TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מתקדמים באירופה: פרויקט הרוח Picassoשל אנלייט בשבדיה יוצא לדרך


גלעד יעבץ מנכל אנלייט צילום אנלייט
במקביל, חווה סולארית נוספת בהונגריה הגיעה להפעלה מסחרית מלאה

פרויקט Picasso- אנלייט מודיעה על הנעה מלאה של עבודות ההקמה של פרויקט הרוח Picasso בשבדיה, פרויקט בהספק כולל של כ-113 מגה-וואט, כולל הוצאת צוי תחילת עבודה מלאים לספקים המהותיים בפרויקט.


בהמשך להשלמת כל פעילויות הפיתוח וקבלת מלוא האישורים להקמתו של הפרויקט, לאחר שבוצעו בחודשים אחרונים עבודות הקמה מקדימות, ועל מנת לאפשר לוחות זמנים מהירים להקמת הפרויקט וקבלת עדיפות בייצור הטורבינות, החברה עוברת להנעה מלאה של עבודות ההקמה. במסגרת זאת, חברת הפרויקט תעביר מקדמות לקבלנים ולספקים העיקריים בסך של כ-40 מ' אירו, מתוך עלות פרויקט כוללת של כ140- מיליון אירו. יצרן הטורבינות הינו חברת VESTAS, קבלן עבודות ההקמה העיקרי ((BOP הינו חברת SVEVIA, וחברת החלוקה הינה חברתVATTENFALL .


במקביל להנעת ההקמה של הפרויקט, החברה מצויה במשא ומתן מתקדם למימון הפרויקט במתווה של מימון פרויקטאלי עם Hamburg Commercial Bank הגרמני וכן להתקשרות עם חברת תשתיות חשמל גרמנית גדולה בהסכם מסחרי למכירת חשמל במסגרתו החברה מעריכה כי תמכור כמחצית מייצור החשמל של הפרויקט לתקופה של 12 שנים.


להערכת החברה, הסגירה הפיננסית והחתימה על ה-PPA יושלמו עוד במהלך הרבעון הרביעי של 2019. כמו כן החברה מעריכה כי עבודות ההקמה הפיזיות העיקריות תושלמנה עד לסוף שנת 2020 וכי ההפעלה המסחרית של הפרויקט תושלם עד למחצית 2021, בכפוף להתקדמות העבודה בשטח ואילוצי מזג האוויר.


פרויקט Attila- אנלייט מודיעה עוד כי התקבלו כל האישורים הנדרשים להפעלתו המסחרית המלאה של המתקן השני בפרויקט הסולארי Attila שבהונגריה, בהספק של כ-17 מגה-וואט. זאת, בהמשך להפעלה המסחרית של המתקן הראשון בהספק של כ-15 מגה-וואט. החברה צופה כי ההפעלה המסחרית המלאה של המתקן השלישי בפרויקט Attila, בהספק של כ-25 מגה-וואט תתבצע בשבועות הקרובים ובכך תושלם הפעלתם המסחרית המלאה של שלושת המתקנים המרכיבים את המיזם, בהספק כולל של 57 מגה ואט.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il