TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גירסת המובייל של ServiceNow תחולל מהפכה בעולם הארגוני


לימור אפיק, מנהלת אזורית, Service Now
בגירסת ניו יורק החדשה של ServiceNow יש למעלה מ- 650 חידושים הנוגעים בכל האזורים של ארגון האנטרפרייז

אתם יושבים במשרד וחייבים להזמין מחשב חדש, למצוא חדר ישיבות, לשנות כתובת במחלקת משאבי אנוש, לאשר הזמנת רכש, להזמין נסיעת עבודה לחו"ל, לאשר מסמך משפטי – את כל אלה ועוד אתם יכולים לבצע באמצעות אפליקצית המובייל החדשה של ServiceNow.

“הרעיון שעומד מאחורי גירסת ניו יורק החדשה הוא לספק לארגון מערכת אחודה שיודעת לתת לעובדים מענה אוטומטי בנוגע כמעט לכל שאלה או דרישה שלהם מכל מחלקה בארגון, מפיננסים ועד משאבי אנוש, דרך IT ותפעול ועוד ועוד" אומרת לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "התהליך האוטומטי מתבצע במובייל ומספק לעובדים חווית שימוש אינטואיטיבית, קלה ומהירה הדומה לשימוש שלהם במובייל בחיים הפרטיים, בעולם הצרכנות והשירות הדיגיטלי של היום."

בגירסת ניו יורק החדשה של ServiceNow יש למעלה מ- 650 חידושים הנוגעים בכל האזורים של ארגון האנטרפרייז. שדרוג והרחבת הפונקציונלית של מודולים קיימים ב- IT, בתפעול, בשירות לקוחות, ובמשאבי אנוש לצד מודולים חדשים לחלוטין כמו המודול של העולם הפיננסי.


מודול הפיננסים החדש Finance Operations Management (FOM) כולל רכיבים שנועדו להשלים את מערכת ה- ERP הארגונית. מחלקות הכספים בארגונים יכולות עכשיו להינות ממערכת שתסייע להם לייעל בצורה משמעותית את תהליכי הכנת הדוחות הכספיים, תוך הפחתת הסיכון, והגדלת שביעות הרצון של עובדי המחלקה. בשרה התחתונה תהליך העבודה יתקצר משמעותית וישתפר באיכותו. המדולים הפיננסים של ServiceNow יודעים להתממשק למערכות ה- ERP של אורקל ו- SAP.

הגירסה החדשה משלבת יכולות של הבנת שפה טבעית (NLU), המאפשרת לעובדי הארגון לתקשר עם הסוכן החכם באמצעות שפה מדוברת ולקבל ממנו תשובות מהירות ומדויקות לבעיות נפוצות. שדרוג זה מביא כמובן לחיסכון משמעותי בעלויות של מערך השירות והתמיכה.

חברת PayPal המעסיקה למעלה מ- 20,000 עובדים ברחבי העולם היא לקוחה של ServiceNow ואמצה את הפלטפרומה החדשה. "המהנדסים שלנו משתמשים במספר אפליקציות לניהול התשתיות ומערך התפעול. ServiceNow לעומת זה מקנה למהנדסים פלטפורמה אחודה לכל רוחב הארגון, תוך יכולות התקשרות וניהול תהליכי עבודה באופן דיגיטלי, באמצעות המובייל.


מערכת כזאת יכולה לספק למהנדסים חווית עבודה נוחה, אפקטיבית ופרודוקטיבית יותר. פלטפורמת Now משחררת את המהנדסים מפעולות בירוקרטיות ומאפשרת להם להתתמקד בעבודה האסטרטגית ובמטרה לספק ללקוחות חווית לקוח מצויינת" אמר דן טורניון, סמנכ"ל חוויה וטכנולוגיות עובדים ומרכזי מידע, PayPal.

"גירסת ניו יורק מספקת חווית משתמש נהדרת ללקוחות, לעובדים, לספקים וכל מי שנמצא באינטראקציה עם הארגון. היא נוגעת בכל המחלקות בארגון ונותנת מענה רוחבי מקצה לקצה במטרה לייעל תהליכים ולהפוך את חיי העבודה ליעילים, זורמים וחוויתיים." מסכמת אפיק.

אפליקציה המובייל זמינה להורדה ב- Apple iOS store וב- Google Play store.
למידע נוסף , בקרו ב-
 https://www.servicenow.com/now-platform/latest-release.html  https://www.servicenow.com/products/now-mobile.html.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il