TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אשטרום נכסים וקבוצת הראל מוכרות בניין משרדים בדיסלדורף לפי שווי של כ-316 מיליון שקל


בניין משרדים בדיסלדורף
הנכס נרכש ב-2014 תמורת כ-247 מיליון שקל, ומוצג בספרי החברה בשווי של כ-289 מיליון שקל
התמורה נטו, לאחר פירעון התחייבויות,שתנבע ממכירת הנכס מסתכמת בכ-120 מיליון שקל

אשטרום נכסים צפויה לרשום בגין חלקה בעסקה עודף תזרימי בסך של כ-77 מיליון שקל ורווח לפני מס של כ-20 מיליון שקל

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אנו שמחים לדווח על מימוש מוצלח נוסף של נכס בגרמניה. מהלך זה מביא לידי ביטוי את היכולות המוכחות של החברה לאתר נכסים אטרקטיביים בשוק הגרמני ולהשביחם על פני זמן תוך יצירת ערך משמעותי. אנו ממשיכים לפעול לאיתור עסקאות לרכישת נכסים מניבים בישראל, גרמניה ואנגליה, שאליה נכנסנו לאחרונה עם רכישת נכס מניב איכותי בליברפול. כל זאת לצד פיתוח הפרויקטים היזמיים בישראל והמשך השבחת פורטפוליו הנכסים של החברה".

חברת אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, הודיעה כי שותפות שהחברה וקבוצת הראל מחזיקות בה התקשרה בהסכם למכירת אחזקותיה בבניין משרדים בעיר דיסלדורף שבגרמניה, תמורת סכום נטו (לאחר פירעון התחייבויות, בעיקר הלוואה בנקאית וכן הלוואת בעלים) של כ-120 מיליון שקל (כ-31 מיליון אירו). חלקה של אשטרום נכסים בשותפות המחזיקה בנכס עומד על 45%. לצד אשטרום נכסים, מחזיקה קבוצת הראל השקעות ב-45% מהזכויות בשותפות.

הנכס הנמכר נרכש בינואר 2014 תמורת כ-247 מיליון שקל (כ-64.1 מיליון אירו), ובדוחות הכספיים של החברה ליום 30 ביוני 2019 מוצג הנכס בסך של כ-289 מיליון שקל (כ-75.1 מיליון אירו). התמורה נטו, כאמור 120 מיליון שקל, נקבעה על בסיס שווי של כ-316 מיליון שקל (כ-82.5 מיליון אירו) לנכס הנמכר.

בגין העסקה, צפויה אשטרום נכסים ליהנות מתזרים מזומנים פנוי, לאחר פירעון חוב שכנגד הנכס הנמכר, בסך של כ-77 מיליון שקל (כ-20 מיליון אירו). כמו כן, החברה תרשום עם השלמת העסקה רווח לפני מס בסך של כ-20 מיליון שקל (כ-5.1 מיליון אירו).

השלמת העסקה מותנית בהתקיימות מספר תנאים מתלים, כאשר מועד השלמתה צפוי ל-29 בנובמבר 2019. לאחר מכירת הנכס בדיסלדורף, תחזיק אשטרום נכסים ב-15 נכסים בגרמניה, מתוכם 7 מוחזקים בבעלות מלאה והשאר מוחזקים בשותפויות.

בחודש אוגוסט דווחה החברה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2019 עם גידול בהכנסות לכ-129 מיליון שקל ורווח נקי של כ-73 מיליון שקל.

אשטרום נכסים, הינה החברה העוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות מוחזקות וכן באמצעות שותפויות עם אחרים, בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל (כיום בגרמניה) הכולל קניונים ומרכזי מסחר, מבני משרדים ותעסוקה, מבני תעשייה, קרקעות ועוד, המיועדים בעיקר להשכרה. כחלק מפעילות זו, מספקת החברה גם שירותי ניהול לנכסיה. מעת לעת משקיעה החברה בתחומים נוספים. החברה מושקעת בחברת סיטיפס בע"מ העוסקת בתחום התחבורה. מנכ"ל החברה הוא מר ירון רוקמן. יו"ר החברה הוא מר רמי נוסבאום.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il