TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מנכ"ל חדש לקבוצת אי.די.בי/דסק"ש


אידיבי פיתוח
ערן סער, שכיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל קבוצת אקויטל וישראמקו נגב 2, מונה לתפקיד הבכיר בחברת האחזקות המובילה בישראל
סער כיהן בעבר, בין היתר, כסגן מנהל מחלקת התאגידים ברשות לניירות ערך וכסמנכ"ל הכספים של קבוצת אקויטל

דירקטוריון אי.די.בי ודירקטוריון דסק"ש, בשליטתו של איש העסקים אדוארדו אלשטיין, מודיעים היום (ה) על מינויו של ערן סער לתפקיד מנכ"ל קבוצת אידיבי/דסק"ש. סער (47), כיהן במהלך השנים בשורת תפקידים בכירים בסקטור הפרטי והציבורי כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל קבוצת האחזקות הציבורית אקויטל, הפועלת בענפי הנדל"ן והאנרגיה, והוביל את שינוי מבנה האחזקות של הקבוצה באמצעות צעדי מיזוג ורכישות בישראל ובעולם, זאת לצד הובלת הפיתוח העסקי של מאגר הגז הטבעי 'תמר' כמנכ"ל ישראמקו נגב 2.

עוד קודם לתפקידו כמנכ"ל אקויטל, כיהן סער במשך כשנתיים כסמנכ"ל הכספים והיה אמון על פעילותן הפיננסית של כלל החברות בקבוצה. בסקטור הציבורי, סער כיהן בתפקיד סגן מנהל אגף התאגידים ברשות לניירות ערך והוביל גם במסגרת תפקיד זה מהלכים חשובים רבים.

סער, עורך דין ורואה חשבון מוסמך, הינו בוגר הפקולטה למשפטים (LLB), בעל תואר שני במימון ובעל תואר ראשון בחשבונאות ומשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים.

הבחירה בסער מהווה צעד מהותי ביישום האסטרטגיה של הקבוצה למינוי דמות בכירה בעלת ניסיון עשיר בפעילות דומה של ניהול קבוצת אחזקות, זאת במטרה למצב את פעילותה העסקית ואיתנותה הפיננסית של הקבוצה במגוון ענפי הפעילות.

יו"ר דירקטוריון אי.די.בי ודסק"ש, מר אדוארדו אלשטיין, בירך ואמר: "סער מביא עימו עשרות שנים של ניסיון במגזר הפרטי והציבורי. אנו מאמינים כי יכולת הניהול שהוכיח במהלך תפקידיו הרבים והניסיון שצבר יסייעו לקבוצה לעמוד בפני האתגרים ולמנף את פעילותה העסקית בכלל החברות בקבוצה".

קבוצת אי.די.בי/דסק"ש, בשליטתו של איש העסקים אדוארדו אלשטיין, הינה קבוצת האחזקות המובילה בישראל הכוללת בין היתר חברות הפועלות בענפים שונים במשק הישראלי ובחו"ל. בין אחזקותיה המהותיות נמנות החברות הציבוריות סלקום, כלל עסקי ביטוח, שופרסל, נכסים ובניין, גב ים, ישראייר, מודיעין ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il