, חשוב שיהיו בידי המבוטח ויעמדו לרשותם מידע הכרחי הקשור בתביעה. לאחר מכן יעבירו אנשי המוקד את פרטי המקרה ליחידת התביעות בביטוח ישיר, להמשך טיפול בשיפוי הלקוח, הטיפול ברכבו וכיוב׳. בכך יחסוך המוקד הייעודי את חוסר הוודאות אצל הלקוח, ויפחית לחצים מיותרים.


סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר, מרב קליפר-פרץ, אומרת כי המהלך נשען על מחקרי עומק שערכה החברה. ״במחקרי העומק שעורכת החברה, עולה בבירור שהתנהלות חברת ביטוח בקרות אירוע ביטוחי משמעותי, היא הפרמטר המשמעותי ביותר בקרב לקוחות, בעת בחירת חברת הביטוח. על כן, ביטוח ישיר תתאים מעתה שירותים לצרכים העולים מהשטח, כמו זמינות 24/7, כדי להתאים את השירות ככל האפשר לצרכי הלקוח. זאת, כמובן, לצד הישארותה אטרקטיבית כתמיד בגזרת המחיר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il