TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פנטזי נטוורק מדווחת על תוצאות מבחן ראשוני של חברת קנאדורף בע"מ


פנטזי נטוורק
הצלחה בבחינת מכשיר אב-טיפוס אוטומטי למיצוי שמנים מצמחי מרפא – הודגמה יעילות למיצוי ריכוז שמן גבוה מכמות קטנה של צמח

פנטזי נטוורק בע"מ המתמקדת בהשקעות בתחום הקנאביס, מדווחת על התקדמות משמעותית של חברת הפרוטפוליו קנאדורף בע''מ, באב טיפוס של מכשיר אותו היא מפתחת, המיועד למצות שמן מרוכז מצמחי מרפא באופן אוטומטי. בניית אב הטיפוס הושלמה במקביל להמשך פיתוח הטכנולוגיה ליצירת תרביות קנאביס באמצעות ביו-ריאקטור, שהנו הפיתוח העיקרי של החברה. פנטזי נטוורק מחזיקה ב-12% מחברת קנאדורף בע"מ.


הידע הטכנולוגי שנצבר בחברת קנאדורף בקשר למיצוי שמן מצמחי מרפא, מאפשר לה את פיתוח המוצר כך שיפעל ביעילות מרבית למיצוי השמן. המכשיר פונה לקהל משתמשים פרטיים שמעוניינים למצות שמן מצמחי מרפא באיכות גבוהה ולהכין בעצמם שמנים ותערובות שמנים לפי הדרישות והצרכים האישיים שלהם, ולמעשה הינו מכונה ביתית אוטומטית למיצוי שמנים כאלו. לא ידוע לחברה על מכשירים דומים לשימוש ביתי אשר פועלים בטכנולוגיה זהה או דומה בארץ או בעולם. שוק צמחי המרפא פונה למאות מיליוני חולים ברחבי העולם אשר סובלים ממצבים רפואיים שונים, תסמינים, כאבים כרוניים וכיוב'.


ד"ר יעקב בוקסדורף בעל השליטה ומנכ"ל קנאדורף: "הרעיון למכשיר אוטומטי למיצוי שמן צמחי מרוכז באיכות גבוהה מכמויות נמוכות של צמחים, נולד מתוך הבנת המצוקה של חולים רבים ובני משפחותיהם, שמאמינים ביכולתם של צמחים לרפא או להקל על מצבים רפואיים שונים. כיום לא ידוע לנו על מכשיר דומה שמסוגל לייצר שמן צמחי באיכות גבוהה, ביעילות גבוהה ובתהליך אוטומטי מלא, מכמויות נמוכות של רקמה צמחית. לכן, בראש ובראשונה, אנו שואפים להציע לכל אותם אנשים מרחבי העולם פתרון יעיל וישים להכין לעצמם את המוצר הרפואי המוגמר."


דני צדוק, מנכ"ל משותף בפנטזי נטוורק הוסיף: "אנו מרוצים מהתוצאות הראשוניות שהשיגה קנאדורף ועוקבים אחר ההתפתחויות בחברה אשר במקביל פועלת בתחום הגנטיקה והריבוי של צמחי הקנאביס. אנו מאמינים מאוד בפוטנציאל העסקי הגלום במכשיר השמן הייחודי ונספק למשקיעים עדכונים שוטפים לכשיושלם פיתוח אב הטיפוס."


אודות חברת קנאדורף
חברת קנאדורף בע''מ נוסדה בתחילת שנת 2019 על ידי ד''ר יעקב בוקסדורף. החברה פועלת לתת מענה לתחום הפארמה, המזון והקוסמטיקה מבוססי קנאביס, על ידי מתן פתרון גידול אחיד, חזרתי וסטרילי של תרביות קנאביס מניבות בביו-ריאקטורים, השבחה מולקולרית ועריכה גנומית של צמחי קנאביס. לחברה צוות מדענים בעלי מומחיות וניסיון רב בתחום גנטיקה והשבחה של צמחים ותרביות רקמה. החברה חתמה על הסכם מחקר ורישיון עם יישום, החברה לפיתוח המחקר באוניברסיטה העברית בירושלים, וחלק מהטכנולוגיות המובילות של החברה מפותחות בשיתוף פעולה עם חוקרים מובילים מהאוניברסיטה העברית. בנוסף, פועלת החברה לייבא, להשביח ולייצב זני קנאביס שיעמדו בתקני IMC-GAP ובתקנים בינלאומיים, ולהגן עליהם באמצאות קניין רוחני. החברה מתמקדת בעיקר בפיתוח טכנולוגיות חדשניות וייחודיות שניתן לייצא ולא בגידול צמחים וחקלאות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il