TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיצובישי נכנסת לשותפות אסטרטגית בליקווידיטי


ליקווידיטי
MUFG Innovation Partners השייכת לקבוצה הפיננסית הגדולה ביפן, מצטרפת למיטב דש באמצעות השקעה ראשונה בחברת הניהול של ליקווידיטי בהיקף של עד 4 מיליון דולר
קרן ההון סיכון התאגידית MUFG Innovation Partners Co (MUIP) של מיצובישי, הנמצאת בבעלות מלאה של MUFG, הקבוצה הפיננסית הגלובלית המובילה ביפן נכנסת לשיתוף פעולה עם מיטב דש להשקעה בליקווידיטי להגדלת פלטפורמת החיתום של הדור הבא של ליקווידיטי עבור חברות טק ברחבי העולם, ובמטרה לבנות ברית אסטרטגית לפיתוח פלטפורמות החיתום העתידיות של MUFG.

ליקווידיטי מציגה מודל ייחודי מבוסס על רכישת תיקי הכנסות עתידיות, מאפשר לחברות חזקות לצמוח ללא חוב, ללא שעבודים וללא דילול מניות ומאפשר למשקיעים ליהנות מתשואה יציבה בפיזור סיכונים גבוה. הקרן משקיעה בחברות בעלות קצב הכנסות שנתיות הגבוהות מ-3 מיליון דולר, המציגות שיעורי צמיחה שנתיים ועקביים של עשרות אחוזים והכנסות מתמשכות.

בשלב ראשון, MUIPמשתתפת בסבב הגיוס הנוכחי של ליקווידיטי ביחד עם מיטב דש ומשקיעים אחרים. התחייבות ההשקעה של MUIP עומדת על עד 4 מיליון דולר לפי הערכת שווי שתיקבע בסבב הגיוס הבא.

השותפות נוצרה במטרה לממן את ההתרחבות הגלובלית של ליקווידיטי ולהאיץ את פיתוח הטכנולוגיה שלה בדגש על אוטומציה של ממשק הלקוח וליצירת בסיס לשילוב עתידי של מערכות החיתום של ליקווידיטי עם MUFG כדי לאפשר לארגונים וחברות טק פתרונות מימון עדיפים על פני הפתרונות המוצעים ע"י המערכת הבנקאית.

אקיהיקו אוקמוטו, מנהל השקעות ראשי, MUIP מסר: "אני בטוח ביכולת של ליקווידיטי לשנות את מודל ניתוח וניהול המימון שמוסדות פיננסיים ברחבי העולם פעלו לפיו במשך למעלה ממאה שנה. רון וצוותו לא רק מספקים אמצעי מימון חדש אלא הם מנסים לשנות את פעילות החברות ולהתאימה לעידן של "התוכנה אוכלת את העולם" על ידי שימוש בטכנולוגיית ניתוח המהפכנית שיצרו. MUIP מתכננת לתמוך באופן פעיל בברית האסטרטגית בין MUFG לליקווידיטי".

רון דניאל מנכ"ל ליקווידיטי אמר: "אנו שמחים מאוד על כך ש MUIP מצטרפת כשותפה למאמצים המתמשכים שלנו לשפר ולהוסיף משאבים למודל ולמתודולוגיית המימון האלטרנטיבית שלנו. MUIP חולקת איתנו את החזון ליכולות מימון חדשות, המבוססות על תהליכי חיתום בזמן אמת, המותאמים במיוחד עבור חברות מסוג SaaS וחברות המבוססות על הכנסות חוזרות. שותף בהיקף וביכולות של קבוצת מיצובישי הינה עוד הבעת אמון בכדאיות ובפוטנציאל של המתודולוגיה והמודל העסקי שלנו".

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש הוסיף כי "שותפות חדשה זו מחזקת את אמונתנו כי ליקווידיטי נמצאת בדרכה להיות הבנצ'מרק למודל המימון החדש לחברות עם הכנסות חוזרות. החדשנות היא הן בניתוח החברה הראשוני והן במעקב המקוון השוטף של הלקוחות שלנו. אני שמח ש MUIP חולקת את החזון שלנו ואני מצפה לפעילות המשותפת איתם בהמשך הפיתוח המואץ של ליקווידיטי".

אודות MUFG:

Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG) היא אחת הקבוצות הפיננסיות המובילות בעולם. עם משרדים ראשיים בטוקיו ועם מעל 360 שנות היסטוריה, ל- MUFG יש רשת גלובלית עם כ -3,000 מיקומים ביותר מ- 50 מדינות. הקבוצה מעסיקה מעל 180,000 עובדים ומציעה שירותים הכוללים בנקאות מסחרית, בנקאות נאמנות, ניירות ערך, כרטיסי אשראי, מימון צרכנים, ניהול נכסים וליסינג. הקבוצה שמה לה למטרה להיות "הקבוצה הפיננסית המהימנה ביותר בעולם" באמצעות שיתוף פעולה הדוק בין חברות הפעילות שלנו וגמישות בתגובה לכל הצרכים הפיננסיים של לקוחותינו, לשרת את החברה, ולטפח צמיחה משותפת ובת קיימא לעולם טוב יותר. המניות של MUFG נסחרות בבורסות טוקיו, נגויה וניו יורק. למידע נוסף https://www.mufg.jp/english

אודות ליקווידיטי:

ליקווידיטי הוקמה על ידי יזמים טכנולוגיים מנוסים - רון דניאל שמכהן כמנכ"ל ליקווידיטי, אשר מביא עמו 15 שנות ניסיון כמנכ"ל חברות הייטק מהירות צמיחה וחברות בתחום ה – SaaS, ביניהן PlanetSoho ו – Kenshoo Local, וירון סלע שמכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות של ליקווידיטי, אשר באמתחתו יותר מעשור של ניסיון בהקמה ובפיתוח של חברות טכנולוגיות. ירון סלע ממקימי QCONF, חברת SaaS מובילה לשירותי תקשורת בענן. כמו כן, בצוות המנוסה של ליקווידיטי נמנים אלי ברקת חבר הדירקטריון, אילן רביב ואבנר סטפק חברי ועדת ההשקעות והדירקטוריון. בעלי המניות בחברה הם מיטב דש השקעות (54%), היזמים (30%), אילן רביב (6%) ועובדי החברה.

אודות מיטב דש:

בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-134 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים, קרנות סל וקרנות מחקות. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז' מוסדי, סוכנויות ביטוח, אשראי חוץ בנקאי ועוד. מניות ואגרות החוב של מיטב דש נסחרות בורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים ומר צבי סטפק.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il