TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פארמוקן נערכת להקמת מפעלה החדש בעפולה


פארמוקן
מנכ"ל פארמוקן, גיל חובש: "אחת המטרות של פארמוקן הנה שליטה על כל שרשרת הערך עד בית הלקוח, וזאת על מנת לספק ללקוחותינו מוצרי קנאביס באיכות המירבית. הקמת המפעל ובית המסחר, הנה נדבך נוסף וחשוב השגת מטרה זו."

חברת פארמוקן (ת"א: פמקנ) מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל, מדווחת על הערכות לקראת הקמת מפעלה החדש לייצור ואריזה של מוצרי קנאביס רפואי בעפולה וכן בית מסחר להפצת המוצרים כאמור. החברה חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח ל-9 שנים (עם אופציית הארכה ל-9 שנים נוספות) למבנה בו יוקם מפעל לייצור ואריזה וכן בית מסחר לאחסון והפצה של מוצרי קנאביס רפואי.


המבנה, בשטח כולל של 2,500 מ"ר, מתוכו, בשלב הראשון, מתכוונת החברה להקים מפעל ייצור ואריזה ובית מסחר בשטח כולל של כ-650 מ"ר, אשר ישמש את החברה לייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בתקן IMC-GMP ו- IMC-GDP, בהתאמה.


לפארמוקן ידע נרחב וניסיון משמעותי בתהליכי ייצור ואריזה של מוצרי קנאביס רפואי שנרכשו בתקופת טרום האסדרה החדשה (אז החברה ביצעה את הייצור, האריזה והפצת המוצרים באופן עצמאי). המפעל החדש יאפשר לחברה לייצר, לארוז ולהפיץ את מוצריה, תוך שליטה הדוקה על תהליך הייצור ושמירה על איכות המוצר וקניינה הרוחני של החברה, כאשר ביכולת החברה לממן במימון עצמי את עלות הקמתו המוערכת של המפעל ובית המסחר בסך כולל של כ-8 מיליון ₪.


מנכ"ל פארמוקן, גיל חובש: "הקמת המפעל ובית המסחר הנה אבן דרך חשובה שתאפשר לנו לשמור על עצמאות עסקית מרבית, ייעול תהליכי הייצור וההפצה ומימוש יתרונות הידע והניסיון הרב שצברנו לאורך השנים בתהליכים אלה, וזאת כדי לספק ללקוחותינו את מוצרי הקנאביס הרפואי באיכות מירבית. החברה נמצאת בתהליך צמיחה, כשאנו מתכוונים להתחיל בפעילות שיווק ומכירות ראשונות בחו"ל באמצעות שיתופי הפעולה עליהם דיווחנו."

אודות פארמוקן
החברה הוקמה בשנת 2008 והנה אחת מחלוצות העשייה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל. פארמוקן פועלת בתחום הקנאביס הרפואי כמגדלת ומשווקת מגוון זנים של צמח הקנאביס, מפתחת זנים ייחודיים, פועלת בתחום מיצוי שמנים מצמח הקנאביס, ייצור חיצוני של מוצרים גמורים בהתאם לתקני ה GMP-וכן בפיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות ייחודיות. בעלת נתח שוק דומיננטי בישראל, המעניקה שירות שוטף לכ-4,500 מטופלים בחודש, תוך מתן תמיכה מלאה ללקוחותיה.


החברה בעלות רישיון סופי ממשרד הבריאות לגידול קנאביס רפואי, בהתאם לאסדרה החדשה על פי תקן GAP–IMC . לפארמוקן פעילות מחקר ופיתוח ענפה, החל מהליך ריבוי באמצעות תרביות רקמה ופיתוח זנים, דרך פיתוח מוצרים לתחום הפרה רפואי והקוסמטיקה וכלה בפיתוח מכשור ייעודי לתעשיית הקנאביס הרפואי המסייעים בתהליכי הייצור של הקנאביס. לאור הניסיון שצברה החברה לאורך השנים ובהתבסס על בסיס הנתונים הנרחב שלה, החברה החלה לפעול מחוץ לישראל במטרה להרחיב את שווקי היעד שלה ותחומי פעילותה, זאת על ידי קידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומים מגוונים.


לפארמוקן חוות גידול בצפון הארץ, ליד נצרת, המשתרעת על פני שטח של כ-18 דונם, מתוכם כ-10 דונם משמשים לגידול שוטף של כ-3 טון קנאביס מעובד (10-12 טון קנאביס לפני עיבוד) באמצעות חקלאות שהינה בקדמת הטכנולוגיה. יתרת השטח משמשת את החברה לפעילויות נלוות לייצור מוצרי הקנאביס הרפואי ולפעילויות משלימות לתחום הקנאביס הרפואי. כמו כן, בבעלות החברה מעבדה לייצור תרביות רקמה, המאפשרת לרבות צמחים בנפחים מסחריים, זהים גנטית, נקיים ממזיקים וממחלות והכל על מנת להבטיח תרופה איכותית יותר ואחידה למטופלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il