TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרופ' חיים ביטרמן מונה למנהל המדעי של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות


פרופ' חיים ביטרמן
ביטרמן, הינו פרופ' אמריטוס לרפואה מהפקולטה לרפואה בטכניון שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית החולים אסותא אשדוד מיום הקמתו

פרופ' חיים ביטרמן, מונה למנהל המדעי של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות. ביטרמן יחליף בתפקידו את פרופ' זמיר הלפרן, שמכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות.


הודעה על המינוי החדש פורסמה הבוקר (יום א') במושב הפתיחה של הכנס הבינלאומי של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות בסימן חדשנות בבריאות, המתקיים בימים אלו בבנייני האומה בירושלים.


ביטרמן, הינו פרופ' אמריטוס לרפואה מהפקולטה לרפואה בטכניון שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית החולים אסותא אשדוד מיום הקמתו. ביטרמן סיים את לימודיו בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, ניהל במשך 20 שנה את המחלקה הפנימית ובהמשך גם את החטיבה הפנימית בבית החולים כרמל ושימש במשך 6 שנים הרופא הראשי של כללית.


בעברו מילא שורה של תפקידים בכירים ביניהם יו"ר האיגוד ישראלי לרפואה פנימית , סגן דיקן בפקולטה לרפואה בטכניון, חבר המועצה המנהלת של הפדרציה האירופית לרפואה פנימית וחבר ועדת סל הבריאות. פרופ' ביטרמן יחליף את פרופ' הלפרן מומחה למחלות דרכי העיכול (גסטרואנטרולוגיה), מחלות כבד ורפואה פנימית .


פרופ' אורלי מנור, יו"ר הועד המנהל של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות "פרופ' חיים ביטרמן הוא דמות מובילה במערכת הבריאות בישראל בעל ניסיון וידע רב במערכת הבריאות בבתי חולים ובקהילה לצד ניסיון עשיר במחקר ובקבלת החלטות.


אני משוכנעת כי ימשיך להצעיד קדימה את המכון. ברצוני להודות לפרופ' הלפרן על תרומתו לעשייה במכון במהלך כהונתו. פרופ' הלפרן פעל רבות להגברת הקשר בין המכון לגופי בריאות ומחקר נוספים בישראל לצד הבאת רעיונות רעננים וחדשניים".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il